توکن تراست ولت (TWT) توکن رسمی کیف پول تراست (Trust Wallet) است؛ یک ‌والت موبایل که برای ذخیره‌سازی و خرید و فروش NFT و ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که مزایای تراست ولت توکن چیست و آیا این توکن ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر. همراه ما باشید.


 تراست ولت توکن (TWT) چیست؟

تراست ولت توکن (TWT) چیست؟

تراست ولت توکن (TWT) یک توکن ساده BEP-20 است که طیف وسیعی از مزایا و مشوق‌ها را برای کاربران کیف پول تراست (Trust Wallet) فراهم می‌کند. Trust Wallet خود یک کیف پول موبایل است که از صدها ارز دیجیتال گوناگون، به‌علاوه توکن‌های محبوبِ بلاک چین های اتریوم، بایننس و ترون پشتیبانی می‌کند.


از مزایای تراست ولت توکن می‌توان به دریافت تخفیف هنگام خرید ارزهای دیجیتال و استفاده از خدمات صرافی غیرمتمرکز (DEX) اشاره کرد. دارندگان توکن تراست ولت همچنین می‌توانند در مدیریت این کیف پول مشارکت کنند، به پیشنهادات برای به‌روزرسانی آن رأی دهند و به توسعه این برنامه کمک کنند.


Trust Wallet Token ابتدا به‌عنوان یک توکن BEP-2 در زنجیره بایننس (Binance Chain) ساخته شد، اما در اکتبر 2020 به‌عنوان یک توکن BEP-20 به زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) انتقال یافت.


ویژگی‌های کیف پول تراست والت

ویژگی‌های کیف پول تراست والت

به گفته ویکتور رادچنکو، موسس اپلیکیشن Trust Wallet، این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و از حدود ۲۵۰ هزار دارایی مختلف پشتیبانی می‌کند. ویکتور در وبلاگ رسمی این برنامه اشاره کرد:


ما درحال‌حاضر از بیش از 33 بلاک چین پشتیبانی می‌کنیم که در مجموع شامل حدود ۲۵۰ هزار دارایی مختلف است. بنابراین از نظر پشتیبانی از دارایی‌های دیجیتالی که روی شبکه‌های مختلف قرار گرفته‌اند، پوشش بسیار خوبی داریم.

"Earn" پروژه آتی تراست والت است که به کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی درآمد غیرفعال کسب نمایند. ویکتور معتقد است که با راه‌اندازی این ویژگی، تنها چیزی که مردم به آن نیاز دارند یک دکمه‌ است که آن‌ را فشار دهند و شروع به کسب ارزهای دیجیتالی ‌کنند که می‌توانند در اپلیکیشن Trust Wallet معامله کرده یا رمز ارزها را بفروشند.


به گفته ویکتور، ماموریت کیف پول تراست والت قابلیت دسترسی است. این بدان معناست که هیچ‌گونه احراز هویت (KYC) و هیچ نوع مانعی برای کاربران برای ایجاد یک حساب کاربری و شروع ترید ارزهای دیجیتال وجود ندارد.


تراست ولت توکن چگونه کار می‌کند؟

تراست ولت توکن چگونه کار می‌کند؟

کل مفهوم توکن تراست ولت حول فعالیت‌های حاکمیتی می‌چرخد؛ به این صورت که دارندگان TWT می‌توانند در رأی‌گیری درباره تصمیم‌گیری‌های اصلی برنامه شرکت کنند. این‌ها شامل به‌روزرسانی‌های آتی، ویژگی‌های جدید و غیره می‌شوند. برخلاف بسیاری از توکن‌های دیگر بازار ارزهای دیجیتال، رمز ارز TWT هیچ کاربرد دیگری در خارج از اکوسیستم خود ندارد، بااین‌حال، در دنیای Trust Wallet، کسانی که توکن را در اختیار داشته باشند می‌توانند هنگام خرید ارزهای دیجیتال از تخفیف‌های مختلفی بهره ببرند.


موارد استفاده تراست ولت توکن کدامند؟

موارد استفاده تراست ولت توکن کدامند؟

موارد استفاده اصلی توکن‌ TWT در اکوسیستم تراست والت شامل موارد زیر هستند.

استیکینگ

کاربران می‌توانند توکن‌های TWT خود را به‌منظور کسب سود استیک کنند. استیکینگ یا سهام‌گذاری شامل قفل کردن مقدار معینی از یک توکن‌ در کیف پول برای پشتیبانی از عملیات شبکه و تراکنش‌های ایمن است. در ازای آن، سهام‌داران یا استیکرها جوایزی را در قالب توکن‌های TWT دریافت می‌کنند.


حاکمیت

دارندگان توکن TWT می‌توانند در اکوسیستم Trust Wallet حق رأی داشته باشند. آنها می‌توانند در تصمیمات مدیریتی مرتبط با توسعه و جهت‌گیری آینده پلتفرم شرکت کنند.


تخفیف‌ها و جوایز

تخفیف‌ها و جوایز

توکن‌ TWT می‌تواند برای کاربرانی که آن‌ را در اپلیکیشن Trust Wallet نگهداری می‌کنند، تخفیف یا جوایزی ارائه دهد. این می‌تواند شامل کاهش کارمزد تراکنش‌ها، دسترسی به ویژگی‌های انحصاری یا سایر مزایا باشد.


