اغلب فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، تتر (Tether) را به‌عنوان یکی از جفت‌ارزهای معاملاتی می‌شناسند. بااین‌حال، کاربرد تتر به همین مسئله ختم نمی‌شود و با روش‌های مختلفی می‌توان از USDT سود کسب کرد. در واقع، تتر استیبل کوینی با قیمتی برابر با دلار آمریکا است که با اهداف گسترده‌ای پایه‌گذاری شده و شاید سرمایه‌گذاری آخرین کاربرد این رمز ارز باشد. ازاین‌رو، سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند این کاربردها را با استراتژ‌ی‌های سرمایه‌گذاری خود ادغام کنند و سود بیشتری به دست آورند. به همین خاطر، در این مقاله از اکسبیتو، قصد داریم که نحوه کسب سود از تتر را برای شما توضیح دهیم؛ همچنین، به معرفی بهترین پلتفرم‌ها در این زمینه نیز خواهیم پرداخت.


نحوه کسب سود در تتر USDT چگونه است.

نحوه کسب سود در تتر USDT چگونه است؟

تتر (Tether)، با نماد اختصاری USDT، استیبل کوینی است که در زمینه‌های مختلفی، مانند سرمایه‌گذاری، معامله‌گری، امور مالی غیرمتمرکز (Defi) و... کاربرد دارد. به‌خاطر همین، روش‌های گوناگونی برای خرید تتر و کسب سود از USDT تعریف شده‌اند. شما نیز می‌توانید این روش‌ها را با استراتژی سرمایه‌گذاری خود ترکیب کرده و سود خوبی را به دست آورید.


کسب سود از تتر با سرمایه‌گذاری (Holding)

به فرایند خرید ارزهای دیجیتال و نگهداری بلندمدت آن‌ها، هولدینگ کریپتو می‌گوییم. این روش سرمایه‌گذاری به‌طور گسترده در مورد اغلب ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود؛ اما تتر (USDT) با چنین هدفی به بازار ارائه نشده است. اصولاً کشورهای توسعه‌یافته دارای ثبات اقتصادی هستند و تتر که قیمتی برابر با دلار دارد، برای ساکنان این کشورها ارزی پایدار به حساب می‌آید. بااین‌حال، در کشورهایی مثل ایران که با تورم و مشکلات اقتصادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، در اغلب مواقع نرخ دلار صعودی بوده است. به همین خاطر، خرید و نگهداری از تتر، برای ساکنان این کشورها، نوعی سرمایه‌گذاری سودآور محسوب می‌شود.


در همین راستا، شما نیز می‌توانید تتر را به‌راحتی از صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو خریداری کرده و این استیبل کوین را در سبد سرمایه‌ی خود بگنجانید. خرید تتر در صرافی اکسبیتو با کمترین قیمت و کارمزد انجام می‌شود و شما قادر خواهید بود که با پرداخت ریالی، از مزایای این رمز ارز محبوب بهره‌مند شوید. در ضمن، برای روش‌های دیگر کسب سود نیز می‌توانید تتر را از اکسبیتو بخرید و سپس، آن را به پلتفرم‌های مختلف انتقال دهید.


کسب سود از تتر با استیکینگ (Staking)

در ابتدا، شبکه‌های بلاک چین از مکانیزم‌های اجماعی بهره می‌بردند که مصرف انرژی بسیار بالایی داشتند. به‌خاطر همین، شبکه‌های جدیدتر به مکانیزم اثبات سهام (PoS) روی آوردند. در این روش، کاربرانی که توکن‌های بومی بلاک چین را در شبکه سهام‌گذاری یا استیکینگ می‌کنند، به‌طور خودکار تراکنش‌ها و بلوک‌های جدید را تأیید کرده و پاداش این عمل را دریافت خواهند کرد.


