پیگیری مداوم تحلیل‌های هفتگی و واچ لیست‌ (watch List) کردن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه معامله کنید. معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، معمولا واچ لیستی از رمز ارزهای مورد علاقه خود درست می‌کنند. هدف از ایجاد واچ لیست، بررسی مداوم شرایط تکنیکال آن رمز ارز، میزان حجم معاملات و دلایلی از این قبیل است.

ما نیز برای مخاطبان خود در صرافی اکسبیتو، به صورت هفتگی چند ارز دیجیتال مهم بازار را برای شما تحلیل می‌کنیم. هدف ما از تولید این مقالات تحلیلی، ایجاد چشم‌اندازی برای پیش‌بینی قیمت دارایی‌های رمزارزی است که به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های کم خطری را انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این مقالات نیازمند مهارت‌های نرم است. شما باید مفاهیمی مانند مدیریت ریسک و سرمایه را به خوبی بدانید تا در زمان مناسب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید یا از این بازار بیرون بیایید.

با بررسی نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در کدام رمزارز سرمایه گذاری کند؛ همچنین کاربر می‌تواند قدرت ارزها را باهم مقایسه کند و تحلیل‌های معتبر و نامعتبر را از یکدیگر تمیز دهد. در نهایت مسئولیت خرید و فروش تمامی رمز ارزها بر عهده کاربر می‌باشد و تصمیم گیرنده نهایی شخص کاربر است. همه تحلیل‌های ارائه شده، نوعی پیشنهاد هستند و هرگز سیگنال تلقی نمی‌شوند. در واقع اکثر تحلیل‌ها تنها نوعی پیش بینی بازار به حساب می‌آیند.

ما سعی داریم تا حد توان خود با ارائه تحلیل‌های مناسب، آرامش خاطر بیشتری به کاربران محترم مجموعه صرافی آنلاین اکسبیتو جهت سرمایه گذاری و تصمیم‌گیری درست ارائه دهیم.

برای دیدن چارت‌ها در تریدینگ ویو (Trading View) بر روی عکس‌ها کلیک کنید.

تحلیل ارز کازماس (اتم)

ارز کازماس (اتم) در تایم 8 ساعته به یک محدوده مقاومتی مهمی برخورد کرده است. بعد از نفوذ به این سطح مقاومتی احتمال ریزش تا نواحی حمایتی در چارت وجود دارد. سطح مقاومتی پیش روی کازماس 13.10 دلار و سطوح حمایتی به ترتیب 9.39 - 7.86 -6.21 دلار هستند.

قیمت کازماس

تحلیل از آوه

ارز آوه در تایم 4 ساعته به آخرین حمایت خود ( 7.77 دلار) برخورد کرده است. در این ناحیه فعلا تاییدی بر صعود داده نشده و منتظر تاییده در نواحی مشخص شده هستیم. ناحیه‌های مهم حمایتی سر راه این رمز ارز 69.2 و80.7 دلار و ناحیه مقاومتی اصلی آن 104 دلار است.

تحلیل هفتگی آوه

تحلیل ارز دیسنترالند

ارز دیسنترالند (مانا) در تایم 4 ساعته وضعیت خوبی ندارد. ارز مانا حالا پس از برخورد با اخرین حمایت مهم‌اش (محدوده 0.73 دلار) همچنان با این ناحیه درگیر است و این ناحیه نتوانسته به خوبی این رمز ارز را به سمت بالا برگرداند. اگر مانا بتواند حرکت صعودی خودش را شروع کند، محدوده‌های مقاومتی 0.96 و 1.02 دلار مهم‌ترین مقاومت‌‌های سر راه این رمز ارز در نظر گرفته می‌شود.

تحلیل هفتگی دیسنترالند

تحلیل ارز سندباکس

ارز سندباکس در تایم 4 ساعته نزدیک به حمایت نسبتا قوی قرار گرفته است. فشردگی در چارت کاملا مشهود است. محدوده حمایتی اصلی ارز سندباکس 0.90 دلار است و در صورت رشد قیمت محدوده‌های مقاومتی 1.09 و 1.26 دلار به عنوان مقاومت‌های اصلی در نظر گرفته می‌شوند.

تحلیل ارز سندباکس