در سال‌های اخیر تعداد ارزهای دیجیتال روز به روز افزایش می‌یابد و هر روز شاهد رشد این رمزارزها هستیم.اگر شما هم در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده باشید، احتمالاً با اسم‌ هر کدام از ارزهای دیجیتال آشنایی دارید. نکته جالب درباره‌ی بازار ارزهای دیجیتال این است که محدود به چند ارز به‌خصوص نیست. یکی از این ارزهای دیجیتال که البته پلتفرم خاص خودش را دارد، ارز دیجیتال اوپن اوشن است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم.


پلتفرم اوپن اوشن

اوپن اوشن (OpenOcean) نه‌تنها یک تجمیع کننده در بلاکچین‌های مختلف است، بلکه بهترین معاملات را برای کاربرانش انتخاب می‌کند. این پلتفرم به‌تازگی نسخه دوم خود را با عنوان آتلانتیک اوپن اوشن (OpenOcean Atlantic) راه‌اندازی کرده است. درنتیجه این پلتفرم اکنون از تبادل زنجیره‌ای متقابل بین بلاکچین‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. توکن OOE نشانه ارز دیجیتال (OpenOcean)است که به دارندگان توکن حق رأی در این پلتفرم را می‌دهد.

علاوه بر این، دارندگان توکن OOE از عضویت VIP هم در صرافی متمرکز و هم در صرافی غیرمتمرکز برخوردار می‌شوند، درحالی‌که به کاربران اجازه می‌دهند بین CEX و DEX آربیتراژ کنند. آربیتراژ به معنی کسب سود از تفاوت قیمت یک دارایی بین دو یا چند بازار در یک زمان مشخص است و باعث وجود عدم تعادل قیمتی بین بازارهای مختلف می‌شود.


معرفی ارز دیجیتال اوپن اوشن

ارز دیجیتال اوپن اوشن که با نماد OOE در بازار معامله می‌شود، یک توکن کاربردی است. OOE یک توکن چند زنجیره‌ای مبتنی بر اتریوم ERC-20 است. عرضه اوپن اوشن محدود و یک میلیارد عدد است. از این تعداد 149895000 اوپن اوشن در بازار در حال گردش است. این ارز با ارزش حدود 16 میلیون در رتبه 857 بازار قرار دارد. 1.9 درصد از کل عرضه در رویداد تولید توکن (TGE) به کاربرانی که واجد شرایط ایردراپ راند 1 و 2 بودند اختصاص یافت. 33 درصد از کل عرضه توکن هم به استخراج نقدینگی و پاداش‌های استخراج تجاری برای توزیع عادلانه توکن، ایجاد انگیزه برای ارائه‌دهندگان نقدینگی و جبران هزینه‌های معاملاتی اختصاص یافته است.

معرفی ارز دیجیتال اوپن اوشن

ارز دیجیتال اوپن اوشن توکن بومی پلتفرم OpenOcean است. این پلتفرم یک پروتکل تجمیع غیرمتمرکز در بلاکچین‌های مختلف ازجمله Polygon، BSC و Avalanche است. اخیراً این تیم Solana و Fantom را ادغام کرده و حتی بلاکچین‌های بیشتری را به اکوسیستم خود اضافه کرده است. در مرکز این بلاکچین توکن اوپن اوشن قرار دارد. این ارز دیجیتال به جامعه دارندگان این توکن اجازه می‌دهد تا در حکمرانی و تصمیم‌گیری درباره پلتفرم اوپن اوشن مشارکت داشته باشند.

دارندگان توکن حاکمیتی می‌توانند با ارائه پیشنهادات و رأی دادن بر روی پارامترهای پروتکل و DEX و تجمیع زنجیره‌ای، آینده این پلتفرم را شکل دهند. علاوه بر این، دارندگان توکن شاهد کاهش هزینه‌های معاملاتی خود در طول رویدادهای تبلیغاتی خاص خواهند بود و برنامه‌های استخراج نقدینگی برای دارندگان توکن OOE وجود دارد. کاربران می‌توانند از تبلیغات استخراج نقدینگی در زنجیره هوشمند بایننس BSC لذت ببرند یا با معامله در پلتفرم، توکن‌های OOE کسب کنند.


