شرکت ای‌بی (eBay) که یکی از شرکت‌های چندملیتی تجارت‌الکترونیک در جهان است، با خرید بازار خرید و فروش توکن‌های NFT، به‌طور رسمی وارد دنیای دارایی‌های دیجیتال شد. ای‌بی که ۲۷ سال پیش توسط «پیر امیدوار»، کارآفرین ایرانی-آمریکایی راه‌اندازی شده و یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های خرده‌فروشی در جهان است، در بیانیه‌ای از خرید KnownOrigin خبر داد.


بازار فروش توکن‌های غیرقابل معاوضه نون‌اورجینال (KnownOrigin) سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده و یکی از قدیمی‌ترین بازارهای nft در جهان است. این استارت‌آپ منچستری پس از اولین جذب سرمایه ارزشی معادل ۳/۵ میلیون یورو داشت. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی رقم معامله‌ی نون‌اورجینال و ای‌بی در دسترس نیست. جیمی ایانونه (Jamie Iannone)، مدیرعامل ای‌بی، تصمیم تازه‌ی این شرکت را این‌گونه توضیح داده که این غول تجارت الکترونیک بی‌صبرانه به‌دنبال خوش‌آمدگویی از جامعه‌ی پرشور هنرمندان و مجموعه‌‌داران است.

غول تجارت الکترونیک ای‌بی به بازار توکن‌های غیرقابل تعویض پیوست

بازار فروش توکن‌های غیرقابل معاوضه نون‌اورجینال (KnownOrigin) سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده و یکی از قدیمی‌ترین بازارهای nft در جهان است. این استارت‌آپ منچستری پس از اولین جذب سرمایه ارزشی معادل ۳/۵ میلیون یورو داشت. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی رقم معامله‌ی نون‌اورجینال و ای‌بی در دسترس نیست. به گزارش سایت خبری یو تودی (u.today)، ای‌بی از ماه گذشته سرمایه‌گذاری روی توکن‌های nft و ورود به بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه را با همکاری پلتفرم وان‌آف (OneOf) آغاز کرده است. لازم به ذکر است که ای‌بی از سال ۲۰۱۳ به دنبال پذیرش بیت‌کوین است،‌ اما تا به‌حال هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.