به بازار ارز دیجیتال علاقه دارید؟ آیا می‌خواهید بدون پرداخت پول و به‌صورت رایگان بیت کوین داشته باشید؟ در اینجا ما در مورد راه‌های مختلفی صحبت خواهیم کرد که از طریق آن‌ها می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری بیت کوین رایگان به دست آورید. شما می‌توانید تنها با انجام کارهای ساده‌ای مانند حل کپچا، پر کردن نظرسنجی و ... بیت کوین رایگان کسب کنید پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین (BTC) معروف‌ترین و اولین ارز دیجیتال در جهان است. این ارز دیجیتال در حال حاضر بسیار محبوب شده و عموم مردم نیز آن را می‌شناسند، اما تنها تعداد کمی از مردم روش‌های درست استفاده از آن را می‌دانند. برای استفاده از بیت کوین بهتر است دانش کامپیوتری داشته باشید. می‌دانیم هرکسی که چند سال پیش حتی به مقدار کم بیت کوین خریده بود حالا میلیونر شده است. تا چند سال قبل هرکسی که به کامپیوتر و برنامه‌نویسی مسلط بود می‌توانست از بیت کوین کسب درآمد کند، اما امروزه همه می‌توانند با بیت کوین درآمد خاص خود را به دست بیاورند. مردم بر این باورند که بیت کوین روزی باارزش‌تر از امروز خواهد شد. این موضوع تقاضای بیت کوین را افزایش می‌دهد و ارزش آن نیز مانند طلا به رشد خود ادامه خواهد داد.

چطور می‌توانیم بیت کوین به دست بیاوریم؟

شما به‌راحتی می‌توانید برای خرید بیت کوین در صرافی‌های مختلف ثبت‌ نام کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی ایرانی و معتبر اکسبیتو است که به‌آسانی می‌توانید بیت کوین را از آن خریداری کنید. اما راه‌های دیگری هم برای داشتن بیت کوین وجود دارد. مثلاً شما می‌توانید بیت کوین را استخراج کنید. اگرچه با گذشت زمان استخراج چیزی که ارزش زیادی داشته باشد بسیار دشوار می‌شود. قطار بیت کوین اکنون در حال حرکت است و حالا که نسبت هزینه به بدست آوردن این ارز دیجیتال بالا رفته، سوارشدن به این قطار هم سخت شده است. البته این موضوع نباید ما را ناامید کند. با کمی صبر و با روش‌های صحیح می‌توان بدون سرمایه‌گذاری حتی یک ریال بیت کوین به دست آورد. البته اگر وقت شما کم است بهترین راه این است که بیت کوین را خریداری کنید.

نحوه دریافت بیت کوین بدون داشتن سرمایه

برای اینکه بتوانید بدون هزینه کردن و قرار دادن سرمایه خود بیت کوین دریافت کنید می‌توانید روش‌های زیر را در نظر بگیرید. هرکدام از این روش‌ها ویژگی‌هایی دارند که شما می‌توانید با بررسی آن‌ها روش مناسب خود را پیدا کنید.

دریافت بیت کوین با فروش خدمات و کالا

یکی از مؤثرترین روش‌ها برای به دست آوردن بیت کوین، فروش یک سرویس یا کالا و دریافت بیت کوین به‌عنوان روش پرداخت است. با فروش اشیا، خدمات و همچنین کالاهایی مانند پوشاک، کفش و همچنین کالاهای گران‌قیمت مانند خانه، اتومبیل و ... می‌توانید به‌سرعت بیت کوین را به کیف پول ارز دیجیتال خود اضافه کنید. برای انجام این نوع تراکنش‌ها باید به سایت‌های متخصص درزمینه فروش و مبادله کالا و خدمات مانند بیتفای یا کیف پول اعتماد کرد. بخشی از این سایت­ها به فروش کالا و خدمات با سیستم پرداخت بیت کوین اختصاص دارد. با این روش در درازمدت می‌توانید بیت کوین زیادی به دست بیاورید.

