صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو قابلیت خرید و فروش USDC را بر روی سه شبکه BEP20 ،ERC20 و TRC20 به لیست خود اضافه کرده است. USDC که از پرطرفدارترین استیبل کوین‌ها در بازار است بر روی شبکه‌های فوق الذکر قرار گرفت و از این طریق کاربران اکسبیتو می‌توانند پس از انجام احراز هویت اولیه که کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد از خرید، فروش و مبادله استیبل کوین USDC در کنار سایر ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوند.


ریسک معاملات استیبل کوین USDC در صرافی‌های خارجی

حفظ بقا در بازار کریپتوکارنسی وابسته به ارز‌های کم خطری است که درگیر نوسانات بازار نمی‌شوند. در این راستا، استیبل کوین USDC با قیمتی معادل یک دلار و پشتوانه‌ای از ذخایر فیات حضور فعال و کم ریسک را در بازار کریپتوکارنسی ممکن می‌سازد. اما به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، معاملات USDC برای کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی امکان‌پذیر نیست و در صورت افشای هویت ایرانی، ریسک بلوکه شدن دارایی‌شان زیاد است. صرافی اکسبیتو با اضافه کردن استیبل کوین USDC امکان معاملات امن این ارز را روی سه شبکه BEP20 ،ERC20 و TRC20 ارائه می‌دهد.


جزئیات معاملات USDC در صرافی اکسبیتو

با اضافه شدن رمز ارز USDC بر روی سه شبکه ذکر شده، کاربران می‌توانند این استیبل کوین را مانند سایر ارزهای دیجیتال در بستر این صرافی معامله کنند. لازم به ذکر است که شروع معاملات در صرافی اکسبیتو نیازمند احراز هویت اولیه بوده و فقط پس از آن امکان خرید و فروش USDC و سایر رمز ارزها فراهم خواهد بود.