سال نو فرصت شکوفایی و پیوند دوباره اجزای طبیعت است و بهار همواره با خودش امید و رشد را نوید می‌دهد. فصل بهار است که به ما یادآور می‌شود بعد از هر سوز زمستانی، گرمای بهاری خواهد آمد و شادی و رشد را برایمان به ارمغان خواهد آورد.

صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو از صمیم قلب برای شما آرزوی شادی و سرور می‌کند و نوروز باستانی را تبریک و شادباش می‌گوید.

از شما سپاسگزاریم که در سال گذشته کنار ما بودید و به اکسبیتو اعتماد کردید. سال 1401 یکی از پرالتهاب‌ترین بازارهای مالی در حوزه کریپتوکارنسی و ارزهای رمزنگاری شده در بین بازارهای فایننسی در ایران بود. ریزش و رشدهای مداوم و نوسانی که در کنار حرکت جهانی قیمت‌های آلت کوین‌ها و توکن‌ها، به دلیل افزایش قیمت دلار، استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر، BUSD، دای و… را نیز تحت تاثیر قرار می‌داد برخی را دلسرد کرد اما بسیاری را به سمت این مارکت کشاند.

از خاطر نبرید ما در کنار شماییم تا به سلامت و با کمترین ریسک از التهابات و روزهای نزولی عبور کنیم و به روزهای روشن و پرسود برسیم.

امروز اول فروردین 1402 و آغاز سال جدید هجری شمسی است. ما در ساعت 12 نیمه شب 29 اسفند سال 1401، کمپین کریپتو وینتر اکسبیتو را به پایان رساندیم و از لحظه توقف کمپین، لندینگ غیرفعال خواهد بود؛ به دوستان تازه وارد و کاربران جدید خیرمقدم عرض می‌کنیم و دست دوستان قدیمی را به گرمی می‌فشاریم.

شما همچنان می‌توانید برای اطلاع از کمپین‌های بعدی شماره موبایل خود را در فرم موجود در لندینگ اضافه کنید تا جشنواره ها و کمپین های بعدی برای شما SMS شود.

نوروز 1402

اکسبیتو

همراهی مطمئن در جهانی پر رمز و ارز