اکسبیتو یک صرافی ارز دیجیتال یا همان کریپتو اکسچنج و دارای یک کیف‌پول ارز دیجیتال اختصاصی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، نگهداری و مبادله آنها است. شما با استفاده از ارزهای دیجیتال می‌توانید در دنیای پولی جدید، با ارزهایی که ماهیت غیرفیزیکی دارند، مبادله کنید. برای استفاده از این پول‌های جدید و خرید و فروش یا مبادله با آن‌ها باید همانند سایر واحدهای پولی، حداقل یک کیف‌پول و یک حساب کاربری داشته باشید تا از طریق آن بتوانید رمزارزهای خود را به دیگران انتقال دهید یا با کالا و خدمات خاصی مبادله کنید.


برای اینکه این مسئله را راحت‌تر درک کنیم بانک‌ها را برای شما مثال می‌زنیم. شما برای انجام تبادلات روزمره خود با واحد ریال یا تومان به حساب بانکی، کارت بانکی، اپلیکیشن موبایل بانک یا پول نقد نیاز دارید. در دنیای ارز دیجیتال این واحد پولی دیگر پول کاغذی، سکه و کارت بانکی نیست. این پول در دنیال دیجیتال، ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی و با استفاده از کیف‌پول ارز دیجیتال که چیزی شبیه به حساب بانکی و اپلیکیشن موبایل بانک است، تبادل می‌شود.علاوه بر این شما باید بتوانید از طریق یک صرافی ارزهای فیات (مانند ریال، دلار و…) را به ارز دیجیتال تبدیل کنید چرا که ممکن است برای خرید و فروش در این دنیا به ارز خاصی نیاز داشته باشید.

چرا بهتر است از اکسبیتو استفاده کنیم؟

اگر با کیف‌پول ارزهای دیجیتال آشنا باشید می‌دانید که هر کیف‌پول تنها ارزهای خاصی را پشتیبانی می‌کند و شما نمی‌توانید هر ارز دیجیتالی را در هر کیف‌پولی نگه‌داری کنید. این ویژگی به شبکه‌های تحت پشتیباتی کیف‌پول مورد نظر هم ارتباط دارد. چرا که هر رمزارز با استفاده از شبکه یا شبکه‌های خاصی می‌تواند برای کیف‌پول‌های دیگر انتقال پیدا کند.


اکسبیتو یک صرافی برای تبدیل رمزارزها به یکدیگر و یک بستر برای مبادله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی اکسبیتو است. این صرافی ویژگی‌هایی دارد که می‌خواهیم با بیان آن‌ها به شما کمک کنیم درباره انتخاب صرافی خود بیشتر دقت کنید و برای سرمایه‌گذاری خود درست‌تر تصمیم‌گیری کنید.

چه ویژگی‌هایی اکسبیتو را به یک صرافی عالی تبدیل کرده است؟

1. راحتی و سهولت استفاده


کاربرهنگام کار کردن با اکسبیتو بدون معطلی و اطلاعات اضافه و گیج‌کننده می‌تواند به راحتی یاد بگیرد که از اکسبیتو استفاده کند. این ویژگی در کنار مکمل‌هایی مانند مطالب آموزشی و ویدئوهای آموزش قدم به قدم اکسبیتو به شما کمک می‌کند علاوه بر آشنایی با بازار و یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال، با خطای کمتری مبادله کنید.


2. ثبت‌ نام سریع، آنلاین و بدون معطلی


اکسبیتو، سریعترین بهترین و البته کوتاهترین مراحل ثبت‌ نام در بین صرافی‌های ارز دیجیتال را دارد. اکسبیتو به واسطه همکاری با سامانه‌های آنلاین کشوری مانند بانک مرکزی، ثبت احوال، اداره پست و… امکان ثبت‌ نام و احراز هویت سریع را در یک دقیقه برای کاربر انجام می‌دهد.


3. امنیت بالای کیف‌پول و استفاده از رمز دو عاملی


کاربران اکسبیتو می‌توانند با اپلیکیشن‌های رمزساز مانند گوگل آتنتیکیتور رمز موقت یک دقیقه‌ای را برای اکانت اکسبیتو خود فعال کنند تا تنها خودشان بتوانند به حساب کاربرشان دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، در اکسبیتو نشست‌های فعال و ابزارهای وارد شده در حساب کاربری اکسبیتو نیز قابل مشاهده هستند و کاربر می‌تواند با استفاده از آن ببیند که که ابزار دیجیتالی در چه تاریخ و ساعتی به حساب کاربری اکسبیتو او وارد شده است.


