مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group)، با انتشار یک توییت از خرید دوباره‌ی بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خبر داد. بری سیلبرت بر این باور است که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر اوضاع خوبی ندارد و باید روحیه‌ی خریداران رمزارزی را تقویت کرد. بری سیلبرت در خرید بیت‌کوین، مایکل سیلور مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی را الگوی خود قرار داده است. سیلور با وجود ضررهای زیادی که از خرید بیت‌کوین و رمزارزها کرده،‌ همچنان در حال افزایش سبد سرمایه‌گذاری خود است.

بری سیلبرت به خرید بیت‌کوین ادامه می‌دهد

روز چهارشنبه شاخص ترس و طمع که به‌صورت روزانه تغییر می‌کند به عدد ۷ رسید و طمع افراطی را نشان می‌داد. به گزارش سایت خبری U.Today، مدیرعامل سابق صرافی بیت‌مکس (BitMex)، با انتشار یک پست بلاگی به سرمایه‌گذاران هشدار داده که کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال در راه است. آرتور هیز (Arthur Hayes)، همچنین پیش‌بینی کرده که این آخر هفته درگیری شدیدی بین خریداران و فروشندگان وجود دارد.


بیت‌کوین در زمان نوشتن این خبر با قیمت ۲۰,۴۰۳ دلار معامله می‌شود و برخی از سرمایه‌گذاران آن معتقدند به زودی قیمت این رمزارز کمتر از ۲۰ هزار دلار خواهد شد. بزرگترین ارز دیجیتال بازار از آبان سال گذشته تاکنون بیش از ۷۰٪ کاهش قیمت را تجربه کرده است.