ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا (Tesla) و اسپیس‌ ایکس (SpaceX)، در توییتی اعلام کرد که مشتریان تسلا می‌توانند کالاهای این شرکت را با دوج کوین (Dogecoin) خریداری کنند. شرکت اسپیس ایکس نیز اعلام کرد که به زودی امکان خرید کالا با دوج کوین فراهم خواهد شد.


این سازنده خودروهای الکترونیکی اعلام کرد که مشتریانش می‌توانند در ژانویه اقلام منتخب از جمله سایبرکواد برای بچه‌ها را با ارز دیجیتال میم (میم کوین) خریداری کنند. با این حال، به نظر می رسد که همه محصولات با میم کوین قابل خرید خواهد بود.


قیمت دوج‌کوین (DOGE)، بلافاصله بعد از اعلام این خبر 15.8٪ افزایش یافت. البته برخی از سودها در نظر گرفته نشده است.


ایلان ماسک در دو روز متوالی درباره‌ی ارز دیجیتال مورد علاقه خود توییت کرد و قیمت دوج‌کوین را به مدت 26 ثانیه بالا ببرد سپس تمام سودها را کاهش داد.

با دوج‌کوین، تسلا بخرید!

با این‌که عملکرد قیمت دوج‌کوین در سال 2022 بسیار بد بوده است، ایلان ماسک همچنان ثروتمندترین فرد روی کره زمین است و برای حفظ این ثروت تلاش می‌کند. مدیرعامل تسلا در فروردین ۱۴۰۱ اعلام کرد که میم کوین‌هایش را نفروخته است.


این غول فناوری که در مسیر تصاحب توییتر است، با تبلیغ دوج کوین باعث صعود این رمزارز شده است. براساس تازه‌ترین گزارش U.Today ، ایلان ماسک پیشنهاد کرده که ارز دوج‌ کوین به عنوان یک گزینه برای پرداخت در رسانه‌های اجتماعی مهم اضافه شود تا کاربران بتوانند هزینه اشتراک پریمیوم خود را با این میم کوین بپردازند.