اکسنیکو خدمت ویژه اکسبیتو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی اکسبیتو است. پلتفرم مبادلات رمزارزی اکسبیتو در راستای تقسیم برابر و عادلانه ثروت وظیفه خود دانسته است محصولی تحت عنوان اکســــنیکو به معنای نیکوکاری در اکسچنج اکسبیتو را نسخه اپلیکیشن و دسکتاپ اکسبیتو در اختیار علاقه‌مندان بازار رمزارزی برای انجام تراکنش‌های رمزارزی به صورت هدیه به مجموعه‌های معتبر قرار دهد. با توجه به گردش سرمایه بالای این حوزه و کسب و کار (حوزه مبادلات مالی) نسبت به سایر حوزه‌های کسب و کاری دیگر امیدواریم بتوانیم نقش خود را در توزیع عادلانه ثروت، کاهش محرومیت، افزایش آموزش و... به درستی انجام دهیم.
در این مقاله قصد داریم آموزش استفاده از قابلیت نیکوکاری پلتفرم معاملاتی اکسبیتو را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش کمک به بنیادها از طریق صرافی اکسبیتو

  1. وارد حساب کاربری اکسبیتو خود شوید.
  2. از نوار ابزار اکسبیتو گزینه اکسنیکو را انتخاب کنید.
  3. وارد صفحه کمک به مجموعه شوید.
  4. در این صفحه می‌توانید بنیان مورد نظر را انتخاب کنید و مقدار مورد نظر از رمزارز را با توجه به ارز دیجیتال موجود در کیف‌پول خود، تعیین کنید تا به مجموعه انتخاب شده پرداخت شود.

مبنای محاسبه نرخ تبدیل ارز دیجیتال کمک به بنیادها

اکسبیتو مبلغ کمک شده به مجموعه‌ها را با میانگین مبلغ خرید و فروش ارز دیجیتال به کاربران محاسبه می‌کند. این تصمیم جهت افزایش سهم اکسبیتو در امر یاری رسانی و بالاتر رفتن مبلغ کمک انتخاب شده، اتخاذ شده است. خیرین فعال در حوزه ارز دیجیتال می‌توانند با استفاده از گزینه تبدیل سریع پلتفرم اکسبیتو، هنگام محاسبه مبلغ هدیه داده شده اختلاف قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال را به سادگی محاسبه کنند. این مبلغ در واقع سهم اکسبیتو در کمک به موسسات فعال در اکسبیتو است.

لیست بنیادهای تحت حمایت و پرداخت هدیه رمزارزی اکسنیکو

در حال حاضر اکسبیتو با چندین نهاد در حال تبادل مالی به صورت اتخاذ مبلغ از خیرین و پرداخت معادل ریالی ارز دیجیتال هدیه داده شده به موسسات و بنیادهای اضافه شده در پلتفرم اکسبیتو است. شما می‌توانید با ورود به صفحه کاربری خود و کلیک بر روی گزینه بیشتر، آخرین مجموعه‌های اضافه شده به لیست را ببینید. این لیست در ابتدای شروع فعالیت با چند مجموعه محدود شروع شد اما در برنامه‌های آتی، اکسبیتو قصد دارد تعداد موسسات تحت حمایت خود را افزایش دهد.

انتخاب موسسات مالی حمایتی برای پرداخت ارز دیجیتال

با انتخاب هر یک از موسسات تحت حمایت اکسبیتو، توضیح مختصری از نحوه و حوزه فعالیت آن مجموعه برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید از طریق این توضیحات آشنایی مختصری با هر یک از این نهادها پیدا کنید. اما برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل‌تر می‌توانید بر روی لوگوی موسسه کلیک کرده تا وارد سایت اصلی مجموعه انتخاب شده شوید و توضیحات دقیقی از شرح فعالیت مجموعه مورد نظر کسب کنید. مبلغ پرداختی از سمت یاری‌گران تحت قرارداد اکسبیتو با موسسات نام برده شده، عینا برای هدف اصلی مجموعه هزینه خواهد شد.