چطور می‌توانیم بیت کوین به دست بیاوریم؟

دریافت بیت کوین با روش استخراج

قدیمی‌ترین روش برای دریافت بیت کوین بدون سرمایه‌گذاری استخراج آن است. برای استخراج باید کامپیوتری که مجهز به سخت‌افزار پیشرفته برای استخراج ارزهای دیجیتال جدید است را راه‌اندازی کنید. امروزه با توجه به اینکه قدرت محاسباتی موردنیاز برای استخراج بیت کوین بسیار زیاد است، اجرای این فرآیند هم خیلی دشوار شده است. این روش سختی‌ها و هزینه‌های خودش را دارد. شما باید دستگاه‌های ماینینگ گران‌قیمت داشته باشید و هزینه برق را هم در نظر بگیرید.

البته سودی که می‌توان با استخراج خانگی انفرادی به دست آورد هم بسیار ناچیز است. تا جایی که روش استخراج به روشی کم طرفدار برای دریافت بیت کوین به‌صورت رایگان تبدیل شده است.

دریافت بیت کوین با روش استخر استخراج

برای اینکه شانس استخراج بیت کوین افزایش پیدا کند، می‌توانید به استخرهای استخراج بیت کوین بپیوندید. در این استخرها چندین ماینر قدرت محاسباتی خود را روی‌هم می‌گذارند و شانس استخراج بالا می‌رود.

با افزایش تعداد افراد شرکت‌کنندگان در استخر ماینینگ، سود نیز به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد، اما بدیهی است که سود به‌دست‌آمده بین همه شرکت‌کنندگان تقسیم می‌شود. البته شما همچنین می‌توانید در استخرهای استخراج فعال شرکت کنید و منابع خود را برای افزایش قدرت با استخرهایی که کار خود را به‌خوبی شروع کرده‌اند به اشتراک بگذارید.

این روش تنها در صورتی مؤثر است که تعداد زیادی ماینر برای اضافه کردن به سرور داشته باشیم و هر شرکت‌کننده هم یک کارت گرافیک بسیار قوی برای استخراج داشته باشد.

دریافت بیت کوین با روش فاست بیت کوین (Bitcoin Faucet)

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب بیت کوین بدون سرمایه‌گذاری، گرفتن بیت کوین از طریق فاست است. فاست ارز دیجیتال یک برنامه یا وب‌سایت است که مقادیر کمی از ارزهای دیجیتال را به‌عنوان پاداش برای انجام کارهای آسان بین کاربران توزیع می‌کند. سایت‌های فاست دارای تعداد بسیار بالایی از تبلیغات و پاپ‌آپ‌ها هستند که شما باید آن‌ها را باز کرده و مشاهده کنید. در قبال این کار سایت به شما ارز بیت کوین پاداش می‌دهد. البته این سایت‌ها مثلاً یک بیت کوین کامل را به شما نمی‌دهند، بلکه کسری از آن مثلاً یک میلیونیم بیت کوین به شما می‌دهند.
سایت‌های فاست بیت کوین معمولاً یک سیستم ضد ربات دارند که توسط یک یا چند کپچا احاطه شده است تا از اسکریپت‌های خودکار جلوگیری کنند؛ یعنی بدون اینکه کسی وارد آن‌ها شود و فعالیت انجام دهد ارز دیجیتال نمی‌دهند.

هنگامی‌که از سایت‌های فاست استفاده می‌کنید باید بسیار مراقب باشید، زیرا تبلیغات این سایت‌ها نظارت نمی‌شوند. این تبلیغات به‌راحتی می‌توانند بدافزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم را پنهان کنند. حذف این بدافزارها حتی پس از بسته شدن مرورگر بسیار دشوار خواهد بود و ممکن است به اطلاعات شما آسیب برسانند.

این روش برای کسانی که می‌خواهند بیت کوین را در مقادیر زیاد دریافت کنند توصیه نمی‌شود، زیرا مقدار بیت کوینی که از این سایت‌ها دریافت می‌شود بسیار کم است و درعین‌حال خطرات امنیتی هم ممکن است داشته باشد.

