دنبال کردن مداوم تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه معامله کنید. معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، معمولا واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست، بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمزارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


ما نیز برای مخاطبان خود در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های کم خطری را انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت‌ کوین

بیت‌ کوین با اینکه قدرت روندش کم شده است ولی همچنان توانسته روند صعودی خودش را حفظ کند. روند روز اخیر این رمزارز به شکل یک الگوی کنج (wedge) بوده است. کنج یک الگوی ادامه‌دهنده است و در صورت شکسته شدن این الگو از سمت پایین، می‌شود انتظار ریزش قیمتی بیت‌کوین را داشت. سطح 24500 دلار هم در حال حاضر محدوده مهمی برای ادامه روند صعودی بیت‌کوین است و در صورت تثبیت قیمت بالای این محدوده، سناریوی نزولی کنج باطل می‌شود.

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC) در ۱۸ مرداد ۱۴۰۱


تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم به محدوده مقاومتی مهم خودش رسیده است و حالا سقفی را بالاتر از سقف هفته قبلی‌اش ثبت کرده است. واکنش اتریوم به خط روند کوتاه مدت آبی رنگ و این محدوده مقاومتی می‌تواند بر روی تصمیمی گیری معامله‌گران برای خرید یا فروش این رمزارز مهم باشد. اندیکاتور مکدی در این سقف بالاتر قدرت کمتری را نشان می‌دهد و تا قدرت نگرفتن آن، احتمال رخ دادن واگرایی و ریزش قیمت بیشتر است.

تحلیل قیمت اتریوم (ETH) در۱۸ مرداد ۱۴۰۱


تحلیل قیمت بایننس‌ کوین

بایننس‌ کوین در 50 روز اخیر 75 درصد رشد کرده است، اما با بالا رفتن قیمت بیت‌کوین اندیکاتور مکدی کم شدن قدرت روند را نشان می‌دهد. BNB دوباره به خط روند نزولی بلند مدتش (۲۵۰ روزه‌اش) که تا به حال 3 بار به آن واکنش نشان داده است رسیده است. بایننس کوین در مسیر صعودی 50 روزه‌اش کف‌های قدرتمندی ساخته است که در صورت ریزش قیمت، این محدوده‌ها (۲۸۰ و ۲۴۰ دلار) می‌توانند قیمت را نگه‌دارند.

تحلیل قیمت بایننس کوین در هجدهم مرداد ۱۴۰۱