اگرچه برای استیکینگ ارزهای دیجیتال، باید از توکن‌های بومی شبکه‌ها استفاده کرد، اما برخی از پلتفرم‌ها تتر (USDT) را نیز به‌عنوان ارزی برای استیکینگ می‌پذیرند. برای این کار، شما باید تترهای خود را برای مدت معینی در پلتفرم قفل کنید و به آن‌ها دست نزنید. به‌این‌ترتیب، پس از پایان دوره، می‌توانید اصل پول خود را به‌همراه پاداش استیکینگ دریافت کنید. معمولاً در این فرایند، خود پلتفرم تترهای شما را به توکن بومی شبکه تبدیل کرده و سپس، سهام‌گذاری را انجام می‌دهد.


کسب سود از تتر با وام‌دهی (Lending)

با گسترش امور مالی غیرمتمرکز (Defi)، روش‌های جدیدی برای کسب سود از تتر (USDT) و سایر رمز ارزها پدید آمدند. یکی از این روش‌های پرسود، وام‌دهی یا لِندینگ است. در این روش، یک پلتفرم غیرمتمرکز به‌عنوان واسطه‌ای بین وام‌دهندگان و متقاضیان وام عمل می‌کند. این پلتفرم بهره‌ی پرداختی توسط وام‌گیرندگان را جمع‌آوری کرده و در اختیار وام‌دهندگان می‌گذارد.


ازاین‌طریق، شما می‌توانید تترهای خود را به یک پلتفرم لندینگ کریپتو قرض داده و بهره‌ی آن را دریافت کنید. این فرایند نه‌تنها برای شما سودآور خواهد بود، بلکه به توسعه‌ی کسب‌و‌کارهای نوظهور متقاضی وام نیز کمک می‌کند.


بهترین پلتفرم‌ها برای کسب سود از تتر USDT کدامند

بهترین پلتفرم‌ها برای کسب سود از تتر USDT کدامند؟

دیدیم که یکی از پرکاربردترین روش‌های کسب سود از تتر (USDT) وام‌دهی ارز دیجیتال است. در واقع، این روش برای ایرانیانی که روی تتر سرمایه‌گذاری می‌کنند، سود مضاعفی را به‌همراه خواهد داشت. از طرفی، برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، USDT دچار نوسانات زیادی نمی‌شود و خیال شما بابت ارزش دارایی‌تان، در طول مدت وام‌دهی، راحت خواهد بود. ازاین‌رو، در این بخش، قصد داریم که بهترین پلتفرم‌ها برای کسب سود از تتر را به‌طور کامل معرفی کنیم.


کوین ربیت (CoinRabbit)

کوین ربیت یک پلتفرم وام‌دهی کریپتو است که بر پرداخت‌ وام‌های آنی، بدون چک و با حداکثر مقدار ممکن تمرکز دارد. این پلتفرم از یک سیستم نظارتی بهره می‌برد تا از وضعیت هر وام پرداخت‌شده مطلع باشد. وام‌های کوین ربیت از نظر مدت‌زمان بازپرداخت محدودیتی ندارد و همچنین، کاربران می‌توانند هر مبلغی را که می‌خواهند، از این پلتفرم وام بگیرند.


ویژگی‌های کوین ربیت (CoinRabbit)

کوین ربیت بابت وام‌دهی تتر به شما 10 درصد بازدهی سالانه (APY) پرداخت می‌کند. در ضمن، در این پلتفرم، بدون نیاز به احراز هویت، تنها با اتصال کیف پول خود به کوین ربیت و قفل کردن توکن‌هایتان، می‌توانید در فرایند وام‌دهی شرکت کنید. همچنین، امکان برداشت سود حاصل از پرداخت وام، در هر زمانی وجود دارد؛ درصوتی‌که به سود خود دست نزنید، می‌توانید بابت آن هم بهره دریافت کنید.


نحوه کسب سود از تتر در کوین ربیت (CoinRabbit)

فرایند وام‌دهی تتر در کوین ربیت تنها 10 دقیقه طول می‌کشد. برای این کار، به‌صورت زیر عمل کنید:


1- به سایت CoinRabbit بروید.


2- از ماشین حساب این پلتفرم برای تعیین مقدار واریزی خود استفاده کنید.


نحوه کسب سود از تتر در کوین ربیت

3- پس از اینکه محاسبه شما به پایان رسید و با دقت جزئیات را در نظر گرفتید، باید بر روی «شروع کسب درآمد» (Start Earning) کلیک کنید.


