اگر سیستم عامل تلفن همراه شما اندرویدی است، برای خرید و فروش ارز دیجیتال در اکسبیتو بهتر است از اپلیکیشن اکسبیتو استفاده کنید. استفاده از اپلیکیشن اکسبیتو، به کاربر این امکان را می‌دهد که در همه حال بتواند در سریع‌ترین حالت ممکن، معاملات خود را انجام دهد، قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را ببیند یا کیف پول ارز دیجیتال خود را رصد کند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن اندروید صرافی اکسبیتو

استفاده از اپلیکیشن به جای وبسایت مزایای زیادی دارد که این مورد در بین اپلیکیشن های مالی و صرافی نیز خود را به خوبی نشان می‌دهد. ما هم چند مورد از آن را در زیر نام می‌بریم:

  • دسترسی همیشگی به کیف پول، خرید و فروش
  • استفاده راحت تر
  • عدم نیاز به ورود روزانه
  • استفاده از ویجت‌ها و ابزارهای مختلف
  • دریافت اطلاع رسانی‌ها از طریق پوش نوتیفیکیشن
  • عدم نیاز به جستجوی روزانه وبسایت یا وارد کردن آدرس سایت

آموزش نصب اکسبیتو برای سیستم عامل اندروید

آموزش ویدئویی نصب اپلیکیشن اکسبیتو برای اندروید

برای نصب اپلیکیشن اکسبیتو به روش زیر اقدام کنید:

  • وارد صفحه اصلی سایت اکسبیتو به آدرس Exbito.com شوید.
  • در قسمت بالای صفحه، سمت چپ، وارد بخش دانلود اپلیکیشن شوید.
  • شما می‌توانید از چهار مسیر متفاوت، اپلیکیشن اندرویدی اکسبیتو را دانلود و نصب کنید:
صفحه دانلود اپلیکیشن

1- نصب اکسبیتو از طریق پلی استور (Google Play)


اولین کانال نصب اپلیکیشن اکسبیتو، دانلود از طریق جستجوی اکسبیتو در استور گوگل پلی است. کافیست استور گوگل پلی خود را باز کرده و در قسمت Search نام اکسبیتو را به فارسی یا انگلیسی جستجو کنید. با دیدن لوگوی اکسبیتو در نتیجه جستجو، بر روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه نصب اکسبیتو شوید. با کلیک کردن بر روی گزینه Install برنامه اکسبیتو بر روی دستگاه موبایل شما نصب خواهد شد.

اپلیکیشن اکسبیتو در گوگل پلی

2- نصب اکسبیتو از طریق کافه بازار

دومین راه برای نصب اپلیکیشن اکسبیتو برای سیستم عامل اندروید، دانلود از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار است. پس از وارد شدن به کافه بازار، در قسمت جستجو نام اکسبیتو یا Exbito را وارد کنید. با دیدن لوگوی اکسبیتو بر روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه نصب اکسبیتو شوید. پس از ورود به صفحه نصب، بر روی گزینه نصب از بازار کلیک کنید تا اپلیکیشن بر روی دستگاه شما نصب شود.

اپلیکیشن اکسبیتو در کافه بازار

3- نصب اکسبیتو از طریق مایکت


مایکت نیز یکی از مارکت‌های اندرویدی پرطرفدار است. برای نصب اپلیکیشن اکسبیتو از طریق برنامه مایکت مانند کافه بازار، ابتدا وارد مایکت شوید و سپس اکسبیتو را جستجو کنید. بعد از یافتن اپلیکیشن، بر روی آیکون اکسبیتو کلیک کنید تا وارد صفحه نصب اپلیکیشن شوید. بعد از وارد شدن به صفحه اکسبیتو در مایکت، باید بر روی گزینه نصب کلیک کنید تا اپلیکیشن از طریق مایکت بر روی موبایل شما نصب شود.

اپلیکیشن اکسبیتو در مایکت

4- نصب اکسبیتو از اسکن کد QR اپلیکیشن اکسبیتو

یکی دیگر از راه‌های نصب اپلیکیشن اکسبیتو، اسکن کد QR به وسیله موبایل است. کافی است دوربین تلفن همراه خود را باز و کد QR را اسکن کنید. این کار را می‌توانید با اپلیکیشن مخصوص اسکن کیوآر کد نیز انجام دهید. پس از اسکن، وارد صفحه نصب اکسبیتو در پلی استور گوگل پلی خواهید شد. با انتخاب گزینه Install، برنامه اکسبیتو بر روی دستگاه تلفن همراه شما نصب خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن اکسبیتو از طریق کد QR


اگر برای نصب اپلیکیشن با مشکل مواجه شدید یا هر گونه سوالی برای شما پیش آمد، می‌توانید از طریق پشتیبانی با ما در تماس باشید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید. همچنین اگر گوشی شما اندروید نیست و نیاز دارید آموزش نصب برای اپل را دریافت کنید می‌توانید به صورت مستقیم به مقاله نصب و راه اندازی اپلیکیشن اکسبیتو در سیستم عامل iOS مراجعه کنید.