با تبریک مجدد سال نو به شما همراهان و کاربران اکسبیتو، به اطلاع می‌رسانیم برنامه تولید محتوای وبلاگ اکسبیتو در سال 1402 به شرح زیر خواهد بود و شما می‌توانید با توجه به نیازمندی آموزشی خود، به صورت روزانه و هفتگی مقالات منتشر شده در اکسبیتو را دنبال کنید.


آموزش تحلیل تکنیکال صفر تا صد اکسبیتو

آموزش تحلیل تکنیکال اکسبیتو به صورت هفتگی و روزهای شنبه به 3 صورت آموزش ویدئویی، آموزش تصویری و مقالات مکتوب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بارگزاری و انتشار سری آموزش‌های رایگان تحلیل تکنیکال در سال 1401 آغاز شد و در سال 1402 نیز ادامه خواهد داشت.


در راستای بهبود کیفیت و ارتقائ سطح آموزش‌های ارائه شده از شما خواهشمندیم سوالات احتمالی خود را در خصوص هر یک از مطالب ارائه شده، با ما مطرح کنید تا پاسخ را برای شما ارسال کنیم و مطالب را به صورت غنی‌تر در اختیار شما قرار دهیم.


تحلیل ارزهای دیجیتال

اکسبیتو از تابستان 1401 به صورت هفتگی، ماهیانه و روزانه در دوشنبه هر هفته (همزمان با بسته شدن کندل هفتگی جهانی) تحلیل ارزهای دیجیتال لیست شده در اکسبیتو را با شما به اشتراک می‌گذارد. تحلیل تمامی ارزهای مهم بازار مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو، شیبا و… به صورت نمودار قیمتی تریدینگ ویو با قیمت جهانی این ارزها و در همان روز برای شما آماده می‌شود تا امکان تحلیل از زوایای دیگر و نظرات سایر تریدرها را نیز در سفارش گذاری و انجام معاملات در نظر بگیرید.


علاوه بر به روز رسانی تحلیل ارزهای قبلی، هر هفته یک کوین جدید نیز به لیست ارزهای تحلیل هفتگی اضافه می‌شود. شما می‌توانید ارزهای دلخواه برای تحلیل بعدی را در شبکه‌های اجتماعی اکسبیتو، نظرات پایان هر پست و یا از طریق تماس با پشتیبانی به تیم تحلیل اکسبیتو درخواست دهید.


آموزش و مطالب ترند

اکسبیتو به صورت روزانه مطالب آموزشی کاربردی را با توجه به درخواست کاربران و بیشترین جستجوهای انجام شده در وبلاگ اکسبیتو آماده و منتشر می‌کند. شما می‌توانید با ارسال نظرات خود ما را در انتشار و تولید محتوای کاربردی و ارزشمند یاری کنید.


سخن آخر


مطالب وبلاگ اکسبیتو برای پاسخ به سوالات و نیاز کاربران توسط تیم تولید محتوای اکسبیتو تهیه و منتشر می‌شود. علاوه بر محتوای وبلاگ آموزشی، محتوای راهنمای استفاده از اکسبیتو، محتوای ارزهای دیجیتال اکسبیتو و صفحات خاص محصولات ویژه اکسبیتو مانند کریپتوکارت یا اکسنیکو به کوشش تیم‌های مختلفی برای استفاده شما همراهان آماده می‌شوند. اکسبیتو با کمک و همراهی تک تک شما عزیزان و برای استفاده تریدرها و معامله‌گران این بازار جذاب به این نقطه رسیده است، با ثبت نظرات در کانال‌های توزیع اکسبیتو و همینطور معرفی ما به دیگران، دریچه ورود به دنیای بلاکچین و آینده را به دیگران نیز نشان دهید.