هرکسی که برای مدت کوتاهی در دنیای ارزهای دیجیتال به فعالیت پرداخته باشد، حتماً نام تراست ولت (Trust Wallet) را شنیده است. تراست ولت یک کیف پول رمز ارزی سرشناس به حساب می‌آید که بر روی تلفن همراه شما نصب می‌شود و ذخیره‌سازی طیف وسیعی از دارایی‌های دیجیتالی را برایتان فراهم می‌کند. همچنین، این کیف پول امکانات گسترده‌ای را نیز در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (Defi) به کاربران ارائه می‌دهد. تراست ولت که توسط بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، یعنی بایننس، ارائه شده، نیازی به هیچ‌گونه احراز هویتی ندارد و تجربه کاربری بسیار ساده‌ای را در اختیار افراد می‌گذارد. حالا این کیف پول سرشناس، رمز ارز بومی خود را نیز با نام تراست ولت توکن (TWT) به کاربران عرضه کرده است.


تراست ولت توکن یکی از معدود رمز ارزهای بومی ولت‌های کریپتویی محسوب می‌شود که از جامعه کاربری بسیار گسترده‌ای بهره می‌برد. کاربردهای گوناگون TWT در کیف پول تراست ولت نوید آینده خوبی را برای این رمز ارز می‌دهند و به همین دلیل، سرمایه‌گذاران زیادی به خرید تراست ولت توکن علاقه پیدا کرده‌اند. بااین‌حال، سرمایه‌گذاری بر روی هر رمز ارزی نیاز به تحقیق و بررسی دارد. ازاین‌رو، در این مقاله از بلاگ اکسبیتو، به‌سراغ وایت پیپر تراست ولت توکن (TWT) رفته‌ایم تا شما را با جنبه‌های گوناگون این ارز دیجیتال آشنا کنیم.


وایت پیپر تراست ولت (TWT) چیست؟

وایت پیپر تراست ولت (TWT) چیست؟

در حالت کلی، وایت پیپر (Whitepaper)، سپیدنامه یا برگه سفید سندی اطلاعاتی، تأثیرگذار و دارای ساختار مناسب است که اغلب توسط بنیان‌گذاران یا بنیاد یک پروژه منتشر می‌شود تا اطلاعات عمیق و دقیقی را در مورد جنبه‌های فنی آن ارائه دهد. همچنین، یک وایت پیپر به ما می‌گوید که پروژه مورد نظرمان به‌دنبال ایجاد راه‌حل‌هایی برای برطرف کردن چه چالش‌ها و کمبودهایی است.


وایت پیپر تراست ولت توکن (Trust Wallet Token Whitepaper) نیز سعی دارد تا نکاتی را درباره توکن TWT به ما ارائه دهد. ازاین‌طریق، شما می‌توانید به درکی عمیق از این پروژه دست یابید و با آگاهی کامل به خرید تراست ولت توکن اقدام کنید.


درصورتی‌که پس از مطالعه وایت پیپر تراست ولت توکن به خرید این رمز ارز تمایل پیدا کردید، به‌راحتی می‌توانید این کار را از طریق صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو انجام دهید. اکسبیتو امکان خرید تراست ولت توکن (TWT) را با کمترین قیمت و پایین‌ترین کارمزد برای شما فراهم کرده است.


معرفی رمز ارز تراست ولت توکن (TWT)

معرفی رمز ارز تراست ولت توکن (TWT)

تراست ولت توکن (TWT) رمز ارزی با استاندارد BEP-20 محسوب می‌شود که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BNB Smart Chain) راه‌اندازی شده است. تراست ولت توکن با هدف ارائه طیف وسیعی از مزایا و تشویق‌ها برای کاربران کیف پول سرشناس تراست ولت (Trust Wallet) به بازار آمد. این کیف پول یکی از محبوب‌ترین ولت‌های کریپتویی است که بر روی سیستم‌‌عامل‌های اندروید و ios نصب می‌شود و از توکن‌های شبکه‌های گوناگونی مانند، اتریوم، ترون، بایننس اسمارت چین و... پشتیبانی می‌کند.


