دنبال کردن مداوم تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه معامله کنید. معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، معمولا واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست، بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمزارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


ما نیز برای مخاطبان خود در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های کم خطری را انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل بیت کوین

بیت‌ کوین در تایم فریم ۴ ساعته‌اش در یک کانال صعودی قرار دارد و در هفته گذشته به سقف این کانال که میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه‌اش هم بود رسید و به آن واکنش نشان داد. حالا به خط میانی این کانال رسیده که این منطقه می‌تواند یکی از مناطق تصمیم ‌گیری کوتاه مدت معامله‌گران باشد.


در صورت شکسته شدن این سطح، می‌توان انتظار ریزش بیشتر با هدف کف کانال را داشت. اندیکاتور مکدی هم هنگام ثبت سقف بالاتر در چارت سقف پایین‌ترین را ثبت کرده و این موضوع هم کم شدن قدرت خریداران برای صعود قیمت در کوتاه مدت را نشان می‌دهد.

تحلیل قیمت بیت کوین ۳ مرداد ۱۴۰۱


تحلیل کاردانو (آدا)

کاردانو در هفته گذشته توانست بعد از تشکیل واگرایی اندیکاتو مکدی‌اش با حفظ کف حمایتی‌ خود حدود ۳۵ درصد رشد کند و با شکستن روند نزولی 100 روزه‌اش به میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه‌اش برسد.


این ارز دیجیتال هنوز نتوانسته این محدوده مقاومتی را رد کند ولی با حفظ کف حمایتی و شکستن روند نزولی حالا وضعیت بهتری دارد و معامله‌گران باید در روزهای آینده این ارزدیجیتال را زیرنظر داشته باشند.

تحلیل قیمت کاردانو ۳ مرداد ۱۴۰۱


تحلیل بایننس‌کوین

بایننس‌ کوین در روز‌های گذشته توانسته از کانال نزولی خود خارج شود و حالا در حال تثبیت قیمت بالای محدوده 250 دلار است. چهارشنبه این هفته اگر نرخ بهره اعلامی در جلسه فدرال رزرو آمریکا بازار رمزارزها را دوباره تحت تاثیر زیادی قرار ندهد و موجب قرمز شدن کل بازار نشود، این سطح حمایتی bnb به احتمال زیاد حفظ می‌شود و می‌توان برای روز‌های آینده افزایش قیمت این ارز دیجیتال را متصور شد. در دو سه روز آینده معامله گران باید با احتیاط زیادی معاملات خود را انجام دهند.

تحلیل قیمت بایننس کوین در ۳ مرداد