مشوق‌ها

تراست والت مشوق‌ها یا پاداش‌هایی را به کاربرانی که توکن‌ TWT دارند و استفاده می‌کنند، مانند ایردراپ، تبلیغات یا سایر برنامه‌های پاداش ارائه کرده است.


به‌طور کلی، توکن‌های TWT نقش کلیدی در مشارکت، تعامل و وفاداری کاربران در اکوسیستم Trust Wallet دارند.


مزایای تراست ولت توکن چیست؟

مزایای تراست ولت توکن چیست؟

TWT، یک توکن کاربردی BEP-20 است که طیف وسیعی از مزایا را به کاربران کیف پول موبایل تراست والت ارائه می‌دهد. با TWT، کاربران می‌توانند تخفیف‌هایی را برای خریدهای درون‌برنامه‌ای و مبادله توکن دریافت کنند. دارندگان TWT همچنین حق تصمیم و رأی‌گیری در خصوص به‌روزرسانی‌های آتی کیف پول تراست ولت دارند. TWT همچنین یکی از اولین توکن‌هایی بود که در زنجیره هوشمند بایننس راه‌اندازی شد؛ به این معنی که از کارمزد بسیار پایین و زمان‌ تراکنش تقریباً آنی سود می‌برد.


یکی دیگر از مزایای تراست ولت توکن برای کاربران در دسترس بودن در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها است. می‌توانید کیف پول TWT را به‌صورت رایگان دانلود کنید و بدون معطلی از آن در اپل، اندروید و رایانه شخصی خود لذت ببرید. دانلود آن رایگان است و تنظیم آن تنها چند دقیقه طول می‌کشد. پس از راه‌اندازی، می‌توانید بلافاصله ترید و خرید دارایی‌های دیجیتال را آغاز کنید.


چه مواردی تراست ولت توکن را منحصربه‌فرد می‌کنند؟

چه مواردی تراست ولت توکن را منحصربه‌فرد می‌کنند؟

توکن TWT بر پایه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است؛ یک شبکه بلاک چین که برای اجرای برنامه‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند توسعه یافت. کارمزد گس (Gas) این بلاک چین در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها بسیار پایین‌تر است و زمان‌ تایید تراکنش فوق‌العاده سریع مزیت دیگر تمام توکن‌های این زنجیره محسوب می‌شود.


هدف اصلی TWT، به‌عنوان یک توکن BEP-20، ارائه ارزش به کاربران کیف پول تراست والت است. بااین‌حال، ازآنجایی‌که این ارز دیجیتال مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بنا شده، می‌توان آن را به‌عنوان روش پرداخت برای خدمات استفاده کرد یا با سایر ارزهای دیجیتال مبادله نمود.


تراست ولت توکن سرمایه‌گذاری خوبی به حساب می‌آید؟

تراست ولت توکن سرمایه‌گذاری خوبی به حساب می‌آید؟

تراست ولت توکن بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است که یکی از شبکه‌های بلاک چین پیشرو در جهان به شمار می‌رود. BSC از کیف پول‌های محبوب دیفای پشتیبانی می‌کند، کارمزد تراکنش پایین و سرعت‌ انتقال تقریباً آنی را ارائه کرده و اکوسیستم آن با صدها توکن دیجیتال درحال گسترش است. محبوبیت روزافزون این شبکه می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت ارز دیجیتال TWT داشته باشد.


برخلاف بسیاری از توکن‌های دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال، TWT توسط یک کیف پول با تعداد روبه‌رشدی از کاربران و یک جامعه حامی پشتیبانی می‌شود. درست مانند BNB که از بایننس پشتیبانی می‌کند، TWT نیز می‌تواند از محبوبیت و اعتبار اپلیکیشن تراست والت بهره ببرد تا بتواند در مدت کوتاهی به قله‌های جدیدی دست یابد.


درحال‌حاضر، بسیار سخت است که بگوییم توکن TWT به چه سمت‌و‌سویی خواهد رفت؛ به همین دلیل است که توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، شاخص‌های بازار و نظرات فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال را در نظر داشته باشید.


اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در ارز تراست ولت گرفتید، می‌توانید با مراجعه به صرافی اکسبیتو آن را از بازارهای ریالی و تتری خریداری کنید. از مزایای خرید توکن TWT از اکسبیتو می‌توان به راحتی و سهولت کار با پلتفرم، ثبت‌‌نام سریع، امنیت بالای کیف‌ پول و سرعت بالای انتقال این صرافی اشاره کرد.


سخن پایانی

سخن پایانی


در این مقاله به معرفی مزایای تراست ولت توکن و کارکرد آن در اکوسیستم تراست ولت پرداختیم. توکن TWT هم یک روش پرداخت و هم یک دارایی قابل مبادله است. درحالی‌که این ارز دیجیتال در خارج از اکوسیستم خود کاربرد چندانی ندارد، اپلیکیشن تراست والت که یکی از بزرگ‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار است، توکن‌های زیادی از بلاک چین‌های محبوب را در خود جای داده و همچنان روزانه به آن اضافه می‌شود، که به‌نوبه خود به افزایش قیمت TWT در طول زمان کمک می‌کند.