برای تجربه معامله در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر و امن را می‌توانید به اکسبیتو سر بزنید. اکسبیتو یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که با استفاده از ثبت نام در آن می توانید به راحتی هر رمزارزی را معامله ‌(خرید و فروش) کنید. قبل از ثبت‌ نام باید از شما بپرسیم که، آیا با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی دارید اصلا می‌دانید که ارز دیجیتال چیست؟ آیا تا به‌ حال به سرمایه‌گذاری در این بازار مرموز فکر کرده‌اید؟ اگر در دنیای کریپتو تازه‌کار هستید، باید با نحوه خرید بیت کوین bitcoin، دوج کوین dogecoin، اتریوم ethereum و سایر ارزهای دیجیتال آشنا شوید. هرچند این پروسه می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد، اما اگر به این کار علاقه داشته باشید می‌توانید به‌راحتی معاملات در بازار ارزهای دیجیتال را بیاموزید.


صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

افزایش بی‌سابقه در حجم معاملات جهانی ارزهای دیجیتال در سراسر جهان توجه تمام مردم را به سمت این بازار جلب کرده است. مهم نیست که در کدام کشور زندگی می‌کنید، در حال حاضر ارزهای دیجیتال به یکی از داغ‌ترین اخبار در سراسر دنیا تبدیل شده‌اند. یکی از پر سر و صداترین ارزهای دیجیتال بیت کوین است. این ارز اولین ارز دیجیتال در این بازار به‌حساب می‌آید. با توجه به اینکه بیت کوین هر هفته به تیتر اخبار تبدیل می‌شود، این ارز و ارزهای دیجیتال دیگر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. امروزه دیگر فقط افراد حرفه‌ای به سمت این بازار نمی‌روند، بلکه مردم عادی و سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای هم به سمت این بازار کشیده شده‌اند.

Iranian digital currency exchange | Iranian Exbito Exchange

کشور ایران هم در این زمینه با دیگر کشورها تفاوتی ندارد. درواقع، با کاهش ارزش ریال در ایران، مردم به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند. اولین قدم برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و امن است. صرافی بستری را برای معامله گران ایجاد می‌کند تا بتوانند در آن به خریدوفروش ارزهای دیجیتال بپردازند و به‌اصطلاح ترید کنند. صرافی‌ها برای امکاناتی که در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند از آن‌ها کارمزد دریافت می‌کنند. البته مقدار کارمزدها خیلی زیاد نیست.


صرافی‌های ارز دیجیتال Coinbase، صرافی Gemini و صرافی Binance.US چند مورد از شناخته‌شده‌ترین صرافی‌ها در سراسر جهان هستند. در ابتدا استفاده از این صرافی‌ها برای افراد مبتدی ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما بسیاری از صرافی‌ها گزینه‌های خرید آسان را برای کاربران مبتدی طراحی کرده‌اند. کاربران ایرانی هم چند سالی است که به بازار ارزهای دیجیتال ورود کرده و در حال فعالیت در این بازار هستند. این افراد بهتر است از صرافی ارز دیجیتال معتبر استفاده کنند.


صرافی‌هایی که کاربران ایرانی انتخاب می‌کنند بهتر است ایرانی باشد. صرافی اکسبیتو یک صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان است. این صرافی با ارائه بهترین امکانات و خدمات به کاربران ایرانی معاملاتی هیجان‌انگیز را برای آن‌ها ایجاد می‌کند. در ادامه بیشتر درباره این صرافی ایرانی صحبت خواهیم کرد.


صرافی ارز دیجیتال تهران

صرافی اکسبیتو چند سالی است که تأسیس شده و یک تیم حرفه‌ای از این صرافی پشتیبانی می‌کند. دفتر مرکزی این صرافی در تهران قرار دارد. این صرافی یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در تهران به شمار می‌رود. اکسبیتو یک صرافی آنلاین است که انجام معاملات را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. اکسبیتو قصد دارد تا با ایجاد فضایی امن برای معامله ارزهای دیجیتال و استفاده از تازه‌ترین فناوری‌ها سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را برای کاربران به امری لذت‌بخش تبدیل کند.


برای آغاز فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانید این صرافی را انتخاب کنید. بعد از آن باید نسبت به ثبت‌ نام و ایجاد یک حساب کاربری در سایت اکسبیتو اقدام نمایید. در ادامه تمامی مراحل ثبت‌ نام در صرافی اکسبیتو را برای شما توضیح می‌دهیم.


ثبت‌ نام در صرافی ارز دیجیتال تهران

همان‌طور که اشاره کردیم، برای سرمایه‌گذاری و خریدوفروش ارزهای دیجیتال باید نسبت به ثبت‌ نام صرافی ارز دیجیتال اقدام کنید. کاربران ایرانی باید در صرافی اکسبیتو ثبت‌ نام کنند. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:


1- به سایت صرافی اکسبیتو بروید. برای خرید ارز دیجیتال، ابتدا باید یک صرافی انتخاب کنید. بعدازآن به سایت صرافی موردنظر رفته و مراحل ثبت‌ نام در اکسبیتو را انجام دهید. برای این کار باید از طریق ورود به سایت اکسبیتو اقدام نمایید.


