معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، برای تصمیم‌گیری بهتر در سرمایه‌گذاری‌هایشان، تحلیل‌های روزانه و هفتگی‌ رمزارزها را خوانده و واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد این واچ لیست‌ها، بررسی مداوم شرایط تکنیکال رمزارزی‌ست که سرمایه‌گذاران به فکر مبادله آن هستند.


منظور از بررسی شرایط تکنیکال، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است. تیم تحلیل اکسبیتو نیز برای آگاهی بهتر از وضعیت قیمت ارزهای دیجیتال، تحلیل‌هایی را آماده می‌کند. این تحلیل‌ها، قیمت چند ارز دیجیتال مهم بازار را بررسی می‌کند. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای کاربرانمان در مورد شرایط بازار رمزارزها است تا به شما کمک کند که تصمیم‌های هوشمندانه‌‌ای بگیرید و سرمایه‌گذاری‌هایتان کم خطر شود.


فراموش نکنید که استفاده از این مقالات به مهارت‌های نرم نیاز دارد. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربرمی‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربران محترم است و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر خواهد بود. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش‌بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل بیت‌کوین

بیتکوین در تایم فریم 4 ساعته به یک مقاومت مهم برخورد کرد و ریجکت شد. فشردگی در قیمت کاملا مشهود است و احتمال ریزش و اصلاح در قیمت وجود دارد. محدودهای حمایتی که قیمت احتمال واکنش به آن را دارد 23300 و 22000 دلار است که در این نواحی منتظر تاییدیه ورود هستیم. کف مهم قیمتی برای بیتکوین(20700) دلار است.

قیمت بیت کوین (BTC) در ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم

اتریوم در تایم‌فریم ۴ ساعته به محدوده مقاومتی برخورد کرده است. فشردگی قیمت در چارت کاملا قابل مشاهده است و انتظار ریزش و اصلاح قیمتی را داریم. محدودهای حمایتی پیش رو که احتمال واکنش قیمت به آن‌ها وجود دارد 1770 و 1504 دلار است و در صورت رسیدن قیمت به این نواحی منتظر تریگر ورود خواهیم ماند.

قیمت اتریوم (ETH) در۲۴ مرداد ۱۴۰۱

تحلیل کاردانو (آدا)

کاردانو در تایم‌فریم 4 ساعته به یک مقاومت مهم برخورد کرده و در حال ریجکت شدن به سمت پایین هست. در چارت کاردانو فشردگی قیمت کاملا مشهود است. احتمال ریزش یا اصلاح قیمتی تا نواحی 0.471 و 0.518 دلار وجود دارد. ناحیه کف حمایتی اصلی برای کاردانو 0.4510 می‌باشد. در نواحی مشخص شده منتظر تاییدیه ورود خواهیم ماند.

تحلیل قیمت کاردانو (ADA) در۲۴ مرداد ۱۴۰۱