پنجمین روز از مرداد ماه، روز مهمی برای ما در صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو است؛ در این روز برند اکسبیتو متولد شد. ما هم به بهانه‌ی شروع فصل تازه‌ای در کسب‌وکارمان، تصمیم گرفتیم گزارشی از عملکرد اکسبیتو در ۳۶۵ روز گذشته تهیه و منتشر کنیم.


کسب‌وکارهای رمزارزی در چند سال اخیر روزهای پر تلاطمی را پشت سر گذاشته‌اند و اکسبیتو نیز از این قاعده مستثنی نبوده است؛ اما ما با وجود همه‌ی سختی‌ها با قدرت به مسیرمان ادامه دادیم. نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و روند نزولی بازار در چند ماه اخیر، برخی از سرمایه‌گذاران این بازار مالی را نگران کرده، ولی همچنان ارزهای جدیدی به ‌وجود می‌آیند و سرمایه‌گذاران بیشتری جذب این بازار می‌شوند. در همین راستا سعی کردیم با ایجاد ابزارهای نوین و تولید محتوا، علاوه بر کمک به بهبود معاملات سرمایه‌گذاران، آن‌ها را نسبت به وضعیت بازار آگاه کنیم.


دریافت گزارش سالانه اکسبیتو نسخه کامل


اکسبیتو، همراه سرمایه‌گذاران رمزارزی

بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که قیمت بیت‌کوین در آینده‌ی نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و عده‌ای معتقدند که بیت‌کوین مدتی در محدوده‌ی قیمتی کمتر از ۲۰ هزار دلار معامله خواهد شد. فرقی ندارد که روند قیمت ارزهای دیجیتال صعودی است یا نزولی، در هر حال ما در اکسبیتو هوای کاربرانمان را داریم و هدفمان این است که خرید، فروش یا معامله ارزهای دیجیتال را برای کاربرانمان آسان کنیم.


امنیت و سادگی استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن اکسبیتو برای تمام اقشار جامعه، مهم‌ترین اهداف ما در این پلتفرم معاملات رمزارزی‌ست. ما با ارائه خدماتی که به معامله در کمترین زمان و با بالاترین سطح امنیت کمک می‌کند، سعی می‌کنیم محیطی امن را برای سرمایه‌‌گذاران رمزارزی فراهم کنیم.


برای دستیابی به آینده‌ی دیجیتال و ایجاد تجربه‌ی سرمایه‌گذاری مطمئن، خدمات و محصولات خود را در سطح استانداردهای جهانی تولید کرده‌ایم و سعی داریم همواره همراه کاربرانمان باشیم. رابط کاربری پاشنه آشیل بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین به حساب می‌آید، و ارائه بهترین رابط کاربری از مزایای اکسبیتو است.


کیف پول امن، یکی دیگر از نقاط قوت اکسبیتو به عنوان یک پلتفرم معاملات رمزارز در ایران است. در حال حاضر که فشارهای اقتصادی و تحریم‌های بین‌المللی به اوج خود رسیده، استفاده از کیف پول‌های رمزارزی خارجی ممکن است امن و قابل اعتماد نباشد. کاربران اکسبیتو می‌توانند با خیالی آسوده و به دور از نگرانی‌های ذکر شده، از طریق کیف پول اکسبیتو ارزهای دیجیتال خود را نگهداری یا معامله کنند.


ارزهای گزینش شده برای معامله

ما برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای پشتیبانی در اکسبیتو، فرآیندهای مختلفی را طی می‌کنیم. در زمانه‌ای که روز‌به‌روز به تعداد رمزارزهای بازار افزوده می‌شود و این هراس وجود دارد که نکند این ارزهای دیجیتال کلاهبرداری یا پانزی از آب در بیایند. ما سعی می‌کنیم با بررسی همه‌جانبه‌ی از ارزهای جدید، نسبت به اسکم بودن یا نبودن این رمزارزها اطمینان حاصل کنیم و هر ارزی را به زنجیره‌ی ارزهای تحت پشتیبانی‌مان اضافه نکنیم.


مزیت رقابتی اکسبیتو نسبت به سایر صرافی‌های رمزارز، انتخاب آگاهانه‌ی ارزهای دیجیتال است و نه انتخاب بیشترین رمزارز در سامانه‌ی مبادله. با این وجود، همواره به پیشنهادات کاربرانمان احترام گذاشته و پیش از گزینش ارزهای دیجیتال از آن‌ها درباره‌ی رمزارزی می‌پرسیم که دوست دارند در صرافی اکسبیتو معامله کنند، ولی امکان معامله‌ آن برایشان فراهم نشده است.


علاوه بر این‌که هر ارزی به صرافی اکسبیتو اضافه نمی‌شود، باید به این نکته هم توجه کرد که ما ارزهای دیجیتال را با شبکه‌ اصلی آن لیست می‌کنیم. وقتی یک صرافی ارزهای دیجیتال را با شبکه‌ی اصلی آن لیست می‌کند، امنیت سرمایه‌گذاران را تامین می‌کند و ترس مبادله‌کنندگان از خالی‌فروشی را از بین می‌برد.


گزارش یک سال فعالیت مستمر

در یک سال گذشته، اپلیکیشن اکسبیتو به‌طور مداوم توسعه یافته و تعداد کاربران روزانه آن به بیش از ۶۲۰۰ نفر رسیده‌اند. تعداد کاربرانی که از سایت اکسبیتو بازدید کرده‌اند، بیش از ۴۸ هزار نفر بوده و بیش از ۵۰ هزار کاربر وارد اپلیکیشن اکسبیتو شده‌اند. سهم بازدید اپلیکیشن در یک سال اخیر بیش از ۲/۹ میلیون بار بوده است.


بیشترین ثبت‌ نام و احراز هویت متعلق به شهر تبریز است و پس از آن شهروندان تهران، اصفهان، شیراز و کرج، به ترتیب بیشترین ثبت‌ نام را داشته‌اند.


بالاترین سهم واریز ریال و رمزارز در اکسبیتو توسط تهرانی‌ها انجام شده و شهروندان شیراز، اصفهان و کرج بیشتر از سایر شهرها در اکسبیتو معامله رمزارزی داشته‌‌اند.

گفتنی‌ست، ارز دیجیتال بایننس‌کوین بیشترین حجم خرید را در بازار اکسبیتو داشته است. گزارش فعالیت‌های اکسبیتو در یک سال اخیر را می‌توانی به‌‌طور مفصل در گزارش ۳۶۵ روزه ما بخوانید. برای این کار، کافی‌ست روی لینک زیر کلیک کنید.


دریافت گزارش سالانه اکسبیتو نسخه کامل