از پنجم تیر ماه، 7 ارز دیجیتال جدید به تبدیل سریع اکسبیتو و کیف پول رمزارزی اکسبیتو اضافه شدند. کاربران اکسبیتو می‌توانند از این لحظه به بعد این 7 ارز دیجیتال را در بخش تبدیل سریع اکسبیتو با ریال و 40 رمز ارز دیگر موجود در این بخش مبادله کرده و تبدیل واحد کنند. این 7 ارز دیجیتال بر بستر شبکه هوشمند بایننس (BEP-20) برای واریز و برداشت در کیف پول اکسبیتو در دسترس هستند.


تبدیل سریع اکسبیتو به شما اجازه می‌دهد تنها در یک تراکنش، هر رمزارز دیجیتالی را به رمز ارز دیگر تبدیل کرده و دیگر مجبور نیستید کوین‌ها را یک بار به ریال یا تتر تبدیل کرده و بار دیگر به کوین جدید تبدیل کنید. به عنوان مثال، اگر بخواهید ارز دیجیتال تزوس را به بیت کوین تبدیل کنید، کافی است به بخش تبدیل سریع در پیشخوان اکسبیتو بروید و ارز تزوس را به عنوان ارز اول و بیت کوین را به عنوان ارز دوم انتخاب کنید و تبدیل برای شما انجام خواهد شد.


لیست ارزهای جدید اضافه شده در اکسبیتو به شرح زیر است:









برای اطلاع از تغییرات قیمتی و نوسانات هر رمز ارز یا اطلاعات بیشتر درباره پروژه‌ هر کوین، به صفحه مخصوص ارز انتخابی بروید و در صورت هر گونه سوال درباره نحوه واریز، برداشت یا خرید و فروش ارزها، با پشتیبانی اکسبیتو تماس بگیرید.