با مجموعه تحلیل‌‌های رمزارزی صرافی آنلاین اکسبیتو در خدمت شما عزیزان هستیم. امیدواریم در این سری تحلیل‌ها بتوانیم دیدگاه بهتری نسبت به تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در بازارهای رمزارز اکسبیتو به شما ارائه دهیم.


ما در این مقاله‌های تحلیلی، کوین‌ها و رمزارزهایی که مستعد خرید و فروش هستند را در قالب واچ لیست‌های هفتگی به شما کاربران محترم معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که این موضوع نیازمند مدیریت ریسک و سرمایه است. شما کاربران گرامی با بررسی همه‌جانبه‌ی ارزهای دیجیتال می‌توانید در زمان مناسب به بازار ارزهای دیجیتال وارد یا از آن خارج شوید.


این تحلیل‌ها و واچ لیست (watch List) کردن آنها، دید بهتری نسبت به سرمایه گذاری و اقدام در مناسبترین رمز ارزها به‌ شما خواهد داد تا بتوانید نسبت بازه سرمایه گذاری خود تصمیمات درستی اتخاذ کنید. معامله گران بازار ارزهای دیجیتال به منظور آگاهی از حرکات و فعالیت های مشکوک و هم چنین حجم معاملات و...، رمزارزهای مورد علاقه خود را به منظور بررسی های بیشتر به صورت واچ لیست قرار می‌دهند.


توجه داشته باشید، ارزهای اشاره شده در واچ لیست هفتگی ممکن است در همان هفته عملکرد خوبی داشته باشد و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. برای رسیدن به دید بهتر می‌توانید مقالات واچ‌لیست هفتگی را در اکسبیتو دنبال کنید.


باید توجه داشت که سیو سود در مواقع ورود بر عهده شخص کاربر صرافی می‌باشد. کاربر باید توانایی گرفتن تصمیمات بهنگام و درست را چه در ضرر و چه در سود داشته باشد و حتما مدیریت سرمایه را براساس پلن شخصی خود رعایت نماید. سعی ما بر آن است که تا حد امکان ارزهای کم ریسک را برای تحلیل معرفی کنیم تا در صورت ریزش بازار کاربر ضرر کمتری متحمل شود و در صورت صعود بازار نیز سود نسبتا مطمئنی کسب کند.


با بررسی نکات ارائه شده در موارد بالا کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری انجام دهد و یا نسبت به خرید و فروش کدام ارز دیجیتال اقدام نماید. همچنین قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و بتواند تحلیل‌های مطمئن و غیرمطئن را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت کوین

ارز بیت‌کوین طبق تحلیل هفته گذشته روند نزولی داشت و بعد از پولبک زدن به محدوده مقاومتی زرد رنگ بالا تا حمایت زرد رنگ پایینی ریخت. بیت‌کوین از این ناحیه‌ که در حال حاضر به آن رسیده تا حدود 37000 دلار حمایت قوی دارد (چون این ناحیه هم توسط خط داینامیک و هم استاتیک حمایت می‌شود)، پس در هفته پیش رو احتمال بازگشت قیمتش از این محدوده تا حدود 42000 دلار دور از انتظار نیست. به علاوه اینکه‌ در تایم‌فریم 4 ساعته نیز یک واگرایی حال شکل گیری است که می‌تواند باعث کف سازی و بالا رفتن قیمت بیت‌کوین شود. سناریوی نزولی برای بیت‌کوین هم در شکل مشخص شده که نباید این سناریو و داشتن ریزش تا محدوده 34000 دلار را نیز فراموش کنیم.

تحلیل قیمت بیت کوین


تحلیل قیمت کاردانو

همانطور که انتظار می‌رفت کاردانو بعد از شکستن کف حمایتیش در محدوده ۱ دلار، روند نزولی خود را تا محدوده حمایتی زرد رنگ ادامه داد. با اینکه به محض رسیدن به این محدودا واکنش نشان داد و به سمت بالا حرکت کرد، اما همجنان روند آن نزولی است و کف سازی قوی نکرده است. یک واگرایی در تایم‌فریم روزانه این ارز در حال شکل گرفتن است که کامل شدن آن می‌تواند یکی از نشانه‌های کف سازی و برگشت قیمت برای این ارز باشد. با توجه به اینکه بیت‌کوین نیز به عنوان روندساز اصلی بازار در محدوده‌ی حساسی قرار دارد، نباید سناریوی نزولی مشخص شده را نیز فراموش کنیم.

تحلیل قیمت کاردانو


تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم ارز دیجیتال، بعد از کمی حرکت بین محدوده‌های 2900 دلار و 3100 دلار بالاخره در روز‌های گذشته همراه با روند نزولی کلی بازار، حمایت 2900 دلار که تقاطع حمایت‌های داینامیک و استاتیکش بود را از دست داد و حالا روند آن نزولی شده و محدوده‌های 2650 و 2500 را به عنوان اولین اهداف سرراهش دارد. اگر در روزهای آینده بیت‌کوین بتواند از منطفه حمایتیش برگشت قدرتمندی داشته باشد و جو کلی بازار مثبت شود، اتریوم هم می‌ةواند طبق سناریوهای دیگری پیش برود و کف سازی کند.

تحلیل قیمت اتریوم


ما سعی داریم در تحلیل ها علاوه بر تحلیل کوین های مورد تقاضای کاربران درخواست های آنان را پاسخ دهیم لذا در صورتیکه نیاز به تحلیل و بررسی یک کوین خاص دارید می‌توانید آن را در کامنت برای ما یادداشت کنید تا موقعیت کوین بررسی و در صورت مستعد بودن در تحلیل های هفتگی ما قرار گیرد.