ما آموزش‌ استفاده از پلتفرم اکسبیتو را به صورت ویدئویی برای شما در آپارات و یوتیوب اکسبیتو قرار داده‌ایم. در کانال آپارات و یوتیوب اکسبیتو می‌توانید از نحوه دانلود و ثبت‌ نام تا نحوه خرید و فروش و استفاده از سایر قابلیت‌های اکسبیتو را ببینید. آموزش‌های ویدئویی اکسبیتو به صورت مرحله به مرحله و گام به گام ضبط و آماده شده است و به شما اجازه می‌دهد هر مرحله از آموزش را چند باره بازبینی کنید.
در صورت مشاهده ویدئوهای آموزشی صرافی اکسبیتو و باقی ماندن سوال می‌توانید با پشتیبانی اکسبیتو از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین یا تیکت پشتیبانی ارتباط بگیرید. همکاران ما در اکسبیتو به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در حال پاسخگویی به سوالات شما هستند.

آموزش ویدئویی استفاده از اکسبیتو

برای ورود به کانال آپارات و کانال یوتیوب اکسبیتو می‌توانید از لینک‌های سریع زیر استفاده کنید:

علاوه بر این در صورت نیاز به راهنمای متنی آموزش‌های اکسبیتو کافی است از منوی بالای صفحه (یا منوی همبرگری موبایل خود) وارد صفحه راهنمای اکسبیتو شوید.


آموزش ویدئویی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

با توجه به نیاز روز افزون سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان تازه وارد به بازار ارزهای دیجیتال، به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که ممکن است برای بسیاری رخ دهد؛ آموزش در حوزه ارز دیجیتال را رسالت خود می‌دانیم. تصمیم گرفتیم با تلفیق مهارت‌های تیم تحلیل و تیم تولید محتوای اکسبیتو، محتوای آموزش تحلیل تکنیکال مبتدی تا پیشرفته را برای کاربران سراسر وب آماده کنیم.


در این دوره مباحث تحلیل تکنیکال از ابتدایی‌ترین مفاهیم تا پیشرفته‌ترین اصول و تکنیک‌ها به صورت اصولی و دقیق آموزش داده خواهد شد و قرار است به صورت هفتگی بر روی کانال‌های آپارات و یوتیوب بارگذاری شود. برای دیدن محتوای این آموزش‌ها کافی است شبکه‌های اجتماعی اکسبیتو علی الخصوص شبکه‌های توزیع محتوای ویدئویی را دنبال کنید.


با اکسبیتو همراه باشید و این دوره کاملا رایگان که در آپارات و یوتیوب منتشر می‌شود را برای دوستان خود ارسال کنید.