همه ما اسم بیت کوین، اتریوم و تتر را شنیده‌ایم. حتما می‌دانید که آینده بازارهای مالی و گردش مالی با رمزارزها انجام خواهد شد و دیگر همه کشورها با یک سری ارز واحد به تجارت خواهند پرداخت. دنیای تکنولوژی دنیای پیچیده و جذابی است و در حال حاضر این جذابیت به هدیه دادن هم کشیده شده است. هدیه‌های ارز دیجیتال برای بسیاری جذاب هستند و اگر مخاطب و فردی که دوستش دارید را لایق یک هدیه ویژه و خاص می‌دانید، فرصت ارسال این هدیه ارز دیجیتالی اکسبیتو را از دست ندهید.


آموزش ویدیویی صدور هدیه ارز دیجیتال در اکسبیتو



آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال در اکسبیتو

برای ارسال و هدیه دادن یک کریپتو کارت اکسبیتو اکانت کاربری داشته باشید و مراحل احراز هویت اولیه و تکمیلی خود را انجام داده باشید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:
1- وارد اپلیکیشن یا نسخه PWA اکسبیتو شوید.

آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال ۱.png
2- به قسمت بیشتر بروید.
آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال ۲.png
3- کریپتو کارت یا کارت هدیه را انتخاب کنید.
آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال ۳.png
4- بر روی سفارش کارت هدیه کلیک کنید.
آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال ۴.png
5- طرح کارت هدیه را از میان طرح‌های موجود انتخاب کنید و گزینه مرحله بعد را بزنید. (در این مرحله می‌توانید متن دلخواهی که می‌خواهید از سمت شما به دست هدیه گیرنده برسد را نیز برای او بنویسید.)
آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال ۵.png
6- نوع ارز دیجیتالی که می‌خواهید هدیه بدهید را انتخاب کنید (مثلا بیت کوین، اتریوم، شیبا یا ارزهای دیگر)، مقدار ارز دیجیتالی که میخواهید هدیه دهید را وارد کنید و مرحله‌ی بعد را بزنید.
آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال ۶.png
"در صورتی که در کیف پول شما مقداری که انتخاب کردید موجود نباشد، شما به صفحه تبدیل سریع می‌روید تا در لحظه ارز دیجیتال مورد نظر را از تبدیل سریع اکسبیتو بخرید."
7- اطلاعات دریافت کننده هدیه را وارد کنید. این اطلاعات برای ارسال هدیه ضروری هستند و شامل شماره موبایل و ایمیل دریافت کننده هدیه هستند.
آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال ۷.png
8- در همین مرحله زمان ارسال هدیه (ارسال ایمیل) و ساعت ارسال آن را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.
آموزش صدور هدیه ارز دیجیتال ۸.png
9- در این مرحله یک رمز دو عاملی را از طریق رمزساز باید وارد کنید. در صورتی که رمز دوعاملی خود را فعال نکرده‌اید، باید این کد تایید را در ایمیل خود دریافت و سپس در کادر وارد کنید و به مرحله بعد بروید.
10- کارت هدیه شما صادر شده و می‌توانید رسید آن را دریافت کنید.

آموزش استفاده از هدیه رمز ارزی در اکسبیتو

اگر یکی از دوستان شما یک کریپتوکارت اکسبیتو را برای شما ارسال کرده است، قطعا در نزد او جایگاه ویژه‌ای دارید. اما برای استفاده و نقد کردن کارت هدیه ارز دیجیتال باید مراحل زیر را طی کنید:
1- یک حساب کاربری در اکسبیتو بسازید و مراحل احراز هویت خود را کامل کنید.
2- وارد حساب کاربری خود شوید و به قسمت بیشتر بروید.
3- کریپتو کارت یا کارت هدیه را انتخاب کنید.
4- روی دریافت کارت هدیه را بزنید.
5- شماره 16 رقمی که برای شما ایمیل شده است را در جایگاه اول وارد کنید.
6- درخواست کد را بزنید و کد SMS شده به موبایلتان را در جایگاه دوم وارد کنید.
7- بر روی ثبت کارت هدیه کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.
با ثبت کارت هدیه، کیف پول اکسبیتو شما شارژ شده و می‌توانید در بخش تبدیل سریع یا بازار اکسبیتو، به ارزهای دیگر یا ریال تبدیل کرده و یا آن را برداشت کنید.