ما در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه‌‌ای بگیرید و سرمایه‌گذاری‌هایتان کم خطر شود. ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست، آموزش و آرامش خاطر بدهیم.


دنبال کردن مداوم این تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما دید خوبی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در مناسب‌ترین رمزارزها می‌دهد. هدف از ایجاد واچ لیست،بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمزارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.


فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید. با همه این تفاسیر ما سعی می‌کنیم ارزهای کم ریسک را برای تحلیل انتخاب و معرفی کنیم تا در صورت ریزش بازار، کاربر ضرر کمتری را متحمل شود و در صورت صعود بازار نیز سود مطمئنی کسب کند.


با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش‌بینی بازار به حساب می‌آیند.


تحلیل قیمت بیت کوین

بیت‌ کوین در روز‌های گذشته یکی از مهم‌ترین محدوده‌های حمایتی خود را از دست داد. همان‌طور که در تحلیل هفته گذشته ذکر کرده بودیم، محدوده ۲۹۰۰۰دلار، تقاطع حمایت‌های داینامیک و استاتیک بیت‌کوین بود و حالا این سطح هم از دست رفته است. با شکسته شدن این سطح قیمتی، همانطور که انتظار می‌رفت حمایت ضعیف ۲۷۰۰۰ دلاری سر راه بیت‌کوین نتوانست جلوی ریزش بیشتر قیمت را بگیرد. در حال حاضر بهترین کار این است که منتظر بمانیم و واکنش این رمزارز به محدوده‌های حمایتی بعدی‌اش که ۲۳۰۰۰ دلار و بعد از آن ۱۹۰۰۰ دلار است را زیر نظر داشته باشیم.

تحلیل قیمت بیت کوین


تحلیل قیمت دوج‌کوین

روند دوج‌ کوین هم مانند اکثر بازار در یک سال اخیر کاملا نزولی بود. حتی حمایت‌های گاه و بیگاه ایلان ماسک از این رمزارز هم نتوانست جلو ریزش آن را بگیرد و حالا از سقف تاریخیش حدود ۹۲ درصد فاصله گرفته است. قیمت ۰٫۰۵ دلار حمایت خیلی مهمی برای دوج‌کوین است و از دست رفتن آن می‌تواند شرایط را در بلندمدت برای این رمزارز سخت‌تر کند.

تحلیل قیمت دوج‌کوین


تحلیل قیمت سولانا

سولانا از سقف تاریخی خود حدود ۹۰درصد و نسبت به هفته گذشته ۳۰درصد ریزش داشته است. قطع شدن پیاپی شبکه این رمزارز یکی از دلایل اصلی این ریزش شدید بوده است. روند سولانا همچنان نزولی است و امکان ریزش بیشتر این رمزارز وجود دارد. پس نباید ریزش ۹۰درصدی SOL را دلیلی برای خرید این ارز دیجیتال در این محدوده در نظر گرفت.

تحلیل قیمت سولانا