افرادی که به خرید تراست ولت توکن اقدام کرده باشند، در هنگام استفاده از کیف پول Trust Wallet، از مزایای گوناگونی مانند تخفیف در انجام تراکنش‌ها و دسترسی به صرافی غیرمتمرکز داخلی، بهره‌مند می‌شوند. علاوه‌بر آن، شما با خرید تراست ولت توکن و در اختیار داشتن این رمز ارز می‌توانید در تصمیمات مدیریتی تراست ولت مشارکت کنید و با فعالیت در نظرسنجی‌ها، به تصمیم‌گیری در مورد به‌روزرسانی‌های آینده این کیف پول رأی دهید.


مقدمه وایت پیپر تراست ولت توکن (TWT)

مقدمه وایت پیپر تراست ولت توکن (TWT)

تراست ولت توکن (TWT) یک توکن ابزاری است که برای تشویق همه کاربران کیف پول تراست ولت به کار می‌رود. هدف تیم تراست ولت فراهم کردن دسترسی همه افراد به ارزهای دیجیتال است و توکن TWT نقشی آگاهی‌بخش و مشوق را در این زمینه بر عهده دارد.


تراست ولت توکن در دو نسخه زنجیره بایننس (Binance Chain) و زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) در دسترسی عموم قرار گرفته است.


⚠️البته باید به این نکته توجه داشت که امروزه این دو زنجیره تحت‌عنوان BNB Smart Chain با یکدیگر ادغام شده‌اند.

تراست ولت توکن (TWT) چه کاربردهایی دارد؟

تراست ولت توکن (TWT) چه کاربردهایی دارد؟

به‌گفته‌ی وایت پیپر تراست ولت توکن (TWT Whitepaper)، این رمز ارز دارای کاربردهای زیر است:


  • حاکمیت: تراست ولت توکن یک ابزار حاکمیتی است و به کاربران اجازه می‌دهد تا درباره افزودن توکن‌ها، بلاک چین‌ها و محصولات جدید به کیف پول تصمیم‌گیری کنند. بنابراین، دارندگان تراست ولت توکن قادر هستند که در نظرسنجی‌ها شرکت کرده و رأی خود را به ثبت برسانند.

  • پرداخت: کیف پول تراست ولت پرداخت با توکن TWT را در اولویت قرار داده و به همین دلیل، افرادی که پرداخت‌هایشان را با تراست ولت توکن انجام دهند، از تخفیف‌های این پلتفرم برخوردار خواهند شد.

  • مشوق: توسعه‌دهندگانی که پروژه‌های وب 3 خود را با تراست ولت ادغام می‌کنند، با ارز دیجیتال TWT پاداش به دست می‌آورند.

  • جوایز: کاربران فعال تراست ولت نیز جوایزی را با توکن TWT دریافت خواهند کرد.

چشم‌انداز تراست ولت توکن (TWT) چیست؟

چشم‌انداز تراست ولت توکن (TWT) چیست؟

وایت پیپر تراست ولت توکن (Trust Wallet Token) برنامه‌هایی را برای آینده این رمز ارز در نظر گرفته که برخی از آن‌ها تا به امروز اجرایی شده‌اند. این برنامه‌ها عبارت‌اند از:


  • تخفیف: درصورتی‌که از تراست ولت توکن برای خرید رمز ارزها و کار با صرافی غیرمتمرکز داخلی استفاده کنید، از تخفیف‌هایی بهره‌مند می‌شوید.

  • بازار کلکسیونی: تراست ولت توکن به مشتاقانِ دارایی‌های کلکسیونی اجازه می‌دهد تا به خرید و فروش چنین دارایی‌هایی در تراست ولت بپردازند.