دریافت بیت کوین با روش فاست بیت کوین (Bitcoin Faucet)

دریافت بیت کوین با روش بازی‌های MMOCG

خنده‌دارترین راه برای کسب بیت کوین بدون خرج کردن یک ریال شروع بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است. این بازی‌ها به بهترین بازیکنان با ارز دیجیتال اختصاصی پلتفرم خود پاداش می‌دهند تا بعداً بتوانند آن را به بیت کوین تبدیل کنند. اغلب این بازی‌ها متعلق به دسته MMORPGها هستند؛ این کلمه مخفف Massively Multiplayer Online Cryptocoin به معنی بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین عظیم است. در این بازی‌ها با دیگر حریفان آنلاین رقابت می‌کنید و در صورت پیروزی توکن‌هایی را به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. این توکن‌ها را می‌توان در همان برنامه برای دریافت ارز دیجیتال استفاده کرد یا درازای بیت کوین در برخی از سایت‌های اختصاصی فروخت. اگر می‌خواهید بدون سرمایه ارز دیجیتال داشته باشید بازی‌های MMOCG می‌توانند راه‌حل ایده آلی باشند، اگرچه بدیهی است که نباید انتظار سودهای بزرگ را از این بازی‌ها داشته باشید.

دریافت بیت کوین با روش بازی‌های MMOCG

دریافت بیت کوین با روش بیت کوین کش بک (Bitcoin Cashback)

اگر زمان کمی دارید و می‌خواهید بیت کوین را به‌سرعت دریافت کنید، تنها روش معقول خرید کالا و خدمات از سایت‌هایی است که بیت کوین کش بک ارائه می‌دهند. برخی از سایت‌ها مانند StormX به شما امکان می‌دهند محصولاتی را از سایت‌های معروفی مانند eBay خریداری کنید. این سایت‌ها در قبال خرید به شما با کش بک ارز دیجیتال پاداش می‌دهند، البته تنها پس از رسیدن به حداقل آستانه خرید. اگر زیاد خرید اینترنتی انجام می‌دهید می‌توانید این روش را در نظر بگیرید و کیف پول خود را از بیت کوین پر کنید.

دریافت بیت کوین با روش برنامه‌های معرفی (Affiliate Programs)

یکی دیگر از راه‌های عالی برای کسب بیت کوین، پیوستن به برنامه‌های معرفی بیت کوین است. این سرویس‌ها این‌گونه کار می‌کنند که شما با معرفی دوستانتان به آن‌ها بیت کوین دریافت خواهید کرد. روش کار این برنامه‌ها به شرح زیر است:

  • فرد ابتدا باید در یک برنامه معرفی ثبت‌ نام کند و سپس باید آدرس بیت کوین خود را بدهد تا پرداخت انجام شود.
  • این سرویس یک URL ارجاع منحصربه‌فرد را در اختیار فرد قرار می‌دهد که به یک وب‌سایت خاص اشاره می‌کند.
  • فرد موظف است URL مشخص‌شده را در وب‌سایت خود، توییتر، اینستاگرام، فیس‌بوک و ... به اشتراک بگذارد.
  • اگر شخص دیگری روی لینک معرفی کلیک کند، آن فرد برای خرید کمیسیون دریافت می‌کند. این کمیسیون به‌صورت بیت کوین پرداخت می‌شود.
    دریافت بیت کوین با روش برنامه‌های معرفی (Affiliate Programs)
    در زیر برخی از برنامه‌های معروف معرفی را برای شما آورده‌ایم.

1- Etoro:

این برنامه یک پلتفرم معاملاتی خلاقانه است که در آن فرد می‌تواند سهام، ETF، کالا، ارز و ارزهای دیجیتال را معامله کند. فرد می‌تواند تا 25 درصد از درآمد خالص از مشتری وابسته و 10 درصد از شرکت‌های زیرمجموعه را به دست‌آورد.

2- IPVanish:

این برنامه یک سرویس VPN است که به کاربران خود اجازه می‌دهد به‌طور ناشناس به اینترنت متصل شوند تا بتوانند داده‌ها را به‌صورت امن منتقل کنند. این پلتفرم برای هر فروش جدید 100 درصد و برای هر تمدید اشتراک 35 درصد کمیسیون ارائه می‌دهد. پرداخت¬ها هم به‌صورت ماهیانه انجام می‌شوند.

3- Ledger:

لجر یک کیف پول آفلاین است که به کاربرانش اجازه می‌دهد بیت کوین‌های خود را به‌صورت آفلاین ذخیره کنند. فرد می‌تواند 15 درصد از مبلغ خالص فروش را بابت پورسانت دریافت کند. پرداخت لجر هم به‌صورت ماهیانه انجام می‌شود.