تراست ولت توکن (TWT) توکن رسمی تراست ولت است؛ یک کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر موبایل که برای تجارت، خرید و فروش NFT و ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. تراست ولت توکن برای همه افرادی که در پلتفرم تراست ولت فعالیت می‌کنند، فرصتی فراهم کرده تا دارایی رمزنگاری خود را که توسط خود پلتفرم پشتیبانی می‌شود، در اختیار داشته باشند. تراست ولت یک کیف پول رمزنگاری محبوب است که از طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال در بیش از ۷۰ بلاک چین پشتیبانی می‌کند؛ اما آیا تراست ولت بهترین کیف پول رمزنگاری برای استفاده در سال 2024 است؟ ما در این مقاله هر آنچه را که باید در مورد تراست ولت توکن بدانید توضیح خواهیم داد.


 آشنایی با تراست ولت توکن (TWT)

آشنایی با تراست ولت توکن (TWT)

تراست ولت توکن، یک توکن ابزار BEP-20 است که مزایا و موقعیت‌های مختلفی برای کاربران برنامه تلفن همراه تراست ولت فراهم می‌کند. تراست ولت یک کیف پول رمزنگاری موبایلی است که از طیف گسترده‌ای از دارایی‌های بومی محبوب و همچنین توکن‌های موجود در بلاک چین اتریوم، بایننس و ترون پشتیبانی می‌کند. دارندگان تراست ولت توکن ممکن است مزایایی مانند تخفیف در تراکنش‌های ارز دیجیتال درون برنامه‌ای و خدمات تبادل غیرمتمرکز (DEX) را فراهم آورد. علاوه‌بر این، دارندگان تراست ولت توکن می‌توانند در مدیریت تراست ولت مشارکت داشته، در مورد پیشنهادات به‌روزرسانی رای دهند و در توسعه برنامه همکاری کنند.


تراست ولت توسط ویکتور رادچنکو در سال 2017 تاسیس شد. رادچنکو که در Mountain View کالیفرنیا مستقر است، قبلا تجربه مشاغل مرتبط با توسعه و مهندسی در چندین شرکت فناوری را داشت و در سال 2013 نیز Trucker Path را راه‌اندازی کرد، شرکتی محبوب که جزء پرطرفدارترین برنامه‌ها برای کامیون‌داران و شرکت‌های لجستیکی قرار گرفت. رادچنکو وقتی متوجه شد که عرضه‌کنندگان برنامه‌های موبایلی هیچ کیف پول منبع بازی برای توکن‌های اتریوم و ERC20 ندارند، توجه خود را به صنعت کیف پول‌های رمزنگاری موبایل معطوف کرد. تراست ولت در جولای 2018 توسط بایننس با مبلغی نامشخص خریداری شد، اما رادچنکو همچنان به‌عنوان بخشی از تیم بایننس روی پلتفرم کار می‌کند. اطلاعات تیم تراست ولت عمومی نیست، اما مشخص است که شامل بیش از 20 نفر بوده و بسیاری از آن‌ها در بایننس نقش‌های هم‌پوشانی دارند.


 آشنایی با تراست ولت توکن (TWT)

تراست ولت توکن در بستر تراست ولت فعالیت می‌کند و ارزش بیشتری را برای کاربران خود فراهم کرده است. تراست ولت توکن به‌عنوان یک دارایی BEP-20، قابلیت انتقال به هر کیف پولی را که از دارایی‌های زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند، دارد.


می‌توان آن را در برابر سایر دارایی‌ها مبادله کرد یا به‌عنوان پرداخت برای خدمات از آن استفاده نمود. تراست ولت توکن همچنین حق رای و حاکمیت را برای توسعه تراست ولت اعطا می‌کند. می‌توان از آن برای معاملات DEX با تخفیف و خریدهای درون برنامه‌ای استفاده کرد که این امر منجر به توسعه TWT به‌عنوان یک ابزار پرسود شده است. تراکنش‌های تراست ولت توکن به‌دلیل راه‌اندازی در زنجیره بلوکی که برای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده، از کارمزدهای پایین و زمان‌های تأیید تقریباً فوری بهره می‌برند.