  • ضمانت‌‌نامه: توسعه‌دهندگان و ارائه‌دهندگان محصول، با استفاده از تراست ولت توکن، قادر هستند که اعتبار خود را برای کاربران به اثبات برسانند. ازاین‌طریق، این توکن می‌تواند در حکم یک ضمانت‌نامه عمل کند.

قیمت تراست ولت توکن (TWT) چقدر است؟

قیمت تراست ولت توکن (TWT) چقدر است؟

در ابتدا، پس از ضرب شدن TWT، این رمز ارز به‌صورت رایگان به کاربران توزیع شد. سپس، این رمز ارز در لیست صرافی‌های گوناگون قرار گرفت؛ بنابراین، وقتی کاربران به خرید و فروش تراست ولت توکن می‌پردازند، قیمت این رمز ارز نیز جابه‌جا می‌شود.


از طرفی، توکن TWT با استاندارد BEP-20 توسعه یافته و کاربران می‌توانند این رمز ارز را در هر کیف پولی که از زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند، ذخیره‌ سازند. همچنین، کاربران قادر هستند که تراست ولت توکن را به آدرس‌های گوناگونی ارسال کرده و ارزش آن‌ را به کیف پول‌های مختلف انتقال دهند.


به‌عقیده وایت پیپر تراست ولت توکن، قیمت ارز دیجیتال TWT مورد توجه این پروژه نیست و تیم اصلی تراست ولت صرفاً بر روی کاربردهای آن تمرکز دارد و به‌دنبال گسترش استفاده از این رمز ارز خواهد بود.


تراست ولت توکن (TWT) چگونه توزیع می‌شود؟

تراست ولت توکن (TWT) چگونه توزیع می‌شود؟

به‌گفته وایت پیپر تراست ولت توکن (Trust Wallet Token) این رمز ارز به‌صورت زیر توزیع می‌شود:


  • کمپین‌های ارجاع

  • شرکت در آزمون‌های کسب درآمد

  • دریافت انعام از سایر کاربران

  • فعالیت‌های تجاری، مانند استیکینگ و...

توکنومیک تراست ولت توکن (TWT)

توکنومیک تراست ولت توکن (TWT)

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط وایت پیپر تراست ولت توکن، این رمز ارز با نسبت‌های زیر تخصیص داده خواهد شد:


  • 30 درصد به ذخیره در کیف پول

  • 8.3 درصد به جذب کاربران جدید

  • 15 درصد به توسعه‌دهندگان

  • 12 درصد برای پرداخت پاداش به کاربران فعلی

  • 25 درصد به هدایا، تبلیغات و رویدادهای جذب کاربر

با توجه به این درصدها، متوجه می‌شویم که تراست ولت برای باقی توکن‌های TWT تصمیم‌گیری نکرده است و این توکن‌ها را می‌توان از طریق صرافی‌هایی، مانند اکسبیتو، خریداری کرد و از مزایای این رمز ارز بهره‌مند شد. ازاین‌رو، شما می‌توانید همین حالا به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن، به خرید تراست ولت توکن از اکسبیتو اقدام کنید.


سخن پایانی

سخن پایانی


همان‌طور که از وایت پیپر تراست ولت توکن می‌توان فهمید، TWT یک توکن کاربردی و حاکمیتی است که نه‌تنها امکان درآمدزایی و استفاده از تخفیف‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در تصمیمات آتی پروژه نیز مشارکت داشته باشند.


اگرچه تراست ولت توکن هنوز شهرت کافی را در بین کاربران به دست نیاورده است، اما با توجه به جامعه کاربری بسیار گستره این کیف پول، انتظار می‌رود که TWT بتواند جایگاه خوبی را در دنیای کریپتو به دست بیاورد. به همین دلیل، در این مقاله، وایت پیپر تراست ولت توکن را با زبان ساده و به‌طور کامل برای شما توضیح دادیم، تا با کسب اطلاعات کافی و همچنین، با آگاهی کامل، به خرید تراست ولت توکن اقدام کنید.