سطح برداشت ارز دیجیتال از صرافی آنلاین اکسبیتو به سطح احراز هویت شما بستگی دارد. هر چه سطح احراز هویت شما بالاتر باشد میزان برداشت رمزارز از صرافی آنلاین اکسبیتو بیشتر می شود. این مورد تنها در رابطه با برداشت رمز ارز صدق می‌کند و شما برای واریز و برداشت ریال هیچ گونه محدودیت واریز و برداشتی از سمت صرافی ندارید. در صفحه سطوح کاربری و کارمزدها جدولی وجود دارد که می‌توانید معادل دلاری برداشت رمز ارز و کارمزدها را ببینید. لازم به ذکر است تا زمانی که احراز هویت و ثبت نام خود را شروع نکرده باشید، نمی‌توانید نسبت به برداشت کریپتوکارنسی انجام دهید.

با توجه به اعلان پلیس محترم فتا، به منظور شناسایی کاربران و جلوگیری از اقدامات مجرمانه موظفیم دارایی کاربرانی که برای دفعات اول در اکسبیتو شروع به معامله می‌کنند را طبق الگوریتم خاصی حفاظت کنیم و بعد از آن اجازه برداشت رمزارز را برای کاربر صادر کنیم.


محدودیت برداشت رمز ارز در اکسبیتو

هر کاربر اکسبیتو متناسب با هر سطح احراز هویت و زمان طی شده از انجام احراز هویت تکمیلی، امکان برداشت دارایی رمزارزی خود را دارد. محدودیت‌های برداشت اعمال شده در هر سطح احراز هویت به شکل زیر است:


سطوح برداشت رمزارز در پلتفرم معاملاتی اکسبیتو

  • احراز هویت اولیه (احراز هویت سریع یا آنلاین): امکان برداشت روزانه تا 10 تتر (دلار) و ماهانه 50 تتر (USDT) را دارد.
  • احراز هویت تکمیلی (با تعهدنامه): امکان برداشت روزانه تا سقف 1,000 تتر و ماهانه تا سقف 20,000 تتر را دارد.
  • 30 روز پس از انجام احراز هویت تکمیلی: امکان برداشت روزانه تا سقف 5,000 تتر و ماهانه تا سقف 100,000 تتر را دارد.

سطوح برداشت ارز دیجیتال اکسبیتو و نحوه ارتقا آن

برای ارتقا سطح برداشت رمزارزی خود در اکسبیتو، کافیست احراز هویت خود را تکمیل کنید یا مدت زمان گذشت زمان از انجام احراز هویت تکمیلی شما به 30 روز و بالاتر برسد. در صورتی که از سطح محدودیت‌های پلیس فتا گذر کنید، می‌توانید روزانه و به صورت آنلاین تا سقف تعیین شده از موجودی کیف پول حساب کاربری خود برداشت ارز دیجیتال انجام دهید. برای اطلاع و آگاهی بیشتر از کارمزدها و هر گونه سوال درباره سطوح کاربری و کارمزدها می‌توانید به صفحه لینک شده، مراجعه کنید و یا با پشتیبانی اکسبیتو تماس حاصل کنید.