دنبال کردن مداوم تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما دید خوبی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در مناسب‌ترین رمزارزها می‌دهد. معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، معمولا واچ لیستی از رمزارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست،بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمزارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


ما نیز برای مخاطبان خود در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه‌‌ای بگیرید و سرمایه‌گذاری‌هایتان کم خطر شود. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.


با همه این تفاسیر ما سعی می‌کنیم ارزهای کم ریسک را برای تحلیل انتخاب و معرفی کنیم تا در صورت ریزش بازار، کاربر ضرر کمتری را متحمل شود و در صورت صعود بازار نیز سود مطمئنی کسب کند.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.


ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.


تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در هفته گذشته نهمین کندل قرمز خود را تکمیل کرد و با تثبیت این کندل، ۹ هفته نزولی پشت سر هم را به پایان رسانده است. پس از بازگشایی کندل هفتگی جدید تا اینجا، بیت کوین رشدی ۴ درصدی را از کف نزولی خود تجربه کرده است و در صورتی‌که بتواند در هفته جدید سقف ۳۲۰۰۰ هزار دلار را بشکند، تا مقاومت ۳۶۰۰۰ هزار دلار صعود خواهد کرد.


همچنین اگر موفق به شکست مقاومت‌های پیش رو نشود، بیت کوین همچنان درگیر روند نزولی خود خواهد بود و در صورت شکست حمایت‌های خود به سمت اعداد پایین‌تر نزول خواهد کرد. روند کلی بیت کوین را می‌توان به صورت کوتاه مدت و با بررسی تایم فریم‌های پایین در نظر گرفت و در صورت شکست هر یک از خطوط مقاومت و یا حمایت با در نظر گرفتن مدیریت سرمایه، امکان خرید یا فروش این ارز دیجیتال فراهم می‌شود.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۶ خرداد


تحلیل قیمت کاردانو

شرایط کاردانو (آدا) کمی با بیت‌کوین فرق دارد. این رمزارز در ۱۰ روز گذشته حدود ۴۰ درصد رشد کرده و تقریبا روندی صعودی ساخته است. در هر صعود و در هر بازگشت، کاردانو توانسته نسبت به سایر آلت کوین‌ها رشد بیشتری کند و با توجه به این موضوع، رغبت بیشتری برای صعود نمایش می‌دهد. کاردانو در صورت سبز شدن بازارها در هفته‌های آینده به نظر می‌رسد رشد بهتری نسبت به سایر آلت کوین ها خواهد داشت.

نمودار قیمت کاردانو در ۱۶ خرداد


تحلیل قیمت بایننس‌کوین

این هفته زمان مناسبی برای زیر نظر داشتن و خرید بایننس کوین است. این ارز دیجیتال در محدوده ۳۰۰ دلار ، کف‌سازی خوبی انجام داده و اگر بتواند خط مقاومتی زرد رنگش را در تایم‌فریم ۴ ساعته بشکند، می‌تواند اهداف ۳۵۰ و ۳۸۵ دلار را دنبال کند.

تحلیل قیمت بایننس کوین در ۱۶ خرداد


یکی از ارزهای پرطرفدار بازار بایننس کوین هفته مهمی را پشت سر می‌گذارد. در این هفته، بایننس کوین بر روی حمایت پر قدرت خود نزدیک به ۳۰۰ دلار قرار گرفته است و انتظار می‌رود در این حمایت قیمت آن بازگردد. در صورتی‌که این حمایت از دست رود، بایننس کوین به حمایت‌های پایین‌تر خود کاهش قیمت پیدا خواهد کرد و در غیر این صورت، به مقاومت ۳۵۰ و ۳۸۵ دست پیدا خواهد کرد. همه‌ی روند‌های بازار در این هفته به بیت کوین وابسته است و آلت کوین ها نیز برای شروع روندهای خود منتظر سبز شدن بازار هستند.