ارز دیجیتال شیبا اینو و سولانا به لیست پلتفرم معاملات رمزارزی اکسبیتو اضافه شد. شما می‌توانید از همین حالا این دو رمز ارز را در صرافی رمزارز اکسبیتو معامله کنید. برای اطلاع از روش خرید شیبا اینو، خرید سولانا، همچنین فروش شیبا اینو و فروش سولانا می‌توانید مقاله تبادل سریع رمز ارز را مطالعه فرمایید، در این مقاله نحوه خرید و فروش رمز ارز در اکسبیتو را نیز می‌آموزید. این دو ارز دیجیتال برای بسیاری از افراد فعال در بازار جهانی کریپتوکارنسی شناخته شده‌اند، اما روی صحبت اکسبیتو با کسانی‌ست که این رمزارزها را نمی‌شناسند و از وجود آن‌ها خبر ندارند.

کاربران گرامی که در حوزه‌ی رمزارزها فعالیت می‌کنید، اگر قصد خرید Solana و Shiba Inu را دارید، می‌توانید به صفحه شیبا اینو و سولانا مراجعه کنید.


برای خرید سولانا، خرید شیبا اینو و همچنین فروش رمز ارز سولانا و فروش شیبا اینو،‌ باید از طریق تبادل سریع رمزارزها اقدام کنید. گفتنی‌ست، قبل از هر چیز باید در اکسبیتو ثبت‌ نام و حساب کاربری‌تان را فعال کنید. لازم به ذکر است که دو نوع احراز هویت و ثبت نام در اکسبیتو وجود دارد که نوع اول شامل احراز هویت و ثبت‌ نام سریع است که در این نوع احراز هویت نمی‌توان کریپتوکارنسی برداشت کرد و در نوع دوم که احراز هویت تکمیلی است، بایستی اطلاعات هویتی خود را به همراه فرم تعهدنامه در سایت درج کنید.


تبادل سریع شیبا و سولانا در اکسبیتو به احراز هویت نیاز ندارد. برای شروع تبدیل می‌توانید در عرض دو دقیقه احراز هویت سریع خود را انجام دهید و سپس خرید و فروش رمز ارز خود را آغاز کنید. برای آگاهی از مراحل احراز هویت و ثبت نام در سایت اکسبیتو بهتر است مقاله آموزش احراز هویت و ثبت نام در اکسبیتو را مطالعه کنید. لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه سؤال درباره تبادل سریع ارزهای دیجیتال ذکر شده یا احراز هویت در سایت اکسبیتو،‌ می‌توانید با پشتیبانی اکسبیتو تماس بگیرید.