ارز دیجیتال OOE در اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، آوالانچ، پالیگان، HECO، Ontology و OKExChain در دسترس است. کاربران ایرانی می‌توانند با مراجعه به صرافی آنلاین اکسبیتو ارز دیجیتال اوپن اوشن را خریداری کنند. برای این کار ابتدا باید در این صرافی ثبت‌ نام کرده و حساب خود را شارژ کنید. بعدازآن می‌توانید نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام نمایید.


کاربرد ارز دیجیتال اوپن اوشن

دارندگان توکن OOE می‌توانند از این توکن‌ها برای تجارت در OpenOcean استفاده کنند، از طریق رأی‌گیری در حکمرانی شرکت کنند، نقدینگی و سهام را برای کسب درآمد فراهم کنند یا آن‌ها را نگه دارند. در ادامه به چند کاربرد ارز دیجیتال اوپن اوشن اشاره می‌کنیم.


کارمزد گس و کارمزد معاملات

OOE را می‌توان به‌عنوان کارمزد گس (سوخت اتریوم) و یا معاملات در سوآپ تک زنجیره‌ای و سوآپ متقابل زنجیره‌ای در سراسر بلاکچین‌های عمومی استفاده کرد.

کاربرد ارز دیجیتال اوپن اوشن

عضویت OpenOcean VIP و خدمات انحصاری

عضویت OpenOcean VIP به کاربران وفادار و دارندگان توکن OOE پاداش می‌دهد.

پلتفرم SaaS

اعضای VIP OpenOcean می‌توانند به پلتفرم OpenOcean SaaS دسترسی محدودی داشته باشند که دارای ابزارهای آربیتراژ خودکار طراحی‌شده برای سرمایه‌گذاران اولیه است.


ارزش اضافی

اعضای VIP همچنین می‌توانند از مزایای تجارت در صرافی‌های متمرکز جمع‌آوری‌شده توسط اوپن اوشن، مانند ارزش اضافی کارمزد سازنده/گیرنده، یارانه کارمزد معامله، و یارانه هزینه برداشت توکن بهره‌مند شوند.


استخرهای ترکیبی margin

توکن‌های OOE را می‌توان به‌عنوان مارجین در محصولات ترکیبی برای تسهیل تجارت مشتقات در صرافی‌های مختلف استفاده کرد. با این کار معامله‌گران می‌توانند با نیاز به مارجین کلی کمتر به‌عنوان وثیقه در هنگام پوشش دهی در پلتفرم‌ها، سود سرمایه بیشتری به دست بیاورند.

تضمین به‌عنوان مارجین برای وام

توکن OOE همچنین می‌تواند برای وثیقه به‌عنوان مارجین برای وام استفاده شود. مارجین چیست؟ به پولی که معامله‌گر به‌عنوان وثیقه نزد کارگزار یا صرافی سپرده‌گذاری می‌کند، مارجین می‌گویند.

کاربرد ارز دیجیتال اوپن اوشن

رأی دادن در اوپن اوشن با ارز دیجیتال OOE

توسعه‌دهندگان توکن OOE می‌توانند طرح‌های پیشنهادی را تنظیم کنند و دارندگان توکن OOE می‌توانند در مورد پیشنهادهای فهرست شده رأی دهند.


پیشنهادات

تیم اوپن اوشن، به‌طور مداوم به نظرات کاربران خود گوش می‌دهد و پیشنهادات آن‌ها را از طریق رسانه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌ها جمع‌آوری می‌کند. همه می‌توانند بدون در نظر گرفتن اعضای انجمن یا دارندگان توکن، پیشنهادات خود را ارسال کنند. پیشنهادها بررسی، انتخاب و در صورت موفقیت برای رأی‌گیری ارسال خواهند شد.