ویژگی‌های تراست ولت توکن کدامند؟

ویژگی‌های تراست ولت توکن کدامند؟

تراست ولت توکن به‌عنوان یک دارایی BEP-20 عمل کرده و در درجه اول به‌منظور افزایش ارزش برای کاربران تراست ولت فعالیت می‌کند. تراست ولت توکن با توجه به جایگاهی که در زنجیره هوشمند بایننس دارد، هم به‌عنوان یک روش پرداخت برای خدمات در پلتفرم تراست ولت و هم به‌عنوان یک دارایی قابل معامله که می‌تواند با ارزهای دیجیتال دیگر مبادله شود، عرضه شده است. این عملکرد دوگانه به کاربرد و انعطاف‌پذیری تراست ولت توکن در چشم‌انداز گسترده‌تر رمزنگاری می‌افزاید.


تراست ولت توکن به‌عنوان یک توکن حاکمیتی عمل کرده و باعث می‌شود تا افراد فعالانه در فرایندهای تصمیم‌گیری مرتبط با پشتیبانی جدید بلاک چین شرکت کنند. در اختیار داشتن تراست ولت توکن امکان دسترسی به پورتال تراست ولت حکومتی را فراهم کرده و کانالی برای مشارکت در این تصمیمات مهم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین کاربردهای عملی مانند امکان پرداخت دارد انتخاب آن را مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند. این توکن همچنین در بررسی‌ها و تبلیغات DApp به کار می‌رود و به کاربران انگیزه پذیرش گسترده‌تر Web 3.0 را در تلفن‌های همراهشان خواهد داد. علاوه‌بر همه این‌ها، تراست ولت توکن بر توسعه هرچه بیشتر قابلیت‌ها و موارد استفاده از تراست ولت هم اثر مثبتی خواهد داشت.


یکی از مزایای اصلی تراست ولت توکن ماهیت ساده آن است. این پروتکل از روز اول طوری طراحی شد تا برای هر کسی آسان باشد.


این پروتکل بخش‌های حیاتی فرایند ورود از جمله خرید مستقیم ارزهای دیجیتال را ساده می‌کند.


تعداد کمی از کیف‌ پول‌ها می‌توانند از توکن‌های مختلف پشتیبانی کنند. داشتن این ویژگی از سوی تراست ولت به کاربران کمک می‌کند تا از سردرگمی و نیاز به استفاده از کیف پول‌های متعدد خلاص شوند. تراست ولت ابزاری قدرتمند است که از 70 بلاک چین و هزاران توکن پشتیبانی می‌کند. این انعطاف‌پذیری برای یک کیف پول موبایل ایده‌آل است؛ زیرا شما همیشه به رمز ارز مورد نیاز خود دسترسی دارید.


تاریخچه قیمت تراست ولت توکن (TWT) چگونه است؟

تاریخچه قیمت تراست ولت توکن (TWT) چگونه است؟

رمز ارز تراست ولت توکن از زمان فعالیت تاکنون، نوسانات قیمتی متعددی را تجربه کرده است. این ارز از ابتدا با قیمت 0.0031729 وارد بازار شد و با روند روبه‌رشدی که داشته در‌حال‌حاضر (فوریه 2024) در حدود 1.14 دلار است. کمترین قیمتی که تراست ولت توکن تجربه کرده 0.0031729 در ژانویه 2020 و بالاترین قیمت هم مربوط به دسامبر همان سال با قیمت 2.62 دلار بود. به‌طور کلی بهترین سال برای این ارز از لحاظ ارزش قیمتی سال 2021 و بدترین سال، 2023 بوده است. طبق آمار، در اغلب موارد ماه جولای تراست ولت توکن بهترین عملکرد را داشته و در دسامبر پایین ترین قیمت‌های آن مشاهده می‌شوند. در سال 2021 به‌عنوان بهترین سال عملکرد، قیمت ارز دیجیتال تراست ولت توکن 0.6912940 دلار بود.


تراست ولت توکن در سال 2023 عملکرد نه‌چندان مطلوبی داشت، چنانچه قیمت تا 18 درصد نیز پایین آمد، اما دقیقا پس از این روند، سیر صعودی خود را از سر گرفت و با رشد 37 درصدی در ماه‌های منتهی به پایان سال به 1.11 دلار رسید.


بررسی TWT در تایم فریم ماهانه در سال 2024 نشان می‌دهد که در دو ماه گذشته از سال، پس از یک روند نزولی 12 درصدی درحال‌حاضر قیمت در حدود 1.38 در نوسان است.


