دنبال کردن مداوم تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما دید خوبی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در مناسب‌ترین رمزارزها می‌دهد. معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، معمولا واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست،بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمزارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


ما نیز برای مخاطبان خود در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه‌‌ای بگیرید و سرمایه‌گذاری‌هایتان کم خطر شود. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت‌کوین

بیت‌کوین در هفته گذشته روندی ریزشی داشت و این کاهش قیمت تا ۲۵ درصد هم ادامه یافت. قیمت این رمزارز براساس سطوح مشخص شده در تحلیل هفته گذشته، به محدوده ۱۷،۰۰۰ دلار رسید و به آن واکنش نشان داد. در نهایت، روز گذشته اولین ارز دیجیتال بازار توانست حدود ۱۲ درصد از این کف قیمتی رشد کند. حمایت شدن بیت کوین در این سطح و با توجه به شرایط بنیادین بازار و بالا رفتن نرخ بهره آمریکا، نمی‌تواند به معنی عوض شدن روند و رشد سریع قیمت باشد. همچنان دیدگان نزولی برای بیت‌کوین قوی‌تر از دیدگاه صعودی است.

تحلیل قیمت بیتکوین ۳۰ خرداد


تحلیل قیمت دوج‌کوین

دوج‌کوین پس از ریزش شدید در چند هفته‌ گذشته، حالا در تقاطع کف کانال نزولی‌ و محدوده تقاضای قوی قرار گرفته است. حفظ این محدوده برای دوج‌کوین بسیار مهم است و در ۷ روز گذشته که بیت‌کوین حدود ۱۲ درصد ریزش داشته است، این رمزارز توانسته تقریبا قیمت خود را ثابت نگه‌دارد. اگر روند کلی بازار عوض شود، احتمالا اولین هدف دوج‌کوین رسیدن به قیمت ۰/۰۸۱ دلار است، ولی اگر شرایط نزولی بازار ادامه پیدا کند و این محدوده‌ از دست برود، بازگشت قیمت دوج‌کوین در بلند‌مدت سخت‌‌تر خواهد شد.

تحلیل قیمت دوج کوین ۳۰ خرداد


تحلیل قیمت بایننس‌کوین

بایننس‌کوین در هفته گذشته کف کانال نزولی‌ خود را شکست و تا قیمت ۱۸۵ دلار پایین آمد. با این‌که دیروز، همزمان با بسته شدن کندل هفتگی، BNB و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال کمی رشد کردند، اما شکسته شدن کف قیمتی ۲۰۰ دلار برای این رمزارز اتفاق ناگواری بود و حالا قیمت ۱۵۰ دلار که محدوده تقاضایی بایننس‌کوین است، اصلی‌ترین هدف قیمتی ارز دیجیتال صرافی بایننس به حساب می‌آید.

تحلیل قیمت بایننس کوین ۳۰ خرداد