4- در مرحله بعد، شماره تلفن یا ایمیل خود را ارائه داده و آن را تأیید کنید تا بتوانید مراحل وام‌دهی را زیر نظر بگیرید.


در مرحله بعد.

5- سپس، وجه مورد نظر را به آدرس درج‌شده انتقال دهید.


سپس.

6- حالا شما آماده پرداخت وام هستید. احتمالاً فرایند وام‌دهی تا 24 ساعت بعد فعال خواهد شد.


7- برای پیگیری سپرده خود، می‌توانید بر روی «درآمد من» (My Earnings) که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید. برای این کار، باید با ایمیل یا تلفن همراهتان وارد پلتفرم شوید. در این قسمت میزان سود کسب‌شده را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید دوباره آن‌ها را سپرده‌گذاری کنید.


پیگیری سپرده خود.

یو هودلر (YouHodler)

یو هودلر یک شرکت مستقر در سوئیس است که خدمات وام‌دهی را به کاربران ارائه می‌دهد. در مدت دو سال، این پلتفرم موفق شد که به یک اکوسیستم جامع وام‌دهی کریپتو و ارزهای فیات تبدیل شود. ازاین‌طریق، یو هودلر قصد دارد که امکان کسب سود از تتر، ارزهای دیجیتال و پول‌های سنتی را برای سرمایه‌گذاران، بدون اینکه نیازی به معامله‌گری فعالانه داشته باشند، فراهم کند.


ویژگی‌های یو هودلر (YouHodler)

ویژگی‌های یو هودلر عبارت‌اند از:


  • پشتیبانی از تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات

  • در دسترس بودن چندین روش پرداخت

  • امکان خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از ارزهای فیات

  • ارائه وام با وثیقه‌گذاری ارز دیجیتال

به‌طور کلی، یو هودلر پلتفرمی انعطاف‌پذیر است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بازدهی سالانه وام‌دهی تتر در یو هودلر برابر 8.32 درصد است که نسبت به بسیاری از حساب‌های سنتی، بهره بالاتری محسوب می‌شود. از طرفی، این پلتفرم برای محافظت از رمز ارزهای کاربران، از ترکیب ذخیره‌سازی سرد و گرم بهره می‌برد تا خیال این افراد از امنیت دارایی‌هایشان راحت باشد.


علاوه‌بر آن، سود حاصل از وام‌دهی تتر به‌صورت هفتگی و بدون دریافت هیچ کارمزدی، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند این سود را برداشت کنند و یا اینکه با سپرده‌گذاری مجدد، سود خود را افزایش دهند.


نحوه کسب سود از تتر در یو هودلر (YouHodler)

برای کسب سود از تتر در یو هودلر و وام‌دهی در این پلتفرم، باید مراحل زیر را پشت‌سر بگذارید:


1- به سایت YouHodler وارد شده و در آن ثبت‌نام کنید.


نحوه کسب سود از تتر در یو هودلر

2- ایمیل و رمز ورود را برای حساب کاربری خود در نظر بگیرید. سپس، باید ایمیل خود را تأیید کنید.


ایمیل و رمز ورود

3- به‌این‌صورت، حساب کاربری شما ایجاد شد. حالا برای دسترسی به امکانات بیشتر، باید احراز هویت را تکمیل کنید.


به‌این‌صورت

4- برای احراز هویت، باید اسناد معتبر دولتی را ارائه دهید. البته مدارک مورد نیاز، با توجه به منطقه جغرافیایی شما، می‌توانند متفاوت باشند.


برای احراز هویت

5- پس از اینکه حساب کاربری شما تأیید شود، به امکانات گسترده یو هودلر دسترسی خواهید داشت. در صفحه اصلی این پلتفرم، می‌توانید اطلاعات خوبی را درباره انواع دارایی‌ها مشاهده کنید.


