اکسبیتو یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که از طریق آن می‌توانید ارزدیجیتال مبادله کنید. در این جا قصد داریم به تعریف کلی از پلتفرم معاملاتی اکسبیتو بپردازیم و نگاهی گذرا به ویژگی‌های آن داشته باشیم. در اکسبیتو همواره در تلاشیم تا بتوانیم با پلتفرمی امن و کاربردی خدمات منحصر به فردی را به کاربرانمان ارائه دهیم.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا رمزارز، مفهومی جدید از دارایی دیجیتال است که مانند ثروت فیزیکی دارای ارزش است و در دنیای واقعی فارغ از نوع آن، قابل خرید و فروش است. مفهوم ارز دیجیتال سالیان سال است که درجهان در‌حال مناقشه است اما همین مفهوم طی دهه گذشته پررنگتر و قابل درک‌تر شده است. در بین عوام، رمزارز با بیت کوین شناخته می‌شود. اما امروزه حیطه رمزارزها در زندگی افراد بسیار گسترده‌تر از یک نوع دارایی شده است.


امروزه تبدیل، خرید و فروش ارز دیجیتال به فرآیند رایجی در دنیا تبدیل شده است. بنیان گذاران صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسبیتو با سالیان سال تجربه در زمینه ارز دیجیتال اقدام به راه‌اندازی مرکزی به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال کرده‌اند تا به واسطه آن هموطنان ایرانی بتوانند از این طریق به روزترین بازارهای مالی دسترسی داشته باشند.

واچ لیست هفتگی بیت‌کوین، یونی‌سواپ، استلار، تتا و هلیوم

کیف پول ارز دیجیتال اکسبیتو

کیف پول اکسبیتو یکی از قابلیت‌های این صرافی است که به کاربران آن کمک می‌کند تا بتوانند دارایی‌های رمزارزی خود را نگهداری کنند. در واقع، کیف پول اکسبیتو یک بانک دیجیتال برای کاربران این صرافی رمزارز است. برای این‌که شما مفهوم کیف پول یا wallet را بهتر درک کنید، برایتان مثالی درباره‌ی حساب بانکی یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری شما می‌زنیم.


شما در حساب بانکی یا صندوق سرمایه‌گذاری خود در ایران، پول را با واحد ریال نگه‌داری می‌کنید و هر زمان که بخواهید، این پول را منتقل یا برداشت می‌کنید. کیف پول یا ولت ارزدیجیتال هم همین کار را برای شما انجام می‌دهد، با این تفاوت که شما می‌توانید در این کیف پول علاوه بر ریال، ارز دیجیتال هم نگهداری کنید. این در حالی‌ است که شما در حساب بانکی ایرانی خود تنها قادر به نگهداری ریال هستید و اگر بخواهید ارزی مانند دلار را ذخیره کنید، باید حساب بانکی ارزی باز کرده و دلارهایتان را در آن‌ نگه‌دارید.


کسب درآمد با ارزدیجیتال و کد ریفرال در اکسبیتو

در اکسبیتو می‌توانید از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال با بالا و پایین رفتن قیمت‌ها، سود خوبی به دست آورید. این بازار بر خلاف بازار بورس، از قیمت جهانی پیروی می‌کند و سود شما به تورم داخل کشور ارتباطی پیدا نمی‌کند. اگر مبلغی برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزی ندارید، یک راه آسان، کسب درآمد از معاملاتی است که دوستانتان انجام می‌دهند.


اگر دوستان فعالی در بازار رمزارزی دارید، می‌توانید از طریق کد رفرال یا دعوت از دوستانتان، این افراد را به اکسبیتو دعوت کنید و 25 درصد از کارمزد این افراد را در حساب اکسبیتو خود دریافت کنید. پس از دریافت این مبلغ هم می‌توانید مبلغ را به کارت بانکی خود انتقال دهید و هم می‌توانید شروع به معاملات رمز ارزی کنید و سود حاصل از خرید و فروش هم به دست آورید. برای آموزش ارسال کد رفرال می‌توانید وارد بلاگ اکسبیتو شوید و مقاله کسب درآمد با معرفی دوستان را بخوانید.

کسب درآمد با دعوت از دوستان

بازارهای معاملاتی ارز دیجیتال اکسبیتو

در اکسبیتو می‌توانید رمزارز جدید را با استفاده از تتر و ریال خرید و فروش کنید. کاربران حرفه‌ای‌تر با اصطلاح سفارش بازار و سفارش محدود آشنا هستند. برخی صرافی‌های ارز دیجیتال تنها با یک قیمت خرید و فروش را انجام می‌دهند، اما در اکسبیتو می‌توانید با قیمتی که می‌خواهید ارز دیجیتال خود را بفروشید، به شرطی که خریدار و فروشنده‌ای با قیمت شما وجود داشته باشد.


تبدیل سریع دارایی در اکسبیتو

در اکسبیتو کاربران می‌توانند با استفاده از خرید و فروش سریع یا تبدیل سریع (Swap) دارایی های ارزدیجیتال خود را به یکدیگر تبدیل کنند. این امکان در هر ساعت از شبانه روز امکان‌پذیر است و نیاز به تایید پشتیبانی ندارد.


ارزهای دیجیتال قابل پشتیبانی اکسبیتو

اکسبیتو در حال حاضر بیش از 20 ارزدیجیتال دارد که کاربران و معامله‌گران می‌توانند آنها را خرید، فروش یا نگهداری کنند. این لیست رو به زیاد شدن است و ماهانه تعدادی ارز جدید به رزمزارزهای اکسبیتو اضافه می‌شوند. اولویت اضافه شدن رمزارزها در اکسبیتو، قابلیت اطمینان و آینده ارزهایی است که برای کاربران سود بیشتری را ایجاد می‌کنند. تمامی این ارزها در صفحه قیمت ارز دیجیتال قابل مشاهده هستند.


وب سرویس (API) اکسبیتو

یکی از امکاناتی که اکسبیتو در اختیار برنامه نویسان و معامله‌گران قرار داده است، استفاده از API تخصصی ارز دیجیتال اکسبیتو است. با استفاده از این خدمت، کاربران می‌توانند معاملات خود را به صورت اتوماتیک انجام دهند. اگر برنامه‌نویس هستید و نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص استفاده از API بازار ارزدیجیتال دارید، از طریق صفحه تماس با ما با پشتیبانی اکسبیتو ارتباط بگیرید تا به شما کمک کنیم.