با بررسی مجموعه تحلیل‌‌های ارزهای دیجیتال مجموعه صرافی رمزارز اکسبیتو در خدمت شما عزیزان هستیم. امیدواریم در این سری تحلیل‌ها بتوانیم دیدگاه بهتری نسبت به تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در بازارهای رمزارز اکسبیتو به شما ارائه دهیم.


ما در این سری تحلیل‌ها کوین‌ها و رمزارزهایی که مستعد خرید و فروش هستند را در قالب واچ لیست‌های هفتگی به صورت حرفه‌ای تحلیل نموده و در اختیار شما کاربران قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید که این موضوع نیازمند مدیریت ریسک و سرمایه توسط کاربران گرامی می باشد تا در صورت صلاحدید در زمان مناسب به بازار ورود یا خروج کنند.


این تحلیل‌ها و واچ لیست (watch List) کردن آنها دید بهتری نسبت به سرمایه گذاری و اقدام در مناسبترین رمز ارزها به‌ شما خواهد داد تا بتوانید نسبت بازه سرمایه گذاری خود تصمیمات درستی اتخاذ کنید. معامله گران بازار ارزهای دیجیتال به منظور آگاهی از حرکات و فعالیت های مشکوک و هم چنین حجم معاملات و...، رمزارزهای مورد علاقه خود را به منظور بررسی های بیشتر به صورت واچ لیست قرار می‌دهند.


توجه داشته باشید، ارزهای اشاره شده در واچ لیست هفتگی ممکن است در همان هفته عملکرد خوبی داشته باشد و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. برای رسیدن به دید بهتر می‌توانید مقالات واچ‌لیست هفتگی را در اکسبیتو دنبال کنید.


باید توجه داشت که سیو سود در مواقع ورود بر عهده شخص کاربر صرافی می‌باشد. کاربر باید توانایی گرفتن تصمیمات بهنگام و درست را چه در ضرر و چه در سود داشته باشد و حتما مدیریت سرمایه را براساس پلن شخصی خود رعایت نماید. سعی ما بر آن است که تا حد امکان ارزهای کم ریسک را برای تحلیل معرفی کنیم تا در صورت ریزش بازار کاربر ضرر کمتری متحمل شود و در صورت صعود بازار نیز سود نسبتا مطمئنی کسب کند.


با بررسی نکات ارائه شده در موارد بالا کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری انجام دهد و یا نسبت به خرید و فروش کدام ارز دیجیتال اقدام نماید. همچنین قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و بتواند تحلیل‌های مطمئن و غیرمطئن را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت کوین

در تحلیل ۲۳ اسفند ماه اشاره کردیم که بیت کوین در حالت خنثی به سر میبرد و نتوانسته است مقاومت های پیش روی خود را پشت سر گذارد. همانطور که شاهد بودیم در طی هفته آخر ماه مارچ بیت کوین توانست با شکست باند ۴۱۶۵۰ (با خط قرمز در عکس نمایش داده شده است) تا ناحیه مقاومتی ۴۴۵۰۰ صعود کند اما در یک سد محکم باند ۴۵ هزار دلار را پیش روی خود دارد و با توجه به برخورد سه گانه از تاریخ هشتم فوریه تا به حال با این باند باید منتظر ماند که ایا بیت کوین توانایی شکست این ناحیه را دارد یا خیر. در صورت ریزش اولین حمایت بیت کوین بر روی ۴۱۰۰۰ دلار و ۳۶۰۰۰ هزار دلار می باشد.

BTCUSDT_2022-03-27_11-11-47.png

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو پس از بازگشت از قیمت ۰.۷۰ توانست با شکست مقاومت یک دلار نیز خود را به مقاومت بعدی خط روند شش ماهه که مطابق شکل ترسیم شده است برساند و طی روزهای گذشته با برخورد با این خط روند نتوانسته است از آن عبور کند. کاردانو در صورت شکست این خط روند نزولی میتواند به مدار صعود بازگردد و در تحلیل های هفته آینده نیز مجدد ان را بررسی خواهیم کرد و در غیر اینصورت مجددا با نزول همراه میشود که احتمال ان از درجه بالاتری می باشد. در صورت ریزش اولین حمایت کاردانو حمایت روانی یک دلار می باشد.

Screen Shot 1401-01-07 at 15.09.50.png

تحلیل قیمت اتریوم

پس از اخبار خوبی که از توسعه دهندگان اتریوم در هفته گذشته منتشر شد پر نفوذ ترین کریپتو کارنسی بازار پس از بیت کوین توانست رشد خوبی را تجربه کند و مجددا وارد کانال سه هزار دلار گردد. همانطور که در چارت نمودار قابل مشاهده است پس از شکست خط مقاومت ۲۸۲۴ و با پولبک انجام شده اتریوم توانست نسبت به رقبای خود رشد بهتری را تجربه نماید و همچنان در مسیر صعود قرار دارد. برای اتریوم درجه سناریو صعود تا مقاومت احتمال بالاتری دارد و میتوان بر حسب مقاومت های موجود آن را تحلیل نمود. در نظر داشته باشیم اتریوم خط روند نزولی خود را شکسته و پامپ هفته گذشته نیز به همین دلیل بوده است که علاقه سرمایه گذاران را افزون کرده است.

Screen Shot 1401-01-07 at 14.47.07.png

ما سعی داریم در تحلیل ها علاوه بر تحلیل کوین های مورد تقاضای کاربران درخواست های آنان را پاسخ دهیم لذا در صورتیکه نیاز به تحلیل و بررسی یک کوین خاص دارید میتوانید آن را در کامنت برای ما یادداشت کنید تا موقعیت کوین بررسی و در صورت مستعد بودن در تحلیل های هفتگی ما قرار گیرد.