رأی دادن

پس‌ازاینکه پیشنهادات با موفقیت بررسی و انتخاب شدند، برای رأی‌گیری رسمی فهرست می‌شوند. دارندگان توکن OOE می‌توانند در رأی‌گیری شرکت کنند. قدرت رأی‌دهی توکن داران متناسب با میزان دارایی آن‌ها تعیین می‌شود.


پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال اوپن اوشن

نوسانات، بازار ارزهای دیجیتال را به سمت جلو هدایت می‌کند. درواقع می‌توان گفت که نوسان است که به این بازار هیجان می‌دهد و آن را از رکود خارج می‌کند. امروزه پیش‌بینی قیمت یک ارز دیجیتال با توجه به قیمت فعلی آن کار چندان ساده‌ای نیست. بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال در این زمینه فعالیت می‌کنند. اگر بازار شاهد روند صعودی خوبی در سال 2022 باشد، ممکن است قیمت اوپن اوشن از 0.14 دلار عبور کند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران بلندمدت آن را نگه دارند، میانگین قیمت آن برای سال 2022 حدود 0.13 دلار خواهد بود.

برای پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت ارز اوپن اوشن، تحلیل نمودارهای این ارز دیجیتال ضروری است. ازنظر مزایای صنعتی، توکن بومی اوپن اوشن چند مورد را ارائه می‌دهد. استقلال اقتصادی این ارز را منحصربه‌فرد می‌کند. با توسعه DAPPها و استیبل کوین‌ها، پلتفرم اوپن اوشن گزینه‌های پرداخت رقابتی، محاسبات دقیق و ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. اگر سرمایه‌گذاران بیشتری جذب این ایده شوند، این احتمال وجود دارد که میانگین قیمت OOE تا سال 2023 به حدود 0.18 دلار افزایش پیدا کند. سال 2023 می‌تواند با حداکثر قیمت 0.21 دلار و حداقل سطح قیمت 0.17 دلار برای ارز دیجیتال اوپن اوشن به پایان برسد.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال اوپن اوشن

ارزش اوپن اوشن (OpenOcean) به دلیل تلاش‌های توسعه‌دهندگان شبکه و سرمایه‌گذاران افزایش خواهد یافت. بنابراین، قیمت ارز دیجیتال اوپن اوشن محاسبه‌شده برای سال 2024 صعودی است. به گفته تحلیلگران، پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز OOE تا پایان سال 2024 به حداکثر سطح قیمت 0.30 دلار برسد. بنابراین، میانگین قیمت پیش‌بینی‌شده OOE در حدود 0.24 تا 0.25 دلار در سال 2024 پیش‌بینی می‌شود. حداکثر قیمت ارز OOE هم برای سال 2024 از 0.24 تا 0.30 دلار متغیر خواهد بود.


کلام آخر

انتظار می‌رود که قیمت ارز دیجیتال اوپن اوشن همچنان به رشد خود ادامه دهد، زیرا این ارز دیجیتال تمایل به افزایش قیمت دارد. البته هیچ ارتباطی بین ارزش فعلی ارز دیجیتال اوپن اوشن و قیمت آینده آن وجود ندارد. رمزارز OOE، یک ارز دیجیتال معتبر است که تا این لحظه عملکرد خوبی داشته است. سرمایه‌گذاری در اوپن اوشن (OpenOcean) می‌تواند ایده خوبی باشد. همان‌طور که همیشه گفته‌ایم، بازار ارزهای دیجیتال یک بازار نوسانی و پر ریسک است. فقط قبل از انجام هرگونه معامله نسبت به آنچه می‌خواهید انجام دهید تحقیق کنید و سپس سرمایه خود را به بازار ارزهای دیجیتال وارد کنید.