4. شبکه‌های انتقال رمزارز متعدد و متنوع


اکسبیتو بیش از 15 شبکه متفاوت ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و هر کاربر می‌تواند از کیف‌پول‌های دیگر بدون محدودیت به اکسبیتو رمزارز انتقال دهد.

blockchain.jpg

5. ارزهای دیجیتال معتبر


اکسبیتو تا به امروز سعی داشته با کمک گرفتن از تیم تحقیق و توسعه خود که از دل سایر تیم‌های مجموعه تشکیل شده است، ارزهای معتبری را به بازار و مارکت خود اضافه کند و از اضافه شدن ارزها و توکن‌های پانزی یا کلاهبرداری جلوگیری کند. به این وسیله نه تنها همواره سعی داشته سرمایه کاربران خود را حفظ کند، بلکه توانسته ارزهای دیجیتال پرطرفدار در دنیا را در لیست ارزهای قابل خرید و فروش خود اضافه کند.


6. سرعت انتقال بالا


اکسبیتو از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی استفاده می‌کند. همین امر باعث شده سرعت پردازش اطلاعات و معاملات در حد چشم‌گیری با سایر وبسایت‌ها و صرافی‌های ایرانی تفاوت داشته باشد و کاربران به صورت فوق‌العاده‌ای از خدمات اکسبیتو رضایت داشته باشند. این رضایت را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی اکسبیتو و کامنت‌های موجود در مقالات و سایر وبسایت‌های بررسی صرافی ارزهای دیجیتال ببینید.


7. معامله در بازار رمزارزی با تتر و ریال


کاربران در اکسبیتو می‌توانند با 2 نوع ارز فیات و دیجیتال در بازارهای اکسبیتو و تبدیل ارز دیجیتال اکسبیتو قیمت‌گذاری و سپس معامله کنند. این ارزها ریال و تتر هستند. بازارهای اکسبیتو و بازارهای جهانی فرصتی را ایجاد کرده که کاربران هر رمزارز بتوانند با استفاده از آن و بسته به دلخواه خود، مبادلاتشان را انجام دهند.


8. امکان تبدیل هر ارز به ارز دیگر


ارزهای دیجیتال به واسه خدمت «تبدیل» در اکسبیتو می‌توانند به یکدیگر تبدیل شوند. این ویژگی از اتلاف وقت کاربر جلوگیری کرده و سبب حفظ سرمایه کاربر برای انجام خرید و فروش در لحظه می‌شود. تبدیل اکسبیتو ویژگی‌ای است که به کاربر اجازه خرید آنی با قیمت صرافی را می‌دهد.


9. امکان ذخیره‌سازی چند آدرس کیف‌پول و اضافه کردن کارت‌های بانکی متنوع


در اکسبیتو می‌توانید آدرس کیف‌پول‌های ارز دیجیتال متعدد را ذخیره کنید. علاوه بر آدرس کیف‌پول‌های خودتان می‌توانید آدرس کیف‌پول اعضای خانواده یا دوستانتان را نیز ذخیره کرده و در صورت نیاز به انتقال رمزارز از آن استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند بدون اشتباه و با خطای کمتری انتقالات خود را انجام دهید. اکسبیتو به شما امکان اضافه کردن کارت بانکی‌ها و شماره شباهای بانک‌های مختلف را هم می‌دهد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد در هنگام نیاز به ارز فیات با چند کارت بانکی برداشت خود را انجام دهید و وقت شما ذخیره شود.


10. تسویه آنی برای برداشت‌های ریالی


اگر کارت بانکی شما جزو بانک‌های تحت قرارداد تسویه حساب آنی اکسبیتو باشد، می‌توانید برداشت ریالی در لحظه داشته باشید. برای این کار کافی است از کیف‌پول اکسبیتو خود گزینه برداشت ریالی را انتخاب کنید و به کارت مقصد مبلغ مورد نظر را دخواست دهید. شما بدون معطل ماندن در سیکل‌های پایا وجه خود را دریافت خواهید کرد.


11. کسب درآمد با استفاده از دعوت از دوستان


شما به عنوان کاربر دارای حساب کاربری در اکسبیتو می‌توانید با استفاده از کد معرف اختصاصی خود، معامله‌گران و دوستان خود را به اکسبیتو دعوت کنید. هر معامله کاربران دعوت شده توسط شما، کارمزدی را به کیف پول شما اضافه خواهد کرد که می‌توانید از آن در معاملات خود استفاده کنید، خرید و فروش کنید و به صورت ریالی یا رمزارزی برداشت کنید. دعوت از دوستان فعال در بازار ارز دیجیتال و یا دوستانی که تعداد تراکنش‌های بیشتری دارند، به نفع شماست!

