دنبال کردن مداوم تحلیل‌های هفتگی و در واچ لیست‌ (watch List) قرار دادن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه معامله کنید. معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، معمولا واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست، بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمزارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


ما نیز برای مخاطبان خود در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های کم خطری را انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.

برای دیدن چارت‌ها در تریدینگ ویو (Trading View) بر روی عکس‌ها کلیک کنید.

تحلیل اتریوم

اتریوم در نزدیکی حمایت 4 ساعته خودش قرار گرفته و دچار فشردگی شده است. احتمال ریکاوری قیمت در این نواحی وجود دارد. منتظر تاییدیه هستیم. 1400 و1100 دلار محدوده‌های حمایتی اتریوم هستند که از این محدوده‌ها انتظار بازگشت قیمت را داریم. در ضمن محدوده 1700 تا 1850 دلار مهم‌ترین محدوده مقاومتی سر راه این ارز است.

تحلیل هفتگی اتریوم 7 شهریور

تحلیل دوج‌کوین

ارز دوج کوین در تایم 8 ساعته به یک محدوده حمایتی برخورد کرده است. احتمال اینکه قیمت از این محدوده ریکاوری شده و به بالا برود وجود دارد. 0.073 دلار مهم‌ترین محدوده مقاومتی سر راه دوج‌کوین است. محدوده حمایتی فعلی 0.061 دلار و محدوده حمایتی اصلی آن 0.053 است.

تحلیل هفتگی دوج کوین 7 شهریور

تحلیل سولانا

ارز سولانا در تایم 4 ساعته مانند بیشتر ارزهای بازار به حمایت نسبتا خوبی برخورد کرده است. احتمال ریکاوری قیمت برای سولانا هم در این نواحی وجود دارد. محدوده حمایتی مهم سولانا 30 دلار و محدوده‌های مقاومتی آن 37.50 و 42.50 هستند.

تحلیل هفتگی سولانا 7 شهریور

تحلیل متیک

ارز ماتیک هم با انجام حرکتی شبیه به ارزهای دیگر به محدوده حمایتی خودش نزدیک شده است. محدوده حمایتی اول سر راه این ارز دیجیتال 0.72 دلار و پس از آن 0.70 دلار است. اگر این ارز موفق شود روند صعودی را شروع کند، محدوده مقاومتی 0.92 دلار را سر راه خود دارد.

تحلیل هفتگی متیک 7 شهریور