اعلان یا نوتیفیکیشن نوعی از پیغام است که برای یادآوری، هشدار یا اطلاع‌رسانی یک اتفاق به کاربر ارسال می‌شود. پس از ورود به حساب کاربری، اعلانات مربوط به حساب کاربری در اکسبیتو در قالب یک آیکون به شکل زنگوله در قسمت بالای سایت و سمت چپ، نمایش داده می‌شود. برای اطلاع از اعلانات خود می‌توانید وارد سایت اکسبیتو به نشانی Exbito.com شوید و سپس بر روی آیکون زنگوله کلیک کرده تا بتوانید اعلانات مربوط به حساب کاربری خود را بخوانید. در اپلیکیشن اندروید و هم‌چنین نسخه موبایل وب اپ نیز اعلانات به کاربر نمایش داده می‌شود.

اعلانات مربوط به حساب کاربری


انواع اعلانات حساب کاربری در اکسبیتو


  1. تایید و عدم تایید کارت بانکی
  2. تایید و عدم تایید حساب بانکی
  3. تایید و عدم تایید مدارک شناسایی
  4. تایید کاهش موجودی ریال / رمزارز
  5. تایید برداشت ریال / رمزارز
  6. تایید افزایش موجودی ریال / رمزارز
  7. تاییدیه انجام احراز هویت سریع
  8. تاییدیه احراز هویت تکمیلی
  9. هشدار انجام احراز هویت تکمیلی
  10. سایر مواردی که ممکن است اکسبیتو به صورت مجزا اطلاع رسانی کند
    نوتیفیکیشن‌های خوانده شده حساب کاربری اکسبیتو

اگر اعلان خوانده نشده یا اعلان جدیدی داشته باشید، دایره کوچک نارنجی رنگی در کنار اعلان جدید یا خوانده نشده برای شما نمایش داده می‌شود که پس از باز کردن اعلان، اکسبیتو نوتیفیکیشن را خوانده تلقی کرده و دایره نارنجی را از کنار آن بر می‌دارد تا زمانی که مجددا برای شما پیغام جدیدی ارسال شود.

نوتیفیکیشن‌های حساب کاربری اکسبیتو

اگر روی اعلان در لیست اعلانات کلیک کنید، به صفحه مربوط به تایید یا عدم تایید انتقال پیدا می‌کنید تا دقیقا متوجه شوید که فعالیت انجام شده مربوط به کدام اقدام از سمت شما یا اکسبیتو بوده است.

نوع اعلانات حساب کاربری اکسبیتو

اعلانات سایت اکسبیتو

  • پیام تایید و عدم تایید حساب بانکی در زمانی برای شما ارسال می شود که حساب بانکی خود را اضافه کرده‌اید و حساب شما توسط کارشناسان اکسبیتو رد یا تایید شود. دقت داشته باشید که حساب‌های بانکی به صورت اتوماتیک و آنلاین تایید می‌شود و در صورت وجود برخی مغایرت‌ها، ممکن است تایید آن با اندکی تاخیر انجام شود.

  • تایید و عدم تایید کارت بانکی هم مانند حساب بانکی است. شماره کارتی که در این بخش درج می‌کنید می‌بایست با اطلاعات شما همخوانی داشته باشد تا مورد تایید قرار گیرد، در غیر این صورت کارت بانکی شما رد می‌شود.

  • تایید و عدم تایید مدارک شناسایی شما به صورت اعلان برای شما ارسال می‌شود. اگر مدارک شما تایید شده باشد، احراز هویت شما تکمیل شده است و پس از آن می‌توانید نسبت به برداشت کریپتو کارنسی (رمزارز) اقدام کنید. اگر اطلاعات شما رد شده باشد دلیل رد مدارک نیز به صورت اعلان برای شما ارسال می‌شود تا مجددا نسبتا به ارسال مدارک اقدام کنید.

  • در صورتی‌ که نسبت به برداشت ریال از حساب کاربری خود اقدام کنید، تایید برداشت ریال از سمت اکسبیتو برای شما ارسال می‌شود.

  • در صورتی که اقدام به برداشت رمزارز کرده باشید، علاوه بر تایید برداشت رمزارز، شماره شناسه برداشت کاربر نیز در اعلان برای شما ارسال می‌شود.

  • تایید افزایش موجودی ریال یا رمزارز، دیگر اعلان اکسبیتو است که درصورت درخواست افزایش موجودی کیف پول پس از تایید و واریز برای شما ارسال می‌شود. در صورت بروز خطا یا ناموفق بودن واریز، برای شما اعلان دیگری صادر می‌شود تا بدانید که مجددا باید عمل واریز را تکرار کنید.

  • پس از تایید احراز هویت سریع که مرحله بعد از انجام ثبت‌ نام است نیز برای شما اعلان تایید ارسال می‌شود.

  • اگر بخواهید در اکسبیتو برداشت رمزارز به کیف‌پول‌های دیگری داشته باشید، نیازمند انجام احراز هویت تکمیلی هستید. در این مرحله می‌بایست اطلاعات بانکی و مدارک شناسایی خود را وارد و فرم تعهدنامه را پر و ارسال کنید. فرم تعهدنامه هستید. پس از تایید مرحله احراز هویت تکمیلی نیز برای شما یک اعلان از سمت تیم اکسبیتو ارسال می‌شود.

  • در صورتی که مراحل احراز هویت تکمیلی را انجام نداده باشید اما درخواست برداشت ارزدیجیتال داشته باشید، خطا یا هشدار عدم انجام احراز هویت تکمیلی برای شما ارسال می‌شود.