ما در صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو، چند ارز دیجیتال بزرگ بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ارائه چشم‌انداز کوتاه مدتی برای بررسی دارایی‌های رمزارزی و انتخاب‌های هوشمندانه است. ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست، آموزش و آرامش خاطر بدهیم.


دنبال کردن مداوم این تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما دید خوبی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در مناسب‌ترین رمزارزها می‌دهد. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید. با همه این تفاسیر ما سعی می‌کنیم ارزهای کم ریسک را برای تحلیل انتخاب و معرفی کنیم تا در صورت ریزش بازار، کاربر ضرر کمتری را متحمل شود و در صورت صعود بازار نیز سود مطمئنی کسب کند.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش‌بینی بازار به حساب می‌آیند.


تحلیل قیمت بیت‌کوین

روند ریزشی بیت‌کوین در هفته گذشته متوقف شد و همانطور که در تحلیل هفتگی گذشته انتظار داشتیم، روندی خنثی برای بیت‌کوین در کوتاه مدت شروع شد. احتمال بازگشت بیت‌کوین از محدوده مقاومتی 22 تا 24 هزار دلار به سمت محدوده حمایتی بین ۱۷ تا ۱۹ هزار دلار زیاد است. هنوز در چارت و اندیکاتور‌ها واگرایی و یا نشانه‌ تغییر روندی برای صعود بیت‌کوین مشاهده نشده است.

 تحلیل قیمت بیت‌کوین


تحلیل قیمت دوج‌کوین

دوج کوین توانست به تقاطع حمایت‌های داینامیک و استاتیکش واکنش مثبت نشان بدهد و در هفته گذشته شاهد رشد حدودا ۳۵ درصدی این میم‌کوین بودیم. حالا دوج‌کوین به منطقه عرضه و مووینگ اوریج ۵۰ روزه‌اش رسیده است و اصلاح قیمتی آن بسیار محتمل‌تر است.

 تحلیل قیمت دوج‌کوین


تحلیل قیمت کاردانو (آدا)

علی‌رغم اینکه در هفته گذشته اکثر بازار ارزهای دیجیتال رشد قیمتی را تجربه کردند، کاردانو اما تقریبا ثابت بود و نوسان خاصی نداشت. عقب افتادن آپدیت شبکه‌ کاردانو که خبر تقریبا بدی تلقی می‌شد، دلیل اصلی این رشد نکردن بود. حالا در این هفته اگر بیت‌کوین و کلیت بازار ریزش زیادی نداشته باشند، کاردانو می‌تواند تا محدوده مقاومتی 0.62 دلار رشد کند.

تحلیل قیمت کاردانو (آدا)