اکسبیتو یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که تلاش کرده با ارائه خدمات به مشتریان خود در پلتفرمی بسیار ساده و آسان، کیفیت معاملات کاربرانش را در سطح بالایی نگه دارد. برای حفظ این کیفیت، تیم پشتیبانی اکسبیتو همواره در کنار کاربران است تا در صورت ایجاد سوال یا بروز مشکل، در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگو باشد.


اگر هنگام استفاده از خدمات و خرید و فروش ارز دیجیتال در اکسبیتو ابهام یا سوالی برایتان پیش آمد، می‌توانید برای پاسخ سوالتان در قسمت راهنمای اکسبیتو و همچنین بخش سوالات متداول جستجو کنید. در غیر این صورت می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز در 7روز هفته، به صورت مستقیم با بخش پشتیبانی صرافی آنلاین اکسبیتو در ارتباط باشید.


1. چت آنلاین

اگر از طریق وبسایت اکسبیتو وارد شده‌اید،‌ در گوشه پایین سمت چپ، روی دکمه آبی رنگ چت کلیک کنید تا صفحه گفتگوی آنلاین برای شما باز شود. همکاران ما در از طریق چت آنلاین در همه ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.


وارد شدن به پیشخوان اکسبیتو
چت آنلاین در اکسبیتو

2. ارسال تیکت

همچنین شما می‌توانید سوال خود را قالب تیکت مطرح نمایید. برای این کار وارد حساب کاربری خود شوید. در پیشخوان اکسبیتو،‌ وارد بخش پشتیبانی در منوی سمت راست شوید. در این قسمت می‌توانید تیکت جدیدی باز کنید و سوال خود را مطرح نمایید. همچنین پاسخ تیکت‌های قبلی را نیز می‌توانید در همین قسمت مشاهده کنید.


ورود به بخش تیکت اکسبیتو
ارسال تیکت در اکسبیتو
ارسال تیکت در اکسبیتو
نوشتن متن-ارسال تیکت در اکسبیتو
مشاهده متن ارسال شده-ارسال تیکت در اکسبیتو
نوشتن متن-ارسال تیکت در اکسبیتو
تاریخچه تیکت-ارسال تیکت در اکسبیتو

3. ارسال ایمیل

یکی دیگر از راه‌‌های ارتباطی با صرافی اکسبیتو، ارتباط از طریق ایمیل است. شما می‌توانید سوال خود را به ایمیل support@exbito.io ارسال نمایید و کارشناسان ما در بخش پشتیبانی، در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.


ارسال ایمیل به اکسبیتو
ارسال ایمیل به اکسبیتو

4. تماس تلفنی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با صحبت کردن باید پاسخ سوالاتتان را بگیرید یا تمایل به تماس تلفنی داشتید می‌توانید برای ارتباط با اکسبیتو در ساعات اداری با شماره تلفن 91026680-021 تماس بگیرید و با همکاران ما در واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

تماس تلفنی با پشتیبانی اکسبیتو