ویجت‌ها ابزاری هستند که به ما اجازه می‌دهند بدون باز کردن اپلیکیشن و برنامه نصب شده روی تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر، امکان خاصی از برنامه را در اختیار داشته باشیم. ویجت‌ها انواع مختلفی دارند و هر پلتفرم و برنامه به منظور بهبود و تسهیل استفاده از اپلیکیشن، تصمیم می‌گیرد نوع یا انواع خاصی از ویجت‌ها را در دسترس کاربران خود قرار دهد. این ویژگی ویجت، در اپلیکیشن‌های مالی و سرمایه‌گذاری نقش پررنگ‌تری پیدا می‌کند، چرا که کاربران این دسته از اپلیکیشن‌ها افرادی هستند که باید به صورت لحظه‌ای از قیمت بازار اطلاع داشته باشند تا بتوانند تصمیمات درستی در رابطه نوع سرمایه خود اتخاذ کنند.
اکسبیتو یک پلتفرم مالی است و به صورت تخصصی در حوزه بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. این پلتفرم برای استفاده راحت‌تر کاربران خود، در نسخه اندرویدی اپلیکیشن ارز دیجیتال، چند ویجت برای رصد لحظه‌ای قیمت رمزارزها قرار داده است. کاربران اکسبیتو با استفاده از این ویجت‌های قیمت لحظه‌ای می‌توانند سرعت تصمیم‌گیری خود را بالاتر ببرند و ریسک خود را پایین بیاورند.

انواع ویجت قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال در اکسبیتو

اکسبیتو در حال حاضر 2 نوع ویجت برای رصد قیمت ارزهای دیجیتال برای کاربران خود اضافه کرده است. این ویجت‌ها به کاربر اجازه می‌دهند جفت ارزهای منتخب خود را بر روی صفحه home یا سایر قسمت‌های گوشی موبایل خود داشته باشد. این 2 ویجت عبارت‌اند از:

  1. ویجت پنجره شناور
  2. ویجت دیده‌بان بازار
    ویجت قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

ویجت پنجره شناور (Floating Window Widget)

این ویجت یک ابزار کوچک در صفحه موبایل شما است که به شما اجازه می‌دهد تا 10 جفت ارز را حتی هنگام جابجایی در بخش‌های مختلف تلفن همراه خود داشته باشید. این ویجت این امکان را فراهم می‌آورد تا به عنوان یک معامله‌گر تغییرات قیمت را همراه خود و جلوی چشمانتان داشته باشید. این ویجت به 2 شکل چرخشی و لیستی قابل نمایش است و با وجود اشغال فضای بسیار کمی از صفحه شما، کمک بزرگی در راستای از دست ندادن قیمت‌ها انجام می‌دهد.

آموزش ویدئویی اضافه کردن ویجت پنجره شناور👇🏻

ویجت دیده‌بان (Ticker Widget)

ویجت دیده‌بان هم مانند ویجت شناور قابلیت انتخاب جفت ارزهای مختلف را برای شما فراهم آورده است. این ویجت یک نمای مستطیلی روی صفحه اسکرین برای شما ایجاد می‌کند و قابلیت انتخاب تا 5 جفت ارز را به شما می‌دهد. شما در این ویجت می‌توانید لیستی از جفت‌ارزهای مختلف را به همراه درصد تغییرات قیمتی هر رمزارز را همزمان ببینید. این ویجت بر روی صفحه نمایش شما در یک محل ثابت قابل دیدن است که پیشنهاد می‌شود این صفحه، صفحه نمایش اصلی باشد. این ویجت قابلیت تعیین زمان به‌روزرسانی قیمتی به صورت بازه‌های 15 ثانیه، 30 ثانیه، 45 ثانیه و 60 ثانیه یک بار را دارد.

آموزش ویدئویی اضافه کردن دیده‌بان بازار👇🏻

نحوه اضافه کردن ویجت‌های اکسبیتو

  • برای اضافه کردن و استفاده از ویجت‌های قیمت لحظه‌ای اکسبیتو در ابتدا باید اپلیکیشن ارز دیجیتال اکسبیتو را از یک اپ استور معتبر مانند گوگل‌پلی، کافه بازار یا مایکت دانلود کنید یا اگر اپلیکیشن اکسبیتو را قبلا دانلود کرده‌اید، به آخرین نسخه اکسبیتو به روزرسانی یا آپدیت کنید.
  • از قسمت بیشتر یا همان 3 نقطه وارد صفحه بیشتر شوید.
  • وارد صفحه ویجت‌ها شوید.
  • ویجت مورد نظر خود را انتخاب و به صفحه موبایل خود اضافه کنید.