آیا می‌دانید می‌توانید از طریق معرفی دوستان خود به پلتفرم‌های ارز دیجیتال، کسب درآمد داشته باشید؟ شما می‌توانید در کنار معاملات رمزارزی خود، دوستانتان را به اکسبیتو دعوت کنید و از این طریق هم کسب درآمد کنید. معاملات ارزهای دیجیتال بر بسترهایی به نام صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج کریپتوکارنسی امکان پذیر است. انجام معاملات در صرافی‌های ارز دیجیتال معمولا با کارمزدهایی همراه است که در هنگام خرید و فروش ارزدیجیتال تحت عنوان مبلغی بر روی صورت حساب افزوده می‌شود. با استفاده از کد ریفرال می‌توانید در مبلغ کارمزد کاربرانی که با دعوت شما به صرافی پیوسته‌اند، شریک باشید. برای دریافت این سود کافیست مراحلی را در سایت اکسبیتو انجام دهید و درصدی از معاملات دوستانی که دعوت کرده اید را در حساب کاربری خود دریافت کنید. به انجام این کار «ریفرال کردن» یا همان «دعوت از دوستان» می گویند. برای آشنایی بیشتر با ریفرال در اکسبیتو این مطلب را تا انتها بخوانید.


ریفرال یا کد معرف (دعوت از دوستان) چیست؟

همانطور که از معانی کلمه رفرال یا ریفرال مشخص است، این کلمه در دنیای ارزهای دیجیتال به معنی ارجاع دادن یا همان زیرمجموعه گرفتن است. شما با داشتن زیر مجموعه‌هایی در بازارهای ارز دیجیتال می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید بدون آنکه حتی معامله‌ای انجام دهید. برای این کار کافی است تا معامله‌گران ارزهای دیجیتال را در بین دوستان، آشنایان و اطرافیان خود پیدا کنید و از آنان بخواهید تا با کد معرف شما در اکسبیتو ثبت‌ نام کنند. شما با دعوت از دوستان خود و ارائه کد ریفرال خود در زمان ثبت نام می‌توانید ۲۵٪ از کارمزد آنان را در هر معامله، مستقیما در حساب کاربریتان دریافت کنید.


کاربرد کد ریفرال یا کد معرف چیست؟

با استفاده از کد ریفرال می‌توانید از دوستان خود دعوت کرده در اکسبیتو ثبت‌ نام و معامله کرده تا از معاملات آن‌ها 25% سود دریافت کنید. برای دریافت کد معرف کافی است وارد سایت اکسبیتو شوید و یک حساب کاربری بسازید یا اگر حساب کاربری دارید، وارد آن شوید. اگر حساب کاربری ندارید یا نمی‌دانید چگونه باید حساب کاربری بسازید، می‌توانید پست آموزش احراز هویت را بخوانید. ما در پست آموزش احراز هویت مراحل را قدم به قدم به شما آموزش داده‌ایم.


نحوه دریافت کد دعوت از دوستان یا همان کد ریفرال

  • برای دریافت کد در ابتدا باید در اکسبیتو ثبت‌ نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود با صفحه داشبورد یا پیشخوان روبرو می‌شوید.

پیشخوان اکسبیتو و دعوت از دوستان

  • اگر از طریق سایت وارد اکسبیتو شده‌اید، در منوی بالا سمت چپ، کلیک کنید و وارد تب دعوت از دوستان شوید.
    دعوت از دوستان در اکسبیتو

  • در این بخش می‌توانید خود کد و یا لینک مستقیم کد را کپی کنید و برای دوستانتان ارسال کنید.
    کد دعوت از دوستان

  • در پایین صفحه و در بخش گزارش نیز، میزان درآمدی که تاکنون از طریق فعالیت دوستانتان در اکسبیتو به دست آورده‌اید نمایش داده می‌شود.
    گزارش دعوت از دوستان

  • اگر از طریق اپلیکیشن اندروید وارد شده‌اید، در بالای صفحه گزینه کسب درآمد کلیک کنید. در این صفحه نیز همچون نسخه دسکتاپ می‌توانید میزان درآمدی که کسب کرده‌اید را در قسمت گزارش مشاهده کنید.
    دعوت از دوستان در اندروید

  • در نسخه وب‌اپ نیز می‌توانید تب کسب درآمد را از قسمت پایین صفحه پیدا کنید.

دعوت از دوستان در وب اپ

همانطور که در آموزش بالا دیدید، می‌توانید کد ریفرال اختصاصی خود را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید یا لینک دعوت خود را برای آنان بفرستید و بخواهید تا از طریق این لینک در اکسبیتو ثبت‌ نام کنند. اگر فقط کد معرف را برای دوستتان ارسال کرده‌اید،‌ کافیست کد را در قسمت ثبت نام اولیه در بخش کد معرف درج کنند اما اگر از طریق لینک شما وارد اکسبیتو می‌شوند دیگر نیازی به درج کد معرف ندارند.

نحوه ثبت‌ نام با استفاده از کد دعوت یا کد ریفرال

اگر دوست شما کد ریفرال در قالب لینک برای شما ارسال کرده است،‌ می‌بایست بر روی لینک کلیک کنید تا صفحه ثبت نام برای شما باز شود. در صورتی که بر روی لینک کلیک کرده‌اید و وارد سایت شده اید،‌ دیگر به درج کد در جایگاه کد معرف نیاز ندارید. و کد به صورت خودکار از طریق لینک درج می شود.


استفاده از کد ریفرال

همچنین تعداد افرادی که توسط کاربر ریفر (دعوت) شده‌اند نیز در قسمت «کاربران معرفی شده» نمایش داده می‌شود.

⚠️ نکته: مبلغ ریفرال به صورت «ریالی» محاسبه و «ظرف ۴۸ ساعت» به حساب کاربر واریز می‌شود.

اگر شما هم دوستان فعالی در بازارهای مبادلات مالی مانند ارزهای دیجیتال، بازار فارکس و بورس دارید به راحتی می‌توانید امکانات و خدمات اکسبیتو را به آنان معرفی کنید تا هم دوستانتان از یک اپلیکیشن و پلتفرم امن و مطمئن استفاده کنند هم شما پاداش معرفی دوستانتان را از اکسبیتو دریافت کنید.


در صورت بروز هر گونه مشکل در دعوت از دوستان و دریافت کد یا لینک معرف می‌توانید با پشتیبانی اکسبیتو در تماس باشید. چت آنلاین اکسبیتو در ۷ روز هفته، در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما کاربران گرامی است.