کسب درآمد با دعوت از دوستان

12. امکان قیمت گذاری در بازار با قیمت و حجم دلخواه


اکسبیتو محلی برای ارتباط بین معامله‌گران بازار ارز دیجیتال است. هر کاربر می‌تواند با قیمتی که تعیین می‌کند رمزارزهای خود را به فروش برساند یا از کاربرانی که رمزارزهای خود را برای فروش گذاشته‌اند، ارز دیجیتال خریداری کنند. به عنوان مثال این رمزارزها می‌توانند از طریق بازی‌های مختلف مانند اکسی اینفینیتی به دست آمده باشند و در اکسبیتو به فروش برسند.


13. اپلیکیشن و وب اپلیکیشن


اکسبیتو برای راحتی و سهولت استفاده از اکسبیتو اپلیکیشن اندرویدی و وب اپلیکیشن برای کاربران با سیستم عامل iOS اجرا و پیاده سازی کرده است. اپلیکیشن اکسبیتو مانند موبایل بانک شما، برای مبادلات ارز دیجیتال است.


14. رسید تراکنش‌های تفکیک شده


اکسبیتو رسید معاملات، واریز و برداشت و تبادلات رمزارزی و ریالی را به صورت تفکیک شده به کاربران ارائه می‌کند. این امر سبب مدیریت مالی بهتر کاربران در یک صرافی رمزارزی می‌شود. با رسیدهای تراکنش خود می‌توانید برآورد کنید معاملات شما در چه تاریخی با چه حجم و قیمتی انجام شده است و در روند محاسبه درآمدتان به شما کمک شایانی می‌کند.


15. سطوح کاربری با کارمزدهای صفر


کاربران اکسبیتو با توجه به حجم معاملات خود کارمزد اندکی بابت انجام معاملات پرداخت می‌کنند. این کارمزد در حجم معاملات بالا بسیار ناچیز و در برخی سطوح به صفر می‌رسد. پیشنهاد ما برای کاهش این کارمزد تراکنش‌ها، دعوت از سایر دوستان و دریافت سهم از کارمزد آنها است. به این وسیله می‌توانید مبلغ اضافه شده به کیف پول خود را برای کارمزد تراکنش‌های خود خرج کنید.


16. ویجت‌های متنوع


اکسبیتو برای رصد لحظه‌ای قیمت ارزهای دیجیتال ویجت‌های خاصی را برای کاربران اندرویدی خود طراحی و پیاده سازی کرده است. با استفاده از ویجت‌های اکسبیتو، بالا و پایین رفتن قیمت‌ها را به صورت لحظه به لحظه و بدون نیاز به اپلیکیشن اکسبیتو می‌توانید ببینید.

آموزش اضافه کردن ویجت (widget) به صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو

17. واریز ریالی نامحدود با استفاده از شناسه واریز


اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال، برای واریز ریالی کاربران به صورت روزانه سقفی را در نظر گرفته‌اند. این مبلغ 50 میلیون تومان برای هر کارت بانکی و 100 میلیون تومان برای هر کارت ملی است. اما اگر کاربر اکسبیتو باشید می‌توانید به صورت نامحدود حساب کاربری خود را شارژ کنید. انجام این کار بسیار ساده است و کافی است از قسمت واریز ریالی در کیف‌پول اکسبیتو خود، گزینه دریافت شناسه واریز را کلیک کنید. با دریافت شناسه واریز ریالی، می‌توانید مبالغ بالای 50 میلیون تومان را تنها از یک حساب بانکی به حساب اکسبیتو خود واریز کنید.


18. اکسنیکو، امکان توزیع عادلانه ثروت


کاربران اکسبیتو می‌دانند که اکسبیتو یک پلتفرم خشک، بی‌روح یا صرفا یک صرافی نیست. ما به جز ارائه خدمات مالی منحصر به فرد و در سطح عالی، به توزیع عادلانه ثروت در جامعه می‌اندیشیم. به همین واسطه ویژگی اکسنیکو را برای کمک از طریق ارز دیجیتال به خیریه‌ها را نیز برای کاربران فراهم کرده‌ایم.

19. کریپتوکارت اکسبیتو

اگر دوست دارید یک کارت هدیه ارز دیجیتال دریافت کنید یا به دیگران ارز دیجیتال هدیه دهید، کریپتوکارت اکسبیتو بهترین انتخاب است. با صدور رایگان کریپتوکارت اکسبیتو افراد بیشتری را می‌توانید به این دنیای جذاب دعوت کنید.


برخی از برتری‌های اکسبیتو نسبیت به سایر صرافی‌های ارز دیجیتال را برای شما برشمردیم. برای دریافت راهنمای استفاده از هر کدام از قابلیت‌های اکسبیتو، کافی است وارد صفحه راهنمای اکسبیتو شوید و آموزش‌های ویدئویی و متنی را ببینید و بخوانید.