تحلیل تکنیکال تراست ولت توکن به چه صورت است؟

تحلیل تکنیکال تراست ولت توکن به چه صورت است؟

سایت coincodex در تاریخ 17 فوریه 2024 تحلیلی از روند قیمتی تراست ولت توکن عرضه کرد که بر اساس آن روند صعودی بوده و قیمت تا ماه آینده به 1.143089 دلار خواهد رسید. درحال‌حاضر، ارزش RSI 76.01 است که نشان می‌دهد بازار TWT در موقعیت خرید بیش از حد قرار دارد. شاخص RSI نشان می‌دهد که قیمت TWT افزایش خواهد یافت.


پیش‌بینی قیمت توکن تراست ولت برای هفته آینده بین 1.457778 دلار در پایین‌ترین سطح و 1.303449 دلار در سطح بالا است. بر اساس نمودار پیش‌بینی قیمت ، قیمت تا 10.59- درصد کاهش می‌یابد و در صورت رسیدن به هدف قیمتی بالاتر، تا 26 فوریه 2024 به 1.303449 دلار می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود که توکن تراست ولت در محدوده 1.162633 دلار و 2.11 دلار در سال جاری معامله شود. اگر به هدف قیمت بالایی برسد، می‌تواند 57.91 درصد افزایش یافته و به 2.11 دلار در انتهای سال نزدیک شود.


طبق پیش‌بینی‌های coincodex، پیش‌بینی می‌شود که TWT در محدوده قیمتی 1.162633 دلار و 2.17 دلار در سال آینده معامله شود و در صورت رسیدن به هدف بالاتر برای سال 2025، 62.04 درصد افزایش می‌یابد و به 2.17 دلار خواهد رسید. توکن تراست ولت برای رسیدن به 10 دلار باید 642.51 درصد افزایش یابد. طبق الگوریتم پیش‌بینی این ارز در مارس 2033 به 10 دلار خواهد رسید.


پیش‌بینی‌های ارزش کلی و آینده توکن تراست ولت (TWT) چگونه است؟

پیش‌بینی‌های ارزش کلی و آینده توکن تراست ولت (TWT) چگونه است؟

⚠️با توجه به نکات مثبتی از جمله افزایش میزان دفعات دانلود تراست ولت از گوگل پلی، گسترش پذیرش رمز ارزها در بخش‌های مختلف دنیا و داشتن رتبه یازدهم در میان برنامه‌های موبایلی در سیستم دانلود اپل، قطعاً تراست ولت توکن در روند روبه‌رشدی قرار دارد.اگرچه کاربران این ارز دیجیتال درحال‌حاضر در مقایسه با سایر ارزهای مشابه چندان زیاد و قابل توجه نیستند، اما انتظار می‌رود با گذشت زمان تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند.

یکی از علل احتمالی محبوبیت تراست ولت توکن در آینده، این است که کیف پول تراست ولت صرفا برای ذخیره ارزهای دیجیتال طراحی نشده و یک پلتفرم کلی برای ذخیره و کار با سایر رمز ارزها نیز می‌باشد. قیمت مناسب تراست ولت توکن، قابلیت سپرده‌گذاری، سرعت بالای انتقال و قابلیت صرافی باعث شده تا تراست ولت بیش از پیش شناخته شود. اغلب سایت‌ها و کارشناسان بازار دیجیتال، تراست ولت توکن را ارز مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های آینده معرفی می‌کنند. البته نباید فراموش کرد که نداشتن یک نقشه راه مناسب به یکی از بزرگترین معایب این توکن تبدیل شده که قطعاً باید این مورد را هنگام سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار داد.


سخن پایانی

سخن پایانی


تراست ولت توکن برخلاف بسیاری از توکن‌های دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال، توسط یک کیف پول و البته یک جامعه پشتیبان حمایت می‌شود. همان‌طور که زنجیره هوشمند بایننس از بایننس پشتیبانی می‌کند، تراست ولت توکن نیز از اپلیکیشن تراست ولت حمایت کرده تا به پیشرفت در عرصه ارزهای دیجیتال برسد. با توجه به نوسانات موجود سخت خواهد بود که با صراحت بگوییم که توکن تراست ولت به چه سمت‌و‌سویی درحال حرکت است. ازاین‌رو، توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در این مورد حتما شاخص های بازار و نظرات فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال را در نظر داشته باشید.