معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، معمولا واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست، بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمزارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


ما نیز برای مخاطبان خود در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های کم خطری را انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت‌ کوین

بیت‌ کوین در هفته گذشته با نوساناتی که تجربه کرد توانست خود را به سقف کانالی که در تحلیل قبلی برای آن متصور بودیم برساند و در حال حاضر نیز در محدوده ۲۲ هزار دلار معامله می‌شود.


بیتکوین به اندیکاتور میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه‌اش نزدیک شده است که تقاطح این مقاومت و سقف کانال یک‌ماهه اش در حال حاضر جلو رشد بیشتر بزرگ‌ترین رمزارز را گرفته است. در ضمن یک الگوی پرچم نیز در بیت‌ کوین دیده می‌شود که اگر کامل شود، به عنوان یک الگوی ادامه دهنده می‌تواند قیمت را به پایین سطح 17 هزار دلار بکشاند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۸ تیر ۱۴۰۱

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم هفته پیش برخلاف روند نزولی که چارت آن نشان می‌داد توانست به‌واسطه اعلام خبر رسمی زمان آپدیت مهم خود رشدی حدودا ۴۰درصدی را تجربه کند. با این حرکت صعودی، اتریوم میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه و مقاومت مهم 1250 دلاری خود را با قدرت شکست و بالای آن قرار گرفت. 1800 دلار هدف قیمتی اصلی سر راه اتریوم در این حرکت صعودی است و محدوده ۱۲۵۰ دلار هم می‌تواند به عنوان کف حمایتی عمل کند.

تحلیل قیمت اتریوم ۲۸ تیر ۱۴۰۱

تحلیل قیمت سولانا

ارز سولانا هم مانند آلت‌کوین‌های متوسط و بزرگ بازار هفته خوبی را پشت سر گذاشت و توانست حدود 25درصد سود را به ثبت برساند. سولانا هم سطح مقاومتی مهم و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه‌اش را شکسته و حالا می‌تواند با یک پولبک و تثبیت در این محدوده حرکت خود به سمت سقف کانال نزولی خود را ادامه دهد.

تحلیل قیمت سولانا ۲۸ تیر ۱۴۰۱