پس از اینکه

6- در بخش Wallet که هم در مرورگر و هم در تلفن همراه در دسترس قرار دارد، شما می‌توانید 49 ارز دیجیتال، 9 استیبل کوین و 4 ارز فیات را ذخیره کنید. همچنین، تبدیل ارزها و مبادله آن‌ها با یکدیگر امکانات دیگری هستند که در این کیف پول ارائه شده‌اند.


در بخش Wallet

7- در قسمت Loan، می‌توانید از ماشین حساب یو هودلر استفاده کرده و شرایط وام را بررسی کنید. همچنین، امکان دریافت وام از این بخش وجود دارد. به‌این‌ترتیب، کاربران بدون نیاز به فروش ارزهای دیجیتال خود، می‌توانند به نقدینگی دسترسی داشته باشند.


در قسمت Loan

8- بخش Turbocharge به کاربران اجازه می‌دهد که از ارزهای دیجیتال خود برای ایجاد پوزیشن‌های اهرمی در بازار استفاده کنند و سود بیشتری را به دست آورند. در واقع، توربو شارژ بر اساس مفهوم وام‌های زنجیره‌ای بنا شده است؛ یعنی شما یکبار از موجودی کیف پول خود برای پرداخت وام استفاده کرده و سپس، بهره شما به وام دیگری اختصاص پیدا می‌کند. به همین ترتیب، تعداد وام‌های پرداختی بیشتر شده و سود شما افزایش خواهد یافت. البته هرچه تعداد وام‌ها بیشتر باشد، خطر بازپرداخت نشدن آن‌ها هم بالاتر می‌رود.


بخش Turbocharge

سلسیوس (Celsius)

سلیوس یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز است که در سال 2017، توسط شرکت «سلسیوس نتورک ال ال سی» (Celsius Network LLC) پایه‌گذاری شد. این پلتفرم امکان کسب سود از تتر و سایر ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران سلسیوس با استفاده از رمز ارزها و کارت‌های اعتباری، می‌توانند از این پلتفرم وام دریافت کنند. بهره‌ای که این وام‌گیرندگان بازپرداخت خواهند کرد، به ارائه‌دهندگان وام پرداخت می‌شود.


ویژگی‌های سلسیوس (Celsius)

سلسیوس از تتر، ارزهای دیجیتال و سایر استیبل کوین‌ها پشتیبانی می‌کند تا انتخاب‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران بگذارد. بازدهی سالانه وام‌دهی تتر در این پلتفرم 12 درصد است و برای سایر ارزها نیز می‌توانید تا 17.78 درصد سود دریافت کنید. سود حاصل از وام‌دهی به‌صورت هفتگی به شما پرداخت خواهد شد و در صورت تمایل، می‌توانید دوباره سود خود را سپرده‌گذاری کنید. همچنین، این پلتفرم بابت این فرایند، کارمزدی 1 درصدی را از شما دریافت می‌کند؛ اما برای استفاده از سایر خدمات، مانند واریز، برداشت و... ، به پرداخت کارمزد نیازی ندارید.


سلسیوس کیف پول بسیار ایمنی را به شما ارائه کرده است تا ازاین‌طریق، امنیت دارایی‌هایتان را تأمین کنید. در ضمن، نرم‌افزارهای اندروید و ios سلسیوس نیز در اختیار شما قرار گرفته‌اند تا تجربه‌ی کاربری مفیدی را برایتان رقم بزنند.


نحوه کسب سود از تتر در سلسیوس (Celsius)

حالا که با سلسیوس آشنا شدید، باید ببینیم که چگونه می‌توان به کسب سود از تتر در این پلتفرم اقدام کرد. برای این منظور، گام‌های زیر را دنبال کنید:


1- در ابتدا، باید با مراجعه به سایت Celsius و یا نرم‌افزارهای کاربردی آن، حساب کاربری خود را بسازید. این فرایند بسیار سریع بوده و شما فقط به ارائه نام، نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور خود نیاز دارید. همچنین، لازم است که شرایط و ضوابط پلتفرم را بپذیرید.


نحوه کسب سود از تتر در سلسیوس

2- در گام بعد، برای جلوگیری از پولشویی و رفتار مخرب، باید احراز هویت خود را انجام دهید. این مرحله شامل ارائه نام کامل، تاریخ تولد، تابعیت و آدرس دقیق می‌شود.


