معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، برای تصمیم‌گیری بهتر در سرمایه‌گذاری‌هایشان، تحلیل‌های روزانه و هفتگی‌ رمزارزها را خوانده و واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد این واچ لیست‌ها، بررسی مداوم شرایط تکنیکال رمزارزی‌ست که سرمایه‌گذاران به فکر مبادله آن هستند.


منظور از بررسی شرایط تکنیکال، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است. تیم تحلیل اکسبیتو نیز برای آگاهی بهتر از وضعیت قیمت ارزهای دیجیتال، تحلیل‌هایی را آماده می‌کند. این تحلیل‌ها، قیمت چند ارز دیجیتال مهم بازار را بررسی می‌کند. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای کاربرانمان در مورد شرایط بازار رمزارزها است تا به شما کمک کند که تصمیم‌های هوشمندانه‌‌ای بگیرید و سرمایه‌گذاری‌هایتان کم خطر شود.


فراموش نکنید که استفاده از این مقالات به مهارت‌های نرم نیاز دارد. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربرمی‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربران محترم است و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر خواهد بود. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش‌بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت‌کوین

هفته گذشته افزایش ۰.۷۵ درصدی نرخ بهره اعلامی فدرال رزرو آمریکا که مطابق با انتظارات بود جلوی ریزش بیت‌ کوین تا کف کانال صعودی‌اش را گرفت و این رمزارز رشدی ۱۵درصدی را تجربه کرد و به سقف کانال قیمتی خود رسید. بیت‌کوین (BTC) در این هفته سقف بالاتری از سقف هفته پیشش ثبت کرد ولی اندیکاتور مکدی قدرت کمتر خریداران را نشان می‌دهد که این مسئله بیانگر کم شدن قدرت روند صعودی این رمزارز است. به احتمال زیاد در این هفته افزایش قیمت شدید و رد کردن مقاومت‌های مهم سر راه بیت‌کوین را شاهد نباشیم.

نمودار قیمت بیت کوین در هفته گذشته

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم به هدف قیمتی که در تحلیل‌های هفته‌های گذشته برای آن متصور بودیم رسید. اندیکاتور مکدی اتریوم هم کم شدن قدرت خریداران را نشان می‌دهد، اما تا منفی نشدن آن سیگنال معنادار نزولی نداریم. دو سناریوی اصلی این رمزارز در تصویر مشخص شده و در صورت ریزش، می‌شود رسیدن به محدوده ۱۳۰۰ دلار را برای اتریوم انتظار داشت.

تحلیل قیمت بایننس کوین به همراه نمودار


تحلیل قیمت بایننس‌ کوین

بایننس‌ کوین در یک روند صعودی ۴۵ روزه قرار دارد که تا به حال ۳ بار به آن واکنش نشان داده است. در این هفته این رمزرارز به منطقه عرضه خود رسید و رشدش متوقف شد. این رمزارز بعد از ریزش حدود ۷۰ درصدی، در این مدت حدود ۶۰ درصد رشد کرده است. به احتمال زیاد ادامه روند بایننس‌کوین هم همسو با کلیت بازار خواهد بود و در صورت اصلاح بازار محدوده بین ۲۴۰ تا ۲۵۰ دلار هدف اول آن است.

پیش‌بینی قیمت بایننس کوین در ۱۰ مرداد