کاربرانی که دارای گوشی هوشمند آیفون هستند، برای انجام مبادلات ارز دیجیتال می‌توانند از نسخه IOS اکسبیتو استفاده کنند. البته به علت تحریم اپلیکیشن‌های ایرانی در فروشگاه اپ استور (App Store)، استفاده از نسخه آنلاین تحت وب اپلیکیشن‌ها ساده‌ترین و منطقی‌ترین راه برای کاربران سیستم عامل‌های iOS است. برای راحتی دسترسی کاربران iOS اکسبیتو نیز، این صرافی آنلاین، نسخه وب اپلیکیشن (PWA) اکسبیتو را منتشر کرده است که به راحتی می‌توانید آن را به دستگاه خود اضافه کنید.

نصب و راه اندازی اپلیکیشن اکسبیتو در iOS

برای نصب نسخه PWA اکسبیتو در سیستم عامل آی او اس، به روش زیر عمل کنید:

  • در تلفن همراه خود، مرورگر سافاری را باز کنید.
  • لینک برنامه به آدرس app.exbito.com را در مرورگر خود وارد کنید.
  • در نوار وضعیت پایین صفحه، تعدادی آیکون را مشاهده می کنید. روی گزینه share button (مربعی که یک فلش رو به بالا دارد) کلیک کنید.
    ورود به صفحه اکسبیتو از طریق سافاری

  • با انتخاب این آیکون یک منو برای شما باز می شود. از این منو گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب گزینه Add to Home Screen یک صفحه جدید مطابق تصویر پایین، برای شما باز می‌شود که در آن آدرس نسخه PWA اکسبیتو به همراه نام اپلیکیشن اکسبیتو قید شده است. برای اضافه شدن اپلیکیشن به موبایلتان باید گزینه Add را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب گزینه Add شما به صفحه اصلی یا home screen خود منتقل می‌شوید و می‌توانید اپلیکیشن اکسبیتو را در کنار سایر اپلیکیشن‌های موبایل خود بینید.
    اضافه کردن  نسخه PWA اکسبیتو

به منظور انجام مبادلات در اپلیکیشن iOS اکسبیتو نیاز به ثبت‌ نام و تکمیل مراحل احراز هویت دارید. در مقاله آموزش احراز هویت و ثبت نام مراحل ثبت‌ نام و احراز هویت را برای شما به صورت کامل و دقیق به صورت مرحله به مرحله توضیح داده‌ایم. در صورت بروز هر گونه سوال درباره احراز هویت و نصب برنامه می‌توانید با پشتیبانی اکسبیتو در تماس باشید.