یکی از مهم‌ترین خدماتی که صرافی‌های ارز دیجیتال به کاربران خود می‌دهند، فعال‌سازی قابلیت تسویه حساب آنی ریالی یا انتقال آنی به حساب بانکی است. گاهی پیش می‌آید که یک سرمایه‌گذار رمزارزی، ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول خود را بفروشد. خرید و فروش دو رکن اصلی در هر معامله‌ای هستند و بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، تصمیم عجیبی نیست اگر یک سرمایه‌گذار رمزارزی بخواهد سرمایه‌ی خود را به پول نقد تبدیل کند. با این همه، هر کسی که می‌خواهد معادل ریالی ارز دیجیتال خریداری شده‌اش را دریافت کند، نگران زمان واریز وجه به حساب خود است.


دلیل اصلی نگرانی فروشندگان پول دیجیتال برای دریافت معادل ریالی آن رمزارز، محدودیت‌های موجود در شبکه بانکی کشور است. صرافی رمزارز اکسبیتو با هدف کاهش دغدغه‌های کاربران خود، امکان تسویه در لحظه را برای آن‌ ها فراهم کرده است. کاربرانی که اقدام به فروش ارزهای دیجیتال خود می‌کنند، پس از تکمیل مراحل فروش رمزارز در سایت یا اپلیکیشن اکسبیتو، می‌توانند مبلغ ارز فروخته شده را بدون محدودیت های زمانی شبکه بانکی دریافت کنند. در حال حاضر این امکان برای 12 بانک در کشور فعال شده و در همه‌ی ساعات شبانه‌روز قابل اجراست.


صرافی اکسبیتو یکی از پلتفرم‌های امن معامله ارزهای دیجیتال است که با هدف خدمات‌رسانی بهتر به فعالان رمزارزی و آگاه‌سازی تازه‌کاران این حوزه شروع به فعالیت کرده است.


دارندگان حساب‌ در بانک‌های آینده، پاسارگاد، صادرات، پارسیان، شهر، سامان، ملی، ملت، مسکن، رسالت، تجارت، کشاورزی، سپه،‌ می‌توانند از سرویس تسویه آنی صرافی اکسبیتو استفاده کنند. صرافی رمزارز اکسبیتو، سرویس برداشت لحظه‌ای را برای بانک‌های بیشتری فعال می‌کند. لازم به ذکر است، سقف استفاده از برداشت آنی، 50 میلیون تومان است.
بانک های تسویه آنی صرافی اکسبیتو