اتریوم پلتفرمی متن باز است که به اجرای ساده‌تر قرارداد هوشمند کمک می‌کند. اما این پلتفرم در سال 2016 توسط هکر‌ها مورد حمله قرار گرفت. عده‌ی زیادی خواستار تغییراتی در بستر این پلتفرم شدند و به هاردفورک رای مثبت دادند. اما در این بین طرفدارانی حضور داشتند که اتریوم را به همان حالت قدیمی و کلاسیک خود قبول داشتند. این دسته از علاقه‌مندان در پلتفرم قدیمی اتریوم ماندند و اتریوم کلاسیک را تشکیل دادند. هم اکنون اتریوم کلاسیک توسط افراد زیادی خرید و فروش می‌شود. برای اطلاع از تحلیل هفتگی و ماهانه این ارز با اکسبیتو همراه باشید.


📆تحلیل ماهانه اتریوم کلاسیک| سپتامبر 2023

اتریوم کلاسیک در تایم ۷روزه برای تحلیل ماهانه، قیمت بعد از حرکت با مومنتوم رو‌ به بالا که در سال ۲۰۲۱ اتفاق افتاده‌است، به‌صورت فشرده، در حال پولبک و اصلاح قیمتی است. محدوده حمایتی بسیار مهم اتریوم کلاسیک در بازه بلند‌مدت ۱۱ تا ۱۲ دلار و محدوده مقاومتی پیش‌روی خود ۲۲.۲۰ دلار است.


ETC-M.png


تحلیل هفتگی اتریوم کلاسیک| هفته‌‌‌‌ی اول مهر 1402

3 مهر 1402


تحلیل هفته پیش برقرار است.


ETC-W.png


تحلیل هفتگی اتریوم کلاسیک| هفته‌‌‌‌ی چهارم شهریور 1402

27 شهریور 1402


تحلیل هفته پیش برقرار است.


ETC-W.png

تحلیل هفتگی اتریوم کلاسیک| هفته‌‌‌‌ی سوم شهریور 1402

20 شهریور 1402


اتریوم کلاسیک در تایم 8 ساعته برای تحلیل هفتگی، در حال حاضر قیمت به کف حمایتی خود در محدوده ۱۲ الی ۱۳ دلار نزدیک است. انتظار داریم قیمت به‌سمت بالا حرکت کند و به محدوده‌ی ۲۰.۸۷۶ دلار برسد. در صورت رد کردن محدوده حمایتی ۱۲.۶۱ دلار، مقاومت اتریوم کلاسیک که ۲۰.۸۹۷ دلار است، فاقد اعتبار می‌شود. اگر قبل از رد شدن محدوده حمایتی، قیمت به‌سمت بالا حرکت کند، محدوده مقاومتی ۲۰.۸۷ دلار است.


ETC-W.png

تحلیل روزانه اتریوم کلاسیک| 20 شهریور 1402

اتریوم کلاسیک در تایم ۱ ساعته برای تحلیل یک روزه، بعد از رد کردن قیمت ۱۵.۱۱ دلار انتظار یک اصلاح و پولبک قیمتی را داریم که محدوده مقاومتی ۱۵.۴۳ دلار است.


ETC-D.png