در گام بعد

3- درصورتی‌که از طریق سایت، اقدام به ثبت‌نام کرده باشید، می‌توانید اپلیکیشن موبایلی سلسیوس را دانلود و نصب کنید تا امکانات بیشتری در اختیار شما قرار بگیرند. در ضمن، این نرم‌افزار کاربری بسیار ساده‌ای دارد.


درصورتی‌که

4- حالا می‌توانید برای کسب سود از تتر، مقدار USDT مورد نظرتان را به کیف پول سلسیوس انتقال دهید. سپس، اجازه دارید که فرایند وام‌دهی را آغاز کنید.


5- وام‌دهی تتر در سلسیوس بسیار راحت است و از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایل امکان‌پذیر خواهد بود. در این بخش، ارزهای دیجیتال گوناگونی برای وام‌دهی وجود دارند که تتر یکی از آن‌ها است.


وام‌دهی تتر

نکسو (Nexo)

نکسو یک پلتفرم مالی متمرکز (Cefi) است که اهداف گسترده و متغیری را دنبال می‌کند. اگرچه نکسو خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را نیز به کاربران ارائه می‌دهد، اما بیشتر به‌خاطر سرویس وام‌دهی کریپتو شناخته می‌شود. به‌این‌ترتیب، این پلتفرم توانسته که بین سال‌های 2018 تا 2023، نزدیک 7 میلیارد دلار دارایی را به‌صورت وام، به کاربران خود ارائه دهد.


بااینکه بسیاری از کاربران به‌دنبال دریافت امور مالی غیرمتمرکز (Defi) هستند، اما امکانات گسترده نکسو در حوزه کریپتو، باعث شده است که افراد زیادی از این پلتفرم استفاده کنند. از سال 2018 که نکسو راه‌اندازی شده است، با هجمه‌های مختلفی از طرف نهادهای نظارتی مواجه شده، اما همچنان خود را سرپا نگه داشته و به ارائه خدمات ادامه داده است.


ویژگی‌های نکسو (Nexo)

یکی از پرطرفدارترین خدمات نکسو، وام‌های ارز دیجیتال هستند. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند با پرداخت ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات، وام کریپتو دریافت کنند. بهره‌ی حاصل از این وام‌ها، به وام‌دهندگان پرداخت خواهد شد. نرخ سود این وام‌های متفاوت است؛ برای مثال، اگر شما توکن بومی این پلتفرم، یعنی NEXO را سپرده‌گذاری کنید، می‌توانید تا 15 درصد بهره به دست آورید. در ضمن، برای کسب سود از تتر نیز می‌توانید USDT را به نکسو قرض داده و 16 درصد بهره سالانه دریافت کنید.


نحوه کسب سود از تتر در نکسو (Nexo)

نکسو بسیار کاربری ساده‌ای دارد و شما به‌راحتی می‌توانید، با طی کردن چند مرحله، کسب سود از تتر را آغاز کنید. برای این کار، مراحل زیر را پشت‌سر بگذارید:


1- به سایت Nexo مراجعه کرده و با ارائه‌ی اطلاعات دقیق، ثبت‌نام کنید.


به سایت Nexo

2- برای اینکه بتوانید از نکسو برداشت وجه داشته باشید، باید احراز هویت آن را انجام دهید. احراز هویت نکسو در 3 سطح انجام می‌شود. در سطح Nexo starter، امکان واریز وجود دارد، اما نمی‌توانید ارزها را برداشت کنید.


برای اینکه بتوانید از نکسو

3- سطح Basic KYC verification امکان واریز و برداشت رمز ارز را برای شما فراهم می‌کند؛ اما نمی‌توانید ارز فیات را برداشت کنید.


سطح Basic KYC verification

4- پس از تکمیل احراز هویت در نکسو، باید تترهای خود را به کیف پولتان در این پلتفرم انتقال دهید.


پس از تکمیل احراز هویت

5- حالا با انتخاب USDT، می‌توانید به کسب سود از تتر بپردازید.


حالا با انتخاب USDT

بایننس (Binance)

بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از نظر حجم معاملات است. این صرافی متمرکز کاربران زیادی در نقاط مختلف جهان دارد. همچنین، کاربری بایننس بسیار ساده بوده و برای مبتدیان مناسب است. علاوه‌بر خدمات معاملاتی مختلف، بایننس امکان کسب سود از تتر و سایر رمز ارزها را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. نکته قابل توجه، در این زمینه، این است که شما با دو روش سهام‌گذاری و وام‌دهی، می‌توانید در بایننس سود کسب کنید.


ویژگی‌های بایننس (Binance)

بایننس از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. همچنین، امکان استفاده از این صرافی از طریق وب، اندروید و ios فراهم شده است. این پلتفرم امکانات بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران گذاشته و شما می‌توانید به کسب سود از تتر نیز در آن اقدام کنید. در بایننس، بابت وام‌دهی تتر 15 درصد بازدهی سالانه دریافت خواهید کرد. بااین‌حال، سود استیکینگ USDT، در این پلتفرم، فقط 1.4 درصد در سال است.


استیکینگ تتر در بایننس (Binance)

برای کسب سود از تتر (USDT) با روش استیکینگ، باید مراحل زیر را طی کنید:


1- ابتدا به سایت Binance وارد شده و روی «ثبت‌نام» (Register) کلیک کنید. همچنین، می‌توانید یک روش مستقیم را برای ثبت‌نام برگزینید.


استیکینگ تتر در بایننس (Binance)

2- آدرس ایمیل و یا شماره تلفن خود را وارد کرده و با اطلاعات حفظ حریم خصوصی موافقت کنید.


آدرس ایمیل و یا شماره تلفن خود

3- یک کد تأیید 6 رقمی به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می‌شود. 30 دقیقه وقت دارید که این کد را در سایت وارد کنید و سپس روی «ارسال» (Submit) بزنید.


 کد تأیید 6

4- در مرحله بعد، رمز عبوری را برای حساب کاربری خود در نظر بگیرید.


در مرحله بعد

5- پس از ساخته شدن حساب کاربری‌تان، به آن وارد شوید و مقدار تتر مد نظر را به کیف پول بایننس انتقال دهید.


پس از ساخته شدن.

6- سپس، از قسمت «مالی» (Finance)، به بخش «کسب سود» (Earn) بروید.


سپس، از قسمت

7- حالا در نوار جستجو، USDT را تایپ کرده و این استیبل کوین را انتخاب کنید.


حالا در نوار

8- در نهایت، با انتخاب گزینه «سهام‌گذاری» (Stake) می‌توانید به کسب سود از تتر اقدام کنید.


وام‌دهی تتر در بایننس (Binance)

برای کسب سود از وام‌دهی تتر باید مراحل ثبت‌نام و واریز USDT را که در بخش قبل توضیح دادیم، پشت‌سر بگذارید. سپس، به‌صورت زیر عمل کنید:


1- این‌بار به‌جای استیکینگ، به بخش "Fixed Savings" بروید.


این‌بار

2- در مرحله بعد، باید مدت‌زمان و مقدار وام‌دهی را انتخاب کنید. سپس، با کلیک بر روی «انتقال» (Transfer)، این فرایند آغاز خواهد شد.


در مرحله بعد 2

سخن پایانی


تتر (Tether) با نماد اختصاری USDT سرشناس‌ترین استیبل کوین دنیا محسوب می‌شود که امکان کسب سود از آن نیز برای کاربران فراهم شده است. شما با استفاده از روش‌هایی مانند سرمایه‌گذاری، وام‌دهی و استیکینگ می‌توانید به کسب سود از تتر اقدام کنید. برای این منظور، کافی است که تتر را با کمترین قیمت و کارمزد از صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو خریداری کرده و سپس، کوین‌های خود را به پلتفرم‌ مورد نظر انتقال دهید. دراین‌بین، بایننس، نکسو، یو هودلر، سلسیوس و کوین ربیت بهترین پلتفرم‌ها برای کسب سود از USDT به حساب می‌آیند.