دنبال کردن مداوم تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه معامله کنید. معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، معمولا واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست، بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمزارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


ما نیز برای مخاطبان خود در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های کم خطری را انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت‌ کوین

بیت‌ کوین بعد از ریزش شدیدی که در هفته‌های گذشته تجربه کرد، ۲ هفته است که روندی خنثی دارد. اندیکاتور rsi در تایم فریم هفتگی به عدد ۲۶ رسیده است که پایین‌ترین سطح تاریخ آن است. هنوز نشانه‌ای برای تغییر روند در چارت بیت‌کوین دیده نمی‌شود. سناریو‌های محتمل برای هفته‌ آینده بیت‌کوین در تصویر مشخص شده است.

تحلیل قیمت بیت‌کوین ۱۳ تیر


تحلیل قیمت دوج‌ کوین

همان‌طور که در تحلیل هفته گذشته انتظار داشتیم، رشد قیمت دوج‌ کوین با رسیدن به میانگین متحرک نمایی۵۰ روزه‌اش متوقف شد. اندیکاتورها و محدوده‌های مقاومتی و حمایتی دوج‌کوین فشردگی قیمتی تقریبا زیادی را نشان می‌دهد که این فشردگی قیمت‌ می‌تواند باعث ایجاد حرکت روند داری قویی در هفته‌های آینده برای این ارز دیجیتال شود.

تحلیل قیمت دوج کوین ۱۳ تیر


تحلیل قیمت کاردانو (آدا)

این روز‌ها کاردانو هم مانند دیگر ارزهای متوسط و بزرگ بازار روندی خنثی دارد. همچنان روند بلند مدت نزولی است و خط روند روزانه ترسیم شده و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه مهم‌ترین مقاومت‌های داینامیک سر راه این ارز برای عوض شدن روند هستند.

تحلیل قیمت کاردانو ۱۳ تیر