شرکت بریو گروپ (Brave Group)‌ که در زمینه IP فعالیت می‌کند، به تازگی ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. این شرکت مجازی اعلام کرده که دلیل این جذب سرمایه، ارائه خدمات به کاربران فعال در حوزه متاورس است. شرکت بریو گروپ در بیانیه‌ی خود از حضور دیگر شرکت‌های ژاپنی مانند داون کپیتال (Dawn Capital) و اُساکا گس (Osaka Gas) در این سرمایه‌گذاری خبر داده است. به گفته مدیران «بریو گروپ» صندوق‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای رشد صنعت متاورس با آن‌ها همراه بوده‌اند.


کازوهیرو ایشیکورا (Kazuhiro Ishikura)، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری داون‌کپیتال

کازوهیرو ایشیکورا (Kazuhiro Ishikura)، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری داون‌کپیتال در این باره گفته است:‌ «همان‌طور که مرز بین زندگی واقعی و مجازی از بین‌ می‌رود، شرکت‌های سرگرمی هم در حال تغییر هستند و انتظار داریم محتواهای تاثیرگذاری در زمینه IP خلق شود. همان‌طور که بازار متاورس در سطح جهانی رشد می‌کند، ما باور داریم که محتوای شرکت بریو گروپ مرکز توجه جوامع مجازی خواهد بود. امیدواریم قدرت فرهنگ انیمه و مانگا که سال‌ها در ژاپن پرورش یافته، در جهان مجازی هم خلق شود.»


مدیر شرکت اُساکا گس نیز نوآوری‌ای که شرکت بریو گروپ قرار است به وجود آورد را تحسین کرده و گفته که این اقدام «پاسخ جدیدی به درک سبک‌ زندگی و کسب‌وکارهای نوین است.»