این سوالی است که خیلی‌ها از ما می‌پرسند، اینکه ما به عنوان کاربران صرافی، چه کسی را به اکسبیتو دعوت کنیم؟ کاربرانی که به یک صرافی اعتماد می‌کنند و در آن ثبت نام انجام می‌دهند به دو دسته تقسیم می‌شوند:


  • دسته اول که با معامله در بازار، خرید و فروش رمزارزها، نوسانگیری و… سود خود را از انجام معاملات و تحلیل تکنیکال به دست می‌آورند.

  • دسته دوم کاربرانی هستند که با معرفی صرافی به معامله‌گران با استفاده از کد ریفرال خود، در کارمزد معاملاتی کاربران دسته اول سهیم می‌شوند.

چرا تریدرها باید کد دعوت صرافی اکسبیتو را برای دیگران ارسال کنند؟

چرا تریدرها باید کد دعوت صرافی اکسبیتو را برای دیگران ارسال کنند؟

در صورتی که جزو معامله‌گران و تریدرهای ارز دیجیتال هستید و با صرافی اکسبیتو کار می‌کنید و خرید و فروش رمزارزی خود را در بازارهای اکسبیتو انجام می‌دهید، حتما با سایر معامله‌گران و تریدرهای کریپتو آشنایی دارید و با معرفی اکسبیتو به آنان به این پلتفرم، می‌توانید از چند جهت، مزایای کوتاه مدت و بلند مدت خود را تامین کنید. این مزایا می‌توانند جزو موارد زیر باشند:


1_ با دعوت از دیگر تریدرها، بازار بهتر، اردرهای واقعی‌تر و معاملات پرسودتری خواهید داشت. سفارشات روی قیمت دلخواه شما سریعتر بسته خواهد شد و می‌توانید به سراغ معاملات بیشتر و کسب سود بالاتری بروید. این موضوع اساس یک بازی برد-برد برای شما و دیگران را می‌سازد.


2_ شما در حال معامله در یک صرافی هستید و برای انجام معاملات خود کارمزد پرداخت می‌کنید. با دعوت از سایر تریدرها به بازاری که از آن رضایت دارید، می‌توانید کارمزد معاملات خود را بسیار کاهش دهید چرا که 25% از کارمزد معاملات تریدرهای دعوت شده به اکسبیتو مستقیما به کیف‌پول شما واریز می‌شود.


چرا دنبال کنندگان کریپتو باید کد دعوت اکسبیتو را برای دیگران ارسال کنند؟

اگر شما جزو علاقه‌مندان بازارهای مالی هستید اما خودتان در هیچ کدام از بازارهای رمزارزی فعال نیستید، احتمالا تریدرها و معامله‌گرانی در بین دوستان و آشنایان خود می‌شناسید. ممکن است شما فردی با ریسک‌پذیری پایین باشید یا حتی سرمایه قابل‌توجهی برای ورود به دنیای معاملاتی نداشته باشید اما اکسبیتو برای شما هم یک مسیر شگفت‌انگیز را در نظر گرفته است.


شما می‌توانید با ارسال کد دعوت اکسبیتوی خود برای دیگر معامله‌گران و فعالان بازار رمزارزی، از کارمزد معاملات آنان 25% سهم از کارمزد خود را دریافت کنید بدون اینکه معامله‌ای انجام داده باشید.

با درآمد حاصل از کد ریفرال چه کاری می‌توان انجام داد؟

سهم از دعوت دوستان به صورت ریالی و هر 24 ساعت محاسبه شده و مستقیما به کیف‌پول ریالی شما واریز می‌شود و شما می‌توانید این مبلغ را در یکی از این دو مسیر استفاده کنید:


  1. وارد بازارهای ریالی شوید و خودتان هم مستقیما خرید و فروش را شروع کنید و کم کم به یک تریدر تبدیل شوید. در این راه شما هیچ مبلغی را مستقیما سرمایه‌گذاری نکرده‌اید و تنها با دعوت از دیگر تریدرها سرمایه اولیه خود را برای شروع معاملات به دست آورده‌اید.

  1. مبلغ به دست آمده را مستقیما به کارت بانکی خود برداشت بزنید و در جای دیگری خرج کنید.

اگر به مسیر اول علاقه‌مند هستید ما برای شما دوره تحلیل تکنیکال رایگان اکسبیتو را نیز تدارک دیده‌ایم تا با دید بهتر و اشتباه کمتر بتوانید سرمایه خود را چندین برابر کنید.


چه کسانی را به اکسبیتو دعوت کنیم؟

چه کسانی را به اکسبیتو دعوت کنیم؟

حالا باید از خود بپرسیم چه کسانی می‌توانند گزینه مناسبی برای انجام ترید در بازار اکسبیتو هستند و بهتر است برای آن‌ها کد دعوت ارسال کنیم؟ در اینجا چند گزینه اصلی می‌توانند انتخاب خوبی باشند:


1. معامله‌گران بازارهای مالی مثل بورس، فارکس و کریپتو


این دسته از معامله‌گران به واسطه فعالیت در چنین بازارهایی گزینه اصلی برای ارسال لینک دعوت اکسبیتو هستند چرا که با دیدن یک بازار واقعی، قیمت مناسب و ارزهای با پشتوانه تمایل به استفاده از صرافی پیدا خواهند کرد و جزو دعوت‌شدگان توسط شما خواهند بود.


2. افراد علاقه‌مند به بازی‌های بلاکچینی و دنیای متاورس


این افراد که در دنیاهایی مانند اکسی اینفینیتی، دیسنترالند و پنکیک سواپ فعال هستند، برای نقد کردن توکن‌های دریافتی در بازی‌های خود و فروش آنها با قیمت بالاتر، به یک صرافی داخلی نیاز دارند، این صرافی بهتر است قیمت مناسبی برای فروش به آنان ارائه کند و از شبکه‌های انتقال کوین‌ها نیز پشتیبانی کند، اگر شما اکسبیتو را به آنان معرفی کنید، در کارمزد فروش توکن‌های آنان سهیم خواهید شد.


3. افرادی که ارزهای ثابت مانند دلار و تتر را برای سرمایه گذاری بلند‌مدت می‌خرند


این دسته از افراد معمولا به صورت هفتگی، ماهانه یا فصلی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و با نقدشوندگی بالا دلار یا تتر خریداری می‌کنند. تتر یک ارز دیجیتال با قیمت معادل یک دلار امریکا است و نقدشوندگی بالایی را در کنار انتقال با کارمزد پایین دارد. شما می‌توانید با ارسال کد دعوت خود برای این دسته از افراد، به آنان نشان دهید که اکسبیتو قیمت مناسبی در مقایسه با سایر صرافی‌های رمزارزی دارد و علاوه بر آن، با برداشت آنی ریالی و نقدشوندگی سریع اکسبیتو، خیالشان را از بابت معامله و در دسترس بودن سرمایه‌شان راحت کنید.


مزیت‌های صرافی اکسبیتو که برای تریدرها و سرمایه‌گذاران مهم است

این مزیت‌ها جزو بالاترین پارامترهایی است که هر تریدر هوشمند به آنان توجه می‌کند و شما می‌توایند برای دعوت شدگان به اکسبیتو ارسال کنید:



  • حجم بازار بالا برای خرید و فروش ارز دیجیتال

  • اسپرد پایین (اختلاف بین قیمت خرید و فروش)

  • کارمزد مناسب و واقع‌بینانه

  • بازار و اردرهای واقعی

  • ارزهای معتبر و با پشتوانه

  • شبکه‌های مختلف بلاکچینی

  • اندیکاتورهای مختلف بازار

  • برداشت آنی ریالی و کریپتو

  • احراز هویت سریع

  • داشتن قابلیت سواپ برای تبدیل سریع یک ارز به ارز دیگر بدون واسطه

  • رمز دوعاملی برای بالا بردن امنیت حساب

  • کیف پول اختصاصی