این روزها بازار ارز دیجیتال حسابی داغ است و خیلی از مردم پولشان را به امید حفظ سرمایه و سودآوری بیشتر در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند. افرادی که زیروبم این کار را بلدند معمولاً در این زمینه موفق هستند و سود زیادی هم کسب می‌کنند. گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که فرد به هر دلیلی مثل انصراف از ادامه سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها و یا سود زیاد می‌خواهد هزینه اختصاص داده شده به ارز دیجیتال خود را به حساب بانکی انتقال بدهد. برای این کار قبل از هر چیزی باید ارز دیجیتال خود را به ریال تبدیل کرده و درنهایت آن را به حساب بانکی‌ واریز کند. ما در این مطلب سعی داریم چگونگی واریز از کیف پول ارز دیجیتال به حساب بانکی را به شما یاد بدهیم و شما میتوانید بعد [خرید تتر](https://exbito.com/tether/) و یا هر ارز دیگری روش های نقد کردن آن را یاد بگیرید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا چندوچون کار را یاد بگیرید.

چرا افراد نیاز دارند موجودی ولت رو نقد کنند؟

گاهی افراد در مراحل سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال مانند خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، تتر و... پشیمان می‌شوند و می‌خواهند پولشان را نقد کنند، خیلی وقت‌ها هم در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به سود زیادی رسیده‌اند و حالا تصمیم دارند میزان سود موجود در ولتشان را به حساب بانکی واریز و از ولت خارج کنند. در چنین شرایطی باید بتوانند موجودی کیف پول ارز دیجیتالشان را به ریال تبدیل و به حساب بانکی‌شان واریز نمایند. در ادامه مطلب ما به بیان راه‌های نقد کردن موجودی ولت می‌پردازیم.


چرا افراد نیاز دارند موجودی ولت رو نقد کنند؟.png

راه‌های نقد کردن موجودی ولت

بد نیست بدانید نقد کردن ارز دیجیتال به معنی دریافت فیزیکی ارز نیست. این جمله به این معنی نیست که وقتی ارز دیجیتالتان را بفروشید، بلافاصله پول به حساب بانکی‌تان واریز گردد. برای نقد کردن ارز دیجیتال تنها یک راه وجود دارد و آن هم صرافی ارز دیجیتال است. شما با در دست داشتن اطلاعات مربوط به ولتتان به صرافی مراجعه می‌کنید، ارز دیجیتالتان را می‌فروشید و در ازای آن وجه نقد دریافت می‌کنید. اما عملاً امکان انجام چنین کاری در کشور ما وجود ندارد. بنابراین به راه دیگری نیاز داریم و آن صرافی‌های آنلاین است.