2- یک حساب کاربری بسازید. در این مرحله باید برای خودتان یک حساب کاربری ایجاد کنید. این کار با انجام چند مرحله ساده انجام می‌شود. این مراحل شامل پر کردن فرم اطلاعات و تأیید ایمیل است. بعد از وارد کردن اطلاعات هویتی مانند نام و شماره ملی، یک لینک به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را تأیید کنید. در این مرحله در واقع احراز هویت می کنید. برای راهنمایی بیشتر مقاله آموزش احراز هویت را مطالعه نمایید.


3- مرحله احراز هویت را انجام دهید. این مرحله برای اطمینان از اطلاعات هویتی شما انجام می‌شود. تا زمانی که این فرآیند را تکمیل نکنید، نمی‌توانید به معاملات ارز دیجیتال بپردازید. برای احراز هویت باید اطلاعات کارت ملی، عکس و شماره شبای حساب بانکی خود را در صفحه مربوطه وارد کنید. در این مرحله بعد از احراز هویت باید افزودن اطلاعات بانکی را انتخاب نمایید.

iranian exchange

4- شارژ حساب بعد از انجام مراحل بالا نوبت به شارژ حساب به صورت ریال و همچنین شارژ حساب به صورت دلار می‌رسد. برای خرید ارز دیجیتال باید پول داشته باشید. شماره شبایی که در مرحله احراز هویت وارد کردید هم به همین دلیل است. شما می‌توانید حساب خود را از طریق همان شماره شبا و با ریال شارژ کنید.


5- سفارش ارز دیجیتال خود را بگذارید. بعد از واریز پول به حسابتان در صرافی اکسبیتو می‌توانید برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید. هنگامی‌که پول در حساب شما باشد به‌راحتی می‌توانید هر ارز دیجیتالی که دوست دارید را بخرید. البته توجه کنید که برای خرید ارزهای دیجیتال از روش‌های تحلیل استفاده کنید و بی‌گدار به آب نزنید. همچنین دانستن این نکته مهم است که بعد از خرید ارز دیجیتال کارمزد آن از حساب شما کسر می-شود. البته این کارمزدها در صرافی اکسبیتو بسیار ناچیز هستند. بعد ازاینکه ارز دیجیتال موردنظرتان را انتخاب کردید باید نماد آن را وارد کنید. مثلاً نماد ارز دیجیتال بیت کوین BTC است. حالا باید تعداد ارز دیجیتالی که می‌خواهید خریداری کنید را وارد کرده و سفارش خود را تأیید کنید. به صورت پیش فرض برخی افراد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را انتخاب می نمایند.


6- ارزهای خود را در کیف پول قرار دهید. بعدازاینکه ارزهای موردنظر خود را خریداری کردید، می‌توانید آن‌ها را به یک کیف پول منتقل کنید. صرافی اکسبیتو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا دارایی‌های خود را در این صرافی نگهداری کنید، اما به این نکته توجه داشته باشید که حتماً نکات امنیتی را رعایت کنید. مثلاً می‌توانید با فعال‌سازی رمز دومرحله‌ای در حساب کاربری خود امنیت دارایی‌هایتان را افزایش دهید.


صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی

همان‌طور که تا اینجا خواندید، صرافی اکسبیتو یک صرافی آنلاین ایرانی و معتبر است که بیش از 5 سال سابقه دارد. این صرافی جدیدترین خدمات درزمینه ارزهای دیجیتال را به کاربرانش ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید می‌توانید با رفتن به سایت اکسبیتو و مطالعه مقالات هم دانش خود را درزمینه ارزهای دیجیتال افزایش دهید و هم کار خود را در این صرافی آغاز کنید. شاید نگران احراز هویت باشید که زمان زیادی از شما می گیرد، اما کافیست بدانید که احراز هویت اکسبیتو مراحل بسیار ساده و کوتاهی دارد و زمان زیادی از شما نمی گیرد و همچنین این امکان را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن احراز هویت سریع انجام هید و معاملات خود را آغاز نمایید.

Authentic Iranian digital currency exchange Exbito with 24-hours support

مزیت استفاده از صرافی ایرانی

صرافی‌های ایرانی نیاز کاربران ایرانی را بهتر می‌دانند و معاملات را بر این اساس طبقه‌بندی می‌کنند. زبان این صرافی‌ها فارسی است، بنابراین کاربران در طول فرآیند ثبت‌ نام و همچنین انجام معاملات با مشکل روبرو نخواهند شد. مهم ترین مزیت صرافی‌های ایرانی هم واریز و برداشت پول به‌صورت ریال است که کار را برای کاربران بسیار ساده می‌کند. همچنین هر وقت بخواهید پول شما در دسترس خواهد بود و مانند صرافی‌های خارجی با مشکلاتی مانند تحریم، بلوکه شدن پول و همچنین استفاده از فیلترشکن و قطعی آن روبرو نخواهید شد.


کلام پایانی

مانند هر نوع سرمایه‌گذاری، بازار ارزهای دیجیتال هم می‌تواند خطرناک باشد. قبل از سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال مطمئن شوید که اهداف سرمایه‌گذاری و وضعیت مالی خود را در نظر گرفته‌اید. ارزهای دیجیتال گاهی اوقات به‌ شدت نوسان دارند. یعنی امکان دارد که یک‌شبه میلیاردر شده و یا تمام سرمایه خود را از دست بدهید. بنابراین بهتر است با دقت و احتیاط کامل برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال اقدام کنید.