بررسی تحلیلی ارزهای دیجیتال یکی از بهترین روش‌ها برای معامله‌های پر سود در این بازار است. برای همین ما در این مقاله، قیمت برخی از بزرگترین ارزهای‌ دیجیتال را برای شما عزیزان تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه‌‌ای بگیرید و سرمایه‌ گذاری‌هایتان کم خطر شود.


ما در این مقالات محدوده‌های حساس بازار و روند احتمالی ارزها را بیان می‌کنیم و شما برای خرید‌ و فروش‌‌ ارزهای دیجیتال خود می‌توانید از این تحلیل‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


دنبال کردن مداوم این تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما دید خوبی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در مناسب‌ترین رمزارزها می‌دهد. معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست، آگاهی از فعالیت‌های مشکوک، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


باید توجه داشت که ذخیره سود در زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال، بر عهده کاربر است. کاربر باید در زمان مناسب، بهترین تصمیم‌ را بگیرد. فرقی ندارد که در سود هستید یا ضرر، در هر صورت باید براساس برنامه شخصی خود مدیریت سرمایه را رعایت نماید. ما سعی می‌کنیم ارزهای کم ریسک را برای تحلیل انتخاب و معرفی کنیم تا در صورت ریزش بازار، کاربر ضرر کمتری را متحمل شود و در صورت صعود بازار نیز سود مطمئنی کسب کند.

واچ لیست هفتگی بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین| نهم خرداد ۱۴۰۱

با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند. ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت کوین

از زمان تحلیل هفتگی گذشته منتظر حرکتی حدودا ۶ درصدی از بیت‌کوین بودیم و بالاخره امروز صبح، همزمان با باز شدن اول هفته بازار‌های جهانی، بیت‌کوین این حرکت رونددار را انجام داد. هنوز روند کلی بیت‌کوین عوض نشده و اگر در روز‌های آینده بتواند کفی بالاتر از کف ۲۸،۰۰۰ دلار ثبت کند، احتمال شروع حرکت صعودی رونددار کوتاه مدت آن قوت می‌گیرد.

تحلیل قیمت بیت کوین


تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم بالاخره در هفته گذشته به کف مهم حمایتی‌ش در قیمت ۱،۷۰۰ دلار رسید و با واکنشی سریع از آن منطقه به سمت بالا حرکتی ۱۱ درصدی داشت. ۲،۰۰۰ دلار اولین مقاومت مهم سر راه این ارز است.

تحلیل قیمت اتریوم


تحلیل قیمت بایننس‌کوین

ارز بایننس‌کوین (BNB) در یک کانال نزولی قرار دارد و بنظر می‌رسد 300 دلار برای آن به حمایت مهمی تبدیل شده است. سقف مقاومتی این ارز که تقاطع مقاومت‌های داینامیک و استاتیک آن است حدود 370 دلار است. دو سناریو محتمل برای این ارز در تصویر مشخص شده است.

تحلیل قیمت بایننس‌کوین


ما سعی داریم در تحلیل ها علاوه بر تحلیل کوین های مورد تقاضای کاربران درخواست های آنان را پاسخ دهیم لذا در صورتی‌که نیاز به تحلیل و بررسی یک کوین خاص دارید می‌توانید آن را در کامنت برای ما یادداشت کنید تا موقعیت کوین بررسی و در صورت مستعد بودن در تحلیل‌های هفتگی ما قرار گیرد.