با بررسی مجموعه تحلیل‌‌های ارزهای دیجیتال مجموعه صرافی آنلاین رمزارز اکسبیتو در خدمت شما عزیزان هستیم. امیدواریم در این سری تحلیل‌ها بتوانیم دیدگاه بهتری نسبت به تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در بازارهای رمزارز اکسبیتو به شما ارائه دهیم.


در این تحلیل‌ها، کوین‌ها و رمزارزهایی که مستعد خرید و فروش هستند را در قالب واچ لیست‌های هفتگی به صورت حرفه‌ای تحلیل کرده و در اختیار شما کاربران قرار می‌دهیم. اما توجه داشته باشید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه توسط کاربران است تا در صورت صلاحدید در زمان مناسب به بازار وارد شده یا خروج کنند.


این تحلیل‌ها و واچ لیست‌ (watch List) کردن آنها دید بهتری نسبت به سرمایه گذاری و اقدام در مناسبترین رمز ارزها به‌ شما خواهد داد تا بتوانید نسبت بازه سرمایه گذاری خود تصمیمات درستی اتخاذ کنید. معامله گران بازار ارزهای دیجیتال به منظور آگاهی از حرکات و فعالیت‌های مشکوک و هم چنین حجم معاملات و...، رمزارزهای مورد علاقه خود را به منظور بررسی‌های بیشتر به صورت واچ لیست قرار می‌دهند.


توجه داشته باشید، ارزهای اشاره شده در واچ لیست هفتگی ممکن است در همان هفته عملکرد خوبی داشته باشد و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. برای رسیدن به دید بهتر می‌توانید مقالات واچ‌لیست هفتگی را در اکسبیتو دنبال کنید.


واچ لیست هفتگی بیت کوین، اتریوم، کاردانو| بیست و ششم اردیبهشت ۱۴۰۱

باید توجه داشت که سیو سود در مواقع ورود بر عهده شخص کاربر صرافی می‌باشد. کاربر باید توانایی گرفتن تصمیمات بهنگام و درست را چه در ضرر و چه در سود داشته باشد و حتما مدیریت سرمایه را براساس پلن شخصی خود رعایت نماید. سعی ما بر آن است که تا حد امکان ارزهای کم ریسک را برای تحلیل معرفی کنیم تا در صورت ریزش بازار ارز دیجیتال کاربر ضرر کمتری متحمل شود و در صورت صعود بازار نیز سود نسبتا مطمئنی کسب کند.


با بررسی نکات ارائه شده در موارد بالا کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری انجام دهد و یا نسبت به خرید و فروش کدام ارز دیجیتال اقدام نماید. همچنین قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و بتواند تحلیل‌های مطمئن و غیرمطئن را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت کوین

ارز بیت‌ کوین به کف قیمتی که در تحلیل هفته گذشته برای آن در نظر داشتیم (29000 دلار) رسید و به سختی توانست این محدوده را حفظ کند. بعد از هفته عجیبی که بازار رمزارزها پشت سر گذاشت و اتفاقاتی که برای ارز لونا افتاد، خیلی از معامله‌گران انتظار از دست رفتن این محدوده را داشتند و حتی بیت‌کوین به‌طور موقت تا حدود 26500 دلار هم پایین آمد، اما در نهایت توانست محدوده 29000 دلار را حفظ کند. با توجه به جو نزولی بازار، انتظار رشد قیمت‌ها با واقعیت بازار فاصله دارد و یکی از سد‌های بزرگ پیش روی بیت‌کوین می‌تواند تقاطع مقاومت داینامیک و محدوده 38000 تا 40000 دلار باشد.

تحلیل قیمت بیت کوین


تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم در هفته گذشته به محدوده حمایتی قوی‌اش رسید و به سرعت به آن واکنش نشان داد و برگشت اما در همین لحظه هم حدود 20٪ از قیمت هفته پیشش پایین‌تر آمده است. اتریوم روندی کاملا نزولی دارد و هر حرکت رو به بالای آن پولبک حساب می‌شود و محدوده بین 2300 تا 2470 بهترین محدوده برای ادامه حرکت نزولی آن است.

تحلیل قیمت اتریوم


تحلیل قیمت کاردانو

در هفته گذشته ارز کاردانو (آدا) به هر دو هدف قیمتی‌ نزولی‌اش رسید و در نهایت همراه با کلیت بازار، کمی رشد کرد. برای اتریوم هم مانند اکثر بازار نباید دیدگاه صعودی داشت و باید محدوده‌های مهم مقاومتی‌اش را به عنوان فرصت خروج در نظر گرفت تا در نهایت روند این ارز عوض شود. اولین محدوده مهم سر راه این ارز، محدوده بین 0.75 و 0.85 دلار است.

تحلیل قیمت کاردانو


ما سعی داریم در تحلیل ها علاوه بر تحلیل کوین های مورد تقاضای کاربران درخواست های آنان را پاسخ دهیم لذا در صورتیکه نیاز به تحلیل و بررسی یک کوین خاص دارید می‌توانید آن را در کامنت برای ما یادداشت کنید تا موقعیت کوین بررسی و در صورت مستعد بودن در تحلیل‌های هفتگی ما قرار گیرد.