کاربران گرامی،


با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سمت پلیس محترم فتا و به منظور رعایت قوانین مرتبط با حوزه رمزارزها، در صورتی‌ که مجموع کل واریز ریالی توسط شما به صرافی اکسبیتو کمتر از ۱۰ میلیون تومان باشد، هر برداشت رمزارزی را می‌توانید با فاصله زمانی ۴۸ ساعت پس از انجام آخرین واریز ریالی درخواست دهید.

این محدودیت، تنها مربوط به برداشت ارز دیجیتال از اکسبیتو به سایر کیف‌پول‌ها و صرافی‌ها است و محدودیتی متوجه برداشت آنی ریالی یا برداشت ریال نیست.


دقت داشته باشید در صورتیکه مجموع واریز ریالی شما به ۱۰ میلیون تومان برسد می‌توانید در لحظه و در همان زمان نسبت به برداشت رمزارز به صورت لحظه‌ای اقدام کنید.

به عنوان مثال اگر در اولین واریز ریالی ۱۰ میلیون تومان (به بالا) واریز کنید، تنها یک بار محدودیت ۴۸ ساعته برداشت کریپتو خواهید داشت و در دفعات بعدی، هر زمانی که درخواست کریپتو خود را ثبت کنید، برداشت رمزارزی شما در لحظه انجام خواهد شد.


اما اگر شما امروز ۱۰ میلیون تومان به کیف‌پول اکسبیتو ریال واریز کرده‌اید و قبلا هم 5 میلیون تومان دیگر در زمانی دیگر به اکسبیتو واریز کرده بودید؛ امروز مجموع واریزی‌هایتان به پانزده میلیون تومان رسیده است.


در صورتی که بخواهید ارز دیجیتال خود را به کیف پول دیگری مانند تراست ولت یا لجر واریز کنید (انتقال دهید)، باید کمی صبر پیشه کنید و پس از ۴۸ ساعت (۲ روز) از انجام واریز ریالی خود این انتقال را انجام دهید (و به‌اصطلاح، برداشت رمزارزی داشته باشید).


در حالی که اگر مجموع تراکنش‌های شما به ۱۰ میلیون تومان برسد، دیگر وقفه‌ای در برداشت رمزارزی‌ شما اتفاق نمی‌افتد و باز هم برداشت کریپتو شما در همان لحظه درخواست، انجام خواهد شد.


محدودیت‌های زمانی پلیس فتا برای